Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju


Cena:
890,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo izobraževanja:
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Nabava surovin, materialov in polizdelkov je v proizvodnem podjetju ena ključnih strateških funkcij, saj v večini proizvodnih podjetij delež nabave predstavlja več kot polovico stroškov. Zato nabavne odločitve še kako vplivajo na uspešnost podjetja – še tako majhna privarčevana vsota pri nabavnih stroških neposredno prispeva k dobičku podjetja. Zaradi nestrokovnih odločitev v nabavi pa tudi zlahka spregledamo možnost za varčevanja, kar prinese izgubo.

Odgovorni za nabavo tako prevzemate pomembno vlogo, saj ste odgovorni za:
  • učinkovito organizacijo nabave,
  • zagotovitev kakovostnih surovin ob pravem času in v optimalnih količinah,
  • spremljanje trendov globalnega trga in predvidevanje dogajanja na področju surovin in materialov,
  • obvladovanje cenovnih škarij oz. za optimalen stroškovni vidik nabave,
  • sklepanje najboljših pogodb, ki bodo rezultat vaših veščih pogajanj.
  • Svojo uspešnost pa morate znati dokazati z merljivimi kazalniki!

Nadgradite svoje znanje in veščine, spoznajte uspešne prakse ter izmenjajte neprecenljive praktične izkušnje!

V sodelovanju z odličnima strokovnjakinjama Alenko Valenčič Butinar in Polono Zupančič smo posebej za vas pripravili nov izobraževalni program za pridobitev certifikata.


Program obsega štiri module:
  • dve celodnevni delavnici,
  • praktičen Priročnik za nabavnike v tiskani in digitalni obliki,
  • interaktivni e-seminar
  • in dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije o poteku izobraževalnega programa.

Udeležba na programu vam omogoča, da boste:

  • vedeli, kako s skrbno pripravljeno nabavno strategijo doseči jasno zastavljene planske cilje,
  • sklenili odlične pogodbe, ki bodo rezultat vaših taktnih pogajanj,
  • uspešnost nabave dokazovali z merljivimi kazalniki,
  • dobili odgovore na vaša konkretna vprašanja,
  • izmenjali izkušnje iz prakse ter se povezali s kolegi iz stroke!

Komu je program namenjen?

Vodjem nabave, nabavnim referentom, komercialistom v proizvodnih podjetjih in vsem, ki jih obravnavana tematika zanima in želijo poglobiti znanje.

INTERNA IZOBRAŽEVANJA

interna izobraževanja

Če želite, da vam ta seminar izvedemo pri vas v podjetju ali ustanovi za večje število udeležencev pošljite povpraševanje.

Vsebina

1. modul – priročnik v tiskani in digitalni obliki
Priročnik za nabavnike
28. februar 2019 - Priročnik v tiskani obliki prejmete na prvi delavnici, dostop do digitalnega priročnika pa imate v spletni učilnici.

  • Učinkovita organizacija nabave
  • Učinkovito planiranje nabave in obvladovanje zalog
  • Učinkovito izvajanje nabave in izgradnja oskrbovalne verige
  • Ocenjevanje dobaviteljev in strateška partnerstva
  • Učinkovita nabavna pogajanja
  • Uspešno vodenje ekipe
  • Nabavne pogodbe in ključni pravni vidiki
  • LEAN in »vitka« nabava

2. modul – delavnica
Cenovne škarje od vhodnih materialov, energije, storitev do končnega izdelka
6. marec 2019

  • Spremljanje informacij
  • Analiza podatkov
  • Sodelovanje z drugimi poslovnimi funkcijami (prodaja, razvoj, marketing)
  • Spremljanje valutnih tečajev, stanje na borzah kovin, borze energentov in dogajanja na globalnem trgu surovin
  • Spremljanje napovedi dogajanj, ki jih napovedujejo strokovnjaki za posamezna področja
  • Skrbno izdelana strategija za doseganje jasno zastavljenih planskih ciljev
  • Kazalniki za merjenje uspešnosti nabavne funkcije

3. modul – interaktivni e-seminar
Time management
E-seminar se nahaja v spletni učilnici.

  • Upravljajte čas – ne on vas
  • Doseganje ciljev – začnite takoj
  • Priprava prožnega urnika
  • Vzpostavljanje ravnovesja med poklicnim, družinskim in osebnim življenjem

4. modul – delavnica
Nabavna pogajanja, podprta s praktičnimi primeri
13. marec 2019

  • Priprave na pogajanja, predvidevanja različnih scenarijev in urjenje pogajalskih veščin
  • Strategija pogajanj na delovnem mestu
  • Pogajanja z dobavitelji strateškega materiala
  • Sklepanje pogodb z dobavitelji
  • Primeri pogajanj z dobavitelji materiala na domačem in tujih trgih

ZAKLJUČEK USPOSABLANJA:
20. marec

  • Preverjanje znanja v spletni učilnici
  • Prejem certifikata Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju
 

Potek izobraževanja

POTEK IZOBRAŽEVANJA
  • Intenzivne celodnevne delavnice trajajo do 6 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Poudarek izobraževanja je na razumljivi razlagi in praktičnih primerih. Zasnovano je tako, da boste na delavnicah obravnavali konkretne primere, prejeli želena pojasnila ter skozi diskusijo v sproščenem vzdušju prišli do novih rešitev.
  • Priročnik v tiskani obliki, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje in je namenjen samostojnemu študiju, boste prejeli na prvi delavnici. Dostop do online priročnika imate v spletni učilnici. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahaja jo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
  • Ta vrsta izobraževanja vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še tri mesece od zaključka izobraževalnega programa.
  • Ob koncu programa vas čaka še reševanje testa, ki ga boste prav tako našli v spletni učilnici po koncu zadnje delavnice.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju kot potrdilo o strokovni usposobljenosti v slovenščini in angleščini.
 

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačen parkirni prostor.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.