Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Vodja pisarne
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Vodja pisarne


Cena:
960,00 €
864,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Posebna ponudba velja le za hitre prijave do 28.3.2019
Izberite datum in lokacijo izobraževanja:
- +

Prijave sprejemamo do 23. 4. 2019.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Vsakdanje življenje v pisarni vam prinaša različne izzive: spopadanje z nepretrgano poplavo e-pošte, žongliranjem terminov in obveznosti ter opravljanjem last-minute nalog za šefa.

Zahtevajo se sofisticirane delovne tehnike, organizacijske spretnosti, komunikacijske sposobnosti, samozavest in velika odpornost na stres. Le tako lahko namreč suvereno razbremenite direktorja, optimalno organizirate sebe in ekipo, ob tem pa ne izgubite pregleda in živcev.

Kako enostavno spraviti vse pisarniške naloge pod streho ter pri tem sijati v svoji zahtevni poziciji kot glavno vozlišče podjetja, boste izvedeli na intenzivnem izobraževalnem programu!


VAŠ PLUS:

  • Praktična kombinacija delavnic, kontrolnih map in fleksibilnih e-seminarjev
  • Top teme, uporabne v praksi
  • Prejmete certifikat o izobraževanju

Zakaj se morate udeležiti programa:

  • Pridobite celoten nabor orodij za vaše profesionalno delo v pisarni: od delovnih tehnik, ki vam prihranijo čas, do suverene komunikacije in konstruktivnega obvladovanja konfliktov.
  • Izkoristite znanje, praktične nasvete in izkušnje odličnih predavateljev ter pridobite rešitve in navdih za vodenje pisarne.
  • Povežite se s sodelavci in pogovorite o izzivih v vsakdanjem življenju v pisarni.
  • Razen dveh delavnic prejmete še dve kontrolni mapi in pet e-učnih modulov, usmerjenih v prakso – enostavno in brez odhoda iz delovnega mesta.

Komu je program namenjen?

Vodjem pisarn, pomočnikom/pomočnicam direktorja, poslovnim asistentkam in sekretarkam.

INTERNA IZOBRAŽEVANJA

interna izobraževanja

Če želite, da ta seminar ali katerokoli drugo izobraževanje izvedemo pri vas v podjetju ali ustanovi za večje število udeležencev, pošljite povpraševanje.

Vsebina

1. modul: E-seminar: Učinkovito upravljanje časa (Polona Zupančič)
Dostop do preko spletne učilnice omogočen od 30. aprila 2019 dalje

  • Koraki do uspešnega obvladovanja številčnih aktivnosti:
  • Upravljajte čas – ne on vas
  • Doseganje ciljev – začnite takoj
  • Priprava prožnega urnika
  • Vzpostavljanje ravnovesja med poklicnim, družinskim in osebnim življenjem

2. modul – delavnica: Učinkovita organizacija pisarne in delo z dokumenti (mag. Zorica Zaklan)
Termin: 8. 5. 2019

  • Ključni pisarniški postopki in procesi
  • Postopki pri zaposlovanju novega sodelavca
  • Obvezne evidence, pravilniki in odgovorne osebe (npr. za požarno varnost)
  • Sprejemanje, razvrščanje, evidentiranje in arhiviranje gradiva
  • E-poslovanje in net-etika
  • Varnost pri delu in promocija zdravja na delovnem mestu

3. modul – kontrolna mapa: Potni stroški – primeri izračunov poslovnih poti (mag. Brigita Osojnik, Majda Gominšek)

  • Navodila za izpolnjevanje potnih nalogov
  • Primeri obračunov za službena potovanja doma in v tujini
  • Kako ravnati, kadar zaposleni opravi službeno pot v več državah EU ali izven EU?
  • Kakšni so obračuni in evidence kilometrine, če se uporablja službeno/svoje vozilo, če se službeno vozilo uporablja tudi v privatne namene, če zaposleni na službeni poti potuje z različnimi prevoznimi sredstvi?
  • Kdaj lahko zaposlenemu izplačamo akontacijo za službeno potovanje?
  • Kakšno višino dnevnice moramo zagotoviti zaposlenemu?
  • Kaj bodo pregledali revizorji in inšpektorji, ko bodo izvedli nadzor potnih nalogov in z njimi povezanih obračunanih stroškov?
  • Aktualna zakonodaja

4. modul - e-seminar: Pravopisna pravila za pisarno (Uršula Godec)
Dostop do preko spletne učilnice omogočen od 30. aprila 2019 dalje

  • Najpogostejše slovnične in pravopisne napake: Raba velikih in malih črk, raba ločil, pisanje prevzetih besed, pisanje besed skupaj, narazen in z vezajem, pisanje datumov, okrajšave in kratice ...
  • Dopisi za javno upravo: Posebnosti dopisov za javno upravo, oblika, zapis imen in naslovov, ključni podatki, ki jih je treba navesti, naslavljanje, navajanje namena pisanja, razdelitev posameznih pomenskih enot v odstavke, pravilen pozdrav, glava in noga ...
  • Sestavljanje učinkovitih dopisov in promocijskih pisem za vsako priložnost: Oblika, navajanje namena pisanja, razdelitev posameznih pomenskih enot v odstavke, vzorci različnih dopisov, pogoste napake pri pisanju dopisov in promocijskih pisem ...
  • Slovnično in pravopisno brezhibne spletne strani in elektronska sporočila: Oblika elektronskega sporočila, velikost pisave elektronskega sporočila in besedila na spletni strani, pogoste napake pri pisanju elektronskih sporočil poslovnim partnerjem in nadrejenim, uradni in neuradni slog elektronskih sporočil in promocijskih pisem, ekonomičnost elektronskih sporočil ...

5. modul – delavnica: Suverena komunikacija in upravljanje konfliktov (Polona Zupančič)
Termin: 22. 5. 2019

  • Samozavestno, avtentično komuniciranje z nadrejenimi in s sodelavci
  • Kako se učinkovito sporazumevam s pavom, čebelo , kameleonom in školjko?
  • Katera vedenja drugih ljudi so zame težavna in kaj se skriva v ozadju?
  • S kakšnim vedenjem nehote in nevede povzročam konflikt? Kako ga lahko preprečim?
  • Kako pristopiti v konfliktni situaciji, da bo volk sit in koza cela?
  • Kako vodim pogovor o konfliktu?

+ Gratis darilo - e-seminar: Vzorci poslovne korespondence v angleščini (Vid Hudrap)
Dostop do preko spletne učilnice omogočen od 30. aprila 2019 dalje

  • Več kot 40 vzorcev poslovnih dopisov (Application for tender, Letter of inquiry, Replying to an inquiry, Letters of acknowledgment, Placing an order, Making a claim, Cover letters, Letter of complaint, Letter of recommendation, Job applicant not hired, Reception of gift, Notification of error …)
  • Enostavna uporaba – vsebine so v obliki Word
  • Komentarji k posameznemu dopisu, s katerimi boste usvojili uporabo posameznega dopisa

Zaključek izobraževanja
Termin: 5. 6. 2019

  • Prejem certifikata Vodja pisarne

Potek izobraževanja

  • Srečanja bodo potekala v obliki dveh interaktivnih delavnic v ustvarjalnem okolju in sproščenem vzdušju. Poudarek je na praktičnem strokovnem usposabljanju. Na delavnicah boste prejeli želena pojasnila in skozi diskusijo prišli do pravih rešitev.
  • Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 5 pedagoških ur. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • E-seminarji so namenjeni samostojnemu študiju, s katerim boste osvojili dodatna znanja in veščine, pomembne za vaše delo. Vsebine e-seminarja boste našli v spletni učilnici. Ogledate si jih lahko v času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta. Dostop do e-seminarjev boste imeli omogočen od 30. aprila 2019 dalje.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
  • Ob koncu programa vas čaka še reševanje kratkega testa, ki ga boste prav tako našli v spletni učilnici po koncu zadnje delavnice. Ta je na menjen dodatni utrditvi osvojenega znanja.
  • Po uspešno zaključenem testu boste po pošti prejeli certifikat Vodja pisarne kot potrdilo o strokovni usposobljenosti v slovenščini in angleščini.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še tri mesece od zaključka izobraževalnega programa.

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani




Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Vaše podatke lahko kadarkoli na vašo zahtevo spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Udeležbo na dveh praktičnih delavnicah s seminarskim gradivom, štiri e-seminarje, en dodaten e-seminar GRATIS, brezalkoholne napitke in prigrizke med odmori ter brezplačen parkirni prostor.
  • V primeru udeležbe dveh iz istega podjetja/ustanove priznamo drugemu udeležencu 10 % popusta, vsakemu nadaljnjemu udeležencu iz istega podjetja pa 20 % popusta na kotizacijo.
  • Število mest je zaradi zagotavljanja interaktivnosti in praktičnega pristopa programa omejeno.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.