Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Strokovnjak za nabavo
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Strokovnjak za nabavo



Cena:
1.090,00 €
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)

Zbiramo predprijave za naslednjo izvedbo.

Pošljite povpraševanje

Predstavitev

 

Spreminjajoče se poslovno okolje zaznamujejo sodobni trendi in pristopi, uspešna podjetja pa se vse bolj zavedajo, da je nabava pomemben element poslovanja podjetja. Njen strateški pomen presega zgolj aktivnost zniževanja stroškov. Gradnja dolgoročnih odnosov in dobrih partnerstev z dobavitelji je ključna pri zmanjševanju tveganj in doseganju strateških nabavnih ciljev.

Vse to odraža izjemno potrebo po obvladovanju veščin in znanj, ki jih vodja nabave potrebuje za strokovno nabavo.

Zato smo v sodelovanju s strokovnjaki posebej za vas pripravili izobraževalni program:

Prednosti izobraževanja Strokovnjak za nabavo:

IZJEMNE KORISTI — s tem programom boste:

  • poznali najnovejše smernice in izbrali ustrezen model upravljanja oskrbovalne verige,
  • obvladali organizacijo in učinkovito vodenje nabave s pomočjo primerov dobre prakse,
  • osvojili znanja, pomembna za vodenje ljudi in osebno organiziranost ter učinkovitost,
  • dobili odgovore na vprašanja, izmenjali izkušnje in se povezali s kolegi iz stroke!

Dodatne ugodnosti:

  • Kotizacija vključuje udeležbo na treh praktičnih delavnicah, brezalkoholne napitke in prigrizke med odmori, seminarsko ter priročnik v tiskani in digitalni obliki, dostop do video seminarja in ogled treh video izobraževalnih programov.
  • V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10 % popust na vsakega dodatnega udeleženca.
  • Število mest je zaradi zagotavljanja interaktivnosti in praktičnega pristopa programa omejeno.

INTERNA IZOBRAŽEVANJA

interna izobraževanja

Če želite, da vam ta seminar izvedemo pri vas v podjetju ali ustanovi za večje število udeležencev pošljite povpraševanje …

Vsebina

1. modul– priročnik v tiskani in digitalni obliki



 

Priročnik za vodjo nabave v tiskani in spletni izdaji – konkretni napotki za učinkovito izvajanje nabavne funkcije

  • Učinkovita organizacija nabave
  • Učinkovito planiranje nabave in obvladovanje zalog
  • Učinkovito izvajanje nabave in izgradnja oskrbovalne verige
  • Ocenjevanje dobaviteljev in strateška partnerstva
  • Učinkovita nabavna pogajanja
  • Uspešno vodenje ekipe
  • Nabavne pogodbe in ključni pravni vidiki
  • LEAN in »vitka« nabava
2. modul – praktična delavnica 
 Marina Lindič  

 Upravljanje oskrbovalnih verig (Supply chain management)

  • Osnovne značilnosti oskrbovalnih verig in vloga nabave v oskrbovalni verigi
  • Upravljanje oskrbovalnih verig
  • Informacijski sistemi v oskrbovalnih verigah
  • Upravljanje tokov v oskrbovalnih verigah s poudarkom na materialnih tokovih in obvladovanju zalog v oskrbovalnih verigah
  • Logistika kot konkurenčna prednost
  • Partnerski odnosi v oskrbovalnih verigah
  • Primeri iz prakse
3. modul – praktična delavnica

Alenka Valenčič Butinar

 

 Nabava v praksi podjetja

  • Lastnosti uspešnega nabavnega managerja
  • Strategija nabave in vpliv nabavne funkcije na uspešnost podjetja
  • Strateška / oprativna nabava
  • Gibanje cen energentov, materiala, proizvodnih cen
  • Spremljanje informacij, analiza podatkov
  • Pretok podatkov med poslovnimi subjekti
  • Sodelovanje z drugimi službami v podjetju
  • Spremljanje tečajev, stanja na borzah (surovine, energenti), dogajanja na globalnih trgih
  • Kazalniki za merjenje uspešnosti v nabavi
  • Dobavitelji kot poslovni partnerji
4. modul – video seminar
Dostop do video seminarja prejmete po elektronski pošti

   

 Veščine vodenja in organizacije

  • Neorganizirani vodja I
  • Neorganizirani vodja II
  • Organizirani vodja
5. modul – praktična delavnica


 Polona Zupančič     

 

 Učinkovita nabavna pogajanja

  • Moje pogajalske vrline v nabavnih pogajanjih
  • Kaj deluje in kaj si lahko izposodim?
  • Kako prepoznati vrednote dobavitelja in izbrati ustrezni pristop?
  • Izbor strategije in učinkovita priprava na pogajanja z uporabo psihopatskega zajca.
  • S katerim vedenjem nehote ustvarjam pogajalsko pokopališče?
  • Trening pogajanj
Zaključek izobraževanja
   

 Preverjanje znanja in prejem certifikata Strokovnjak za nabavo

  • Preverjanje znanja (test rešite doma in nam ga vrnete po navadni ali elektronski pošti v dogovorjenem roku)
  • Prejem certifikata Forum Akademije Strokovnjak za nabavo

 

Strategija nabave in vpliv nabavne funkcije na uspešnost podjetja
Cenovne škarje: od nabave vhodnih materialov, energije, storitev do končnega izdelka
Spremljanje informacij, analiza podatkov
Sodelovanje z drugimi službami v podjetju
Spremljanje tečajev, stanja na borzah (surovine, energenti), dogajanja na globalnih trgih
Kazalniki za merjenje uspešnosti nabavne funkcije
Dobavitelji kot poslovni partnerji

Potek izobraževanja

Način izvedbe programa

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 5 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in dobili odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Priročnik, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje, boste prejeli na prvi delavnici. Omogoča vam vpogled v dodatne pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Po elektronski pošti boste prejeli dostop do video seminarja.
  • Ob koncu programa boste prejeli pisni test preverjanja znanja (tip obkroževanja pravilnih odgovorov), ki ga boste rešili doma oz. na delovnem mestu, izpolnjenega pa nam ga boste poslali po navadni ali elektronski pošti.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Forum Akademije Strokovnjak za nabavo v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.

Program je namenjen

Direktorjem nabave, vodjem nabave, sodelavcem v nabavi in vsem, ki jih tematika zanima.

Program obsega pet modulov:

  • tri interaktivne praktične delavnice,
  • video seminar – ogled treh izobraževalnih programov,
  • priročnik v tiskani in digitalni obliki.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačen parkirni prostor.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Poglejte si še naslednje produkte: