Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča



Cena:
1.040,00 €
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)

Zbiramo predprijave za naslednjo izvedbo.

Pošljite povpraševanje

Predstavitev

Vodstveni kader v skladišču ima pomembno vlogo v vašem podjetju, saj je vodja skladišča odgovoren za:

  • organizacijo, upravljanje, strokovnost, kakovost in varnost v skladišču,
  • tekoče procese in optimalen pretok blaga,
  • skrajševanje vezave zalog in učinkovito izrabo časa,
  • vodenje zaposlenih, njihovo motiviranje in dobro komunikacijo.

V primeru pomanjkanja znanja in kompetenc podjetje neposredno tvega visoke stroške, zamujene roke, zastoje in napake. Po drugi strani pa je dober vodja za vsako podjetje neprecenljiv kapital in največja konkurenčna prednost!

Zato je udeležba na izobraževalnem programu Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča nuja za vaš nadaljnji razvoj, in vam omogoča, da boste:

  • spoznali orodja, metode in primere dobre prakse za optimizacijo skladiščnih procesov,
  • osvojili ključna znanja za organiziranje in koordiniranje dela v skladišču,
  • pomembno izboljšali svoje veščine za suvereno vodenje in komunikacijo in
  • izmenjali izkušnje iz prakse ter se povezali s kolegi iz stroke!

NOVO: CERTIFIKAT STROKOVNE KVALIFIKACIJE

Ob koncu programa boste opravili preverjanje znanja in pridobili certifikat strokovne kvalifikacije Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti na področju skladiščnega poslovanja.

Certifikat podeljuje Založba Forum Media v sodelovanju z Združenjem delodajalcev obrti in podjetništva Slovenije in Združenjem za razvoj znanja. Certifikat o strokovni kvalifikaciji je referenčna listina, s katero imetnik dokazuje delodajalcu kompetentnost za izvajanje del v okviru strokovne kvalifikacije, hkrati pa omogoča prepoznavnost in mobilnost na trgu dela. Na certifikatu so zapisane tudi kompetence, ki jih je imetnik dokazal v postopku preverjanja.

S čim so bili najbolj zadovoljni udeleženci preteklih izvedb?

»Predavatelja sta izvedla izobraževanje na profesionalen način. V praksi bom uporabil njune nasvete, priporočila, odgovore na maja vprašanja. Sama izvedba izobraževanja se mi je zdela zelo kvalitetna.«
Janez Flajšman, izmenovodja, ODELO Slovenija d.o.o.

»Z odprto komunikacijo s strani obeh predavateljev, s podajanjem svojih izkušenj in znanj s področja logistike in skladiščenja in ogledom Navisa, kjer se pokaže kompleksnost sistema«
Filip Turk, namestnik vodje proizvodnje, OLMA d.o.o.

»Priporočam vsem, ki imajo težave pri vodenju skladišča in logistike. Program kot celota je bil izčrpen, jedrnat, s predstavitvijo bistvenih tem.«
Tomaž Kirn, prodaja, OLMA d.o.o.

»Z vnetostjo in pripravljenostjo predavateljev.«
Gregor Kurent, vodja skladišča, ADRIA Terminali d.o.o.

»S strokovnostjo predavateljev.«
Rok Beyamovski, vodja skladišča, Šumer, d.o.o.

Vsebina

1. MODUL – Delavnica: Optimizacija skladiščnih procesov
27. 9. 2017
  • Skladiščno poslovanje
  • Zmanjšanje in manipulacija zalog
  • Načrtovanje prevzema in zalog
  • Optimizacija skladiščnih lokacij
  • Optimizacija skladiščnih mest
  • Predstavitev delovanja visoko regalnega skladišča
  • Izključitev napak človeškega faktorja
  • Računalniška podpora
  • Nadzor nad vhodi in izhodi materiala
  • Nekoratne zaloge (odpisi) …
2. MODUL – E-mail seminar: Enostavna uporaba Excel-a za vsakdanje delo
27. 9. 2017, po e-pošti
  • Osnovne formule, funkcije in delo s celicami
  • Priprava tabel in obdelava podatkov
  • Oblikovanje grafov in nastavitve tiskanja
  • Vrtilne tabele, makri, filtriranje …
3. MODUL – E-mail seminar: Suverena komunikacija v poslovni angleščini
28. 9. 2017, po e-pošti
  • Primeri in komentarji za osvežitev znanja angleščine
  • Obogatitev besednega zaklada in pisanje sporočil v angleščini
  • Suverena komunikacija s strankami in poslovnimi parterji
  • Slovnična in pravopisna pravila ter uporaba osnovnih časov
4. MODUL – Delavnica: Stroški, e-naročanje prevozov, carinsko skladišče …
4. 10. 2017
  • Nabavna logistika – organizacija nabavne logistike
  • Optimalno naročanje blaga
  • E-naročanje prevozov
  • EDI z dobavitelji
  • Stroški logistike, transporta in skladiščenja
  • Modeli za optimizacijo skladiščnih stroškov
  • Konsignacija in carinsko skladiščenje
  • Razbremenilna logistika
  • Skrb za varno delo in požarno varnost v skladišču
5. MODUL – Študijsko gradivo: Osebni stil vodenja in komunikacije
4. 10. 2017
  • Kako izbrati ustrezen stil vodenja
  • Krogotok vodenja
  • Testi vodenja in komunikacije:
    • Vprašalniki: stil vodenja, obvladovanje procesa vodenja, delegiranje nalog
    • Postopek pogovora o sodelavčevih šibkih točkah
    • Postopek delegiranja nalog
6. MODUL – OGLED distribucijskega centra NAVIS v Gorenju Velenje
6. 10. 2017
  • Zbor na dogovorjenem mestu v Velenju ob 13.00 in voden ogled distribucijskega centra NAVIS
ZAKLJUČEK: Preverjanje znanja in prejem certifikata Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča
  • Preverjanje znanja (test rešite doma in nam ga vrnete po pošti)
  • Prejem certifikata Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča

Potek

Potek izobraževanja

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki dveh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice so zasnovane na dobri praksi podjetij in trajajo do 6 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Študijsko gradivo, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše komunikacijske veščine in osebni slog vodenja, boste dodatno prejeli na delavnici.
  • Po elektronski pošti boste prejeli dostop do e-mail eminarjev. Dostop je aktiven tri mesece. ta način izobraževanja vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti iz delovnega mesta.
  • Ob koncu programa boste prejeli pisni test preverjanja znanja (tip obkroževanja pravilnih odgovorov), ki ga boste rešili doma oz. na delovnem mestu, izpolnjenega pa nam boste poslali po navadni ali elektronski pošti v dogovorjenem roku.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča v slovenskem in angleškem jeziku kot potrdilo o uspešno opravljenem izobraževalnem programu.

Program je namenjen:

  • vodjem skladišča, proizvodnje, nabave, logistike ali prodaje,
  • direktorjem,
  • tehničnim sodelavcem iz strokovnih služb in
  • vsem, ki jih tematika zanima.

 

Lokacija

Lokacija

Računovodska hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Vaše podatke lahko kadarkoli na vašo zahtevo spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačen parkirni prostor.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.