Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča


Cena:
1.040,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo izobraževanja:
- +

Prijave sprejemamo do 25. 1. 2019.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Vodstveni kader v skladišču ima pomembno vlogo v vašem podjetju, saj je vodja skladišča odgovoren za:

  • organizacijo, upravljanje, strokovnost, kakovost in varnost v skladišču,
  • tekoče procese in optimalen pretok blaga,
  • skrajševanje vezave zalog in učinkovito izrabo časa,
  • vodenje zaposlenih, njihovo motiviranje in dobro komunikacijo.

V primeru pomanjkanja znanja in kompetenc podjetje neposredno tvega visoke stroške, zamujene roke, zastoje in napake. Po drugi strani pa je dober vodja za vsako podjetje neprecenljiv kapital in največja konkurenčna prednost!

Program je namenjen strokovni nadgradnji znanj in poznavanju dobrih praks za uspešno vodenje in organizacijo skladišča. Omogoča vam, da boste:

  • spoznali orodja, metode in primere dobre prakse za optimizacijo skladiščnih procesov,
  • osvojili ključna znanja za organiziranje in koordiniranje dela v skladišču,
  • pomembno izboljšali svoje veščine za suvereno vodenje in komunikacijo in
  • izmenjali izkušnje iz prakse ter se povezali s kolegi iz stroke!

NOVO: CERTIFIKAT STROKOVNE KVALIFIKACIJE

Ob koncu programa boste opravili preverjanje znanja in pridobili certifikat strokovne kvalifikacije Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti na področju skladiščnega poslovanja.

Certifikat podeljuje Založba Forum Media v sodelovanju z Združenjem delodajalcev obrti in podjetništva Slovenije in Združenjem za razvoj znanja. Certifikat o strokovni kvalifikaciji je referenčna listina, s katero imetnik dokazuje delodajalcu kompetentnost za izvajanje del v okviru strokovne kvalifikacije, hkrati pa omogoča prepoznavnost in mobilnost na trgu dela. Na certifikatu so zapisane tudi kompetence, ki jih je imetnik dokazal v postopku preverjanja.

S čim so bili najbolj zadovoljni udeleženci preteklih izvedb?

»Z ogledom NAVIS-a in predstavitev ravnanja z odpadki.«
Andraž Fužir, vodja procesov SILK d.o.o.

»Priporočam vsem, ki imajo težave pri vodenju skladišča in logistike. Program kot celota je bil izčrpen, jedrnat, s predstavitvijo bistvenih tem.«
Tomaž Kirn,prodaja, OLMA d.o.o

»S strokovnostjo predavateljev.«
Rok Beyamovski, vodja skladišča, Šumer d.o.o.

»Izobraževanje je doseglo moja pričakovanja, lahko samo priporočam, še posebej manjšim podjetjem v rasti.«
Borut Primožič, vodja skladišča, Odelo Slovenija

INTERNA IZOBRAŽEVANJA

interna izobraževanja

Če želite, da vam ta seminar izvedemo pri vas v podjetju ali ustanovi za večje število udeležencev pošljite povpraševanje …

Vsebina

1. modul – delavnica: Optimizacija skladiščnih procesov
6. 2. 2019, od 9.00 do 14.00
Delavnico vodi: Branko Sila

  • Skladiščno poslovanje
  • Zmanjšanje in manipulacija zalog
  • Načrtovanje prevzema in zalog
  • Optimizacija skladiščnih lokacij
  • Optimizacija skladiščnih mest
  • Predstavitev delovanja visoko regalnega skladišča
  • Izključitev napak človeškega faktorja
  • Računalniška podpora
  • Nadzor nad vhodi in izhodi materiala
  • Nekoratne zaloge (odpisi) …

2. modul – dostop do e-seminarja v spletni učilnici
Enostavna uporaba Excela
6. 2. 2019

  • Osnovne formule, funkcije in delo s celicami
  • Priprava tabel in obdelava podatkov
  • Oblikovanje grafov in nastavitve tiskanja
  • Vrtilne tabele, makri, filtriranje …

3. modul – dostop do e-seminarja v spletni učilnici
Suverena komunikacija v poslovni angleščini
13. 2. 2019

  • Primeri in komentarji za osvežitev znanja angleščine
  • Obogatitev besednega zaklada in pisanje sporočil v angleščini
  • Suverena komunikacija s strankami in poslovnimi parterji
  • Slovnična in pravopisna pravila ter uporaba osnovnih časov

4. modul – delavnica: Stroški, e-naročanje prevozov, carinsko skladišče, logistika, prevozne klavzule
13. 2. 2019, od 9.00 do 14.00
Delavnico vodi: Andrej Borkovič

  • Nabavna logistika – organizacija nabavne logistike
  • Optimalno naročanje blaga
  • E-naročanje prevozov
  • EDI z dobavitelji
  • Stroški logistike, transporta in skladiščenja
  • Modeli za optimizacijo skladiščnih stroškov
  • Konsignacija in carinsko skladiščenje
  • Razbremenilna logistika
  • Skrb za varno delo in požarno varnost v skladišču

5. modul – dostop do e-seminarja v spletni učilnici
Osebni stil vodenja in komunikacije
13. 2. 2019

  • Kako izbrati ustrezen stil vodenja
  • Krogotok vodenja
  • Testi vodenja in komunikacije:
    • Vprašalniki: stil vodenja, obvladovanje procesa vodenja, delegiranje nalog
    • Postopek pogovora o sodelavčevih šibkih točkah
    • Postopek delegiranja nalog

6. modul - OGLED distribucijskega centra/skladišča NAVIS v Gorenju Velenje
22. 2. 2019, od 9.00 do 14.30

  • Zbor na dogovorjenem mestu v Gorenju Velenje
  • Voden ogled distribucijskega centra do 14.30

ZAKLJUČEK - Preverjanje znanja in prejem certifikata
28. 2. 2019

  • Preverjanje znanja (test rešite v spletni učilnici)
  • Prejem certifikata Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča

Potek izobraževanja

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki dveh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočamo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavateljem in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo po 6 pedagoških ur. Na vsaki delavnici boste prejeli pripadajoče seminarsko gradivo. Podrobno se boste spoznali s tematiko in prejeli odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Število udeležencev na posamezno izvedbo je omejeno, zato delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Poudarek izobraževanja je na razumljivi razlagi in praktičnih primerih. Zasnovano je tako, da boste na delavnicah obravnavali konkretne primere, prejeli želena pojasnila ter skozi diskusijo v sproščenem vzdušju prišli do novih rešitev.
  • Spletna učilnica je vir vseh vaših informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov. V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki, e-seminarji in gradiva izobraževalnega programa. Ta vrsta izobraževanja vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta. Dostop pa boste imeli omogočen še tri mesece od zaključka izobraževalnega programa.
  • Ob koncu programa vas čaka še reševanje testa, ki ga boste prav tako našli v spletni učilnici po koncu zadnje delavnice.
  • Po uspešno opravljenem preverjanju znanja boste po pošti prejeli certifikat Forum Akademije "Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča" kot potrdilo o strokovni usposobljenosti v slovenščini in angleščini.

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačen parkirni prostor.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.