Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Strokovnjak za finančni kontroling
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Strokovnjak za finančni kontroling


Cena:
1.090,00 €
981,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Posebna ponudba velja le za hitre prijave do 21.12.2017
Izberite datum in lokacijo izobraževanja:
- +

Prijave sprejemamo do 19. 1. 2018.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Finančni kontroling kot instrument upravljanja in nadzora je ena ključnih funkcij v vsakem podjetju ali ustanovi, zato kot finančni kontrolor prevzemate zelo pomembno vlogo.

Ključne poslovne odločitve lahko sprejemate le na podlagi pravih informacij in s pomočjo preverjenih praktičnih primerov, za zagotavljanje likvidnosti podjetja pa morate:

  • vedeti, kako v pravem trenutku pridobiti prave informacije za vaše delo,
  • dobro poznati sisteme podjetja,
  • sisteme ustrezno nadzorovati,
  • pravilno sestaviti načrte – tako strateške kot kratkoročne,
  • vedeti, kdaj in na kakšen način poročati.

Nadgradite svoje znanje in veščine, izmenjajte izkušnje iz prakse! V sodelovanju z izkušenimi strokovnjaki s področja kontrolinga smo posebej za vas pripravili izobraževalni program za pridobitev certifikata Strokovnjak za finančni kontroling.

Prednosti izobraževalnega programa

Izobraževalni program vam tako omogoča, da boste:
  • znali na podlagi pravih informacij pravočasno sprejemati potrebne ukrepe za dosego načrtovanih ciljev;
  • uspešno načrtovali kratkoročne in dolgoročne cilje;
  • vedeli, kakšne so vaše odgovornosti in kako jih izpolnjevati v praksi;
  • izboljšali veščine organizacije časa,
  • dobili odgovore na vaša konkretna vprašanja, izmenjali izkušnje iz prakse in se povezali s kolegi iz stroke.

NOVO: CERTIFIKAT STROKOVNE KVALIFIKACIJE

Na zadnji delavnici boste opravili preverjanje znanja in pridobili certifikat strokovne kvalifikacije Strokovnjak za finančni kontroling v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti na področju finančnega kontrolinga.

Certifikat podeljuje Založba Forum Media v sodelovanju z Združenjem delodajalcev Slovenije in Združenjem za razvoj znanja. Certifikat o strokovni kvalifikaciji je referenčna listina, s katero imetnik dokazuje delodajalcu kompetentnost za izvajanje del v okviru strokovne kvalifikacije, hkrati pa omogoča prepoznavnost in mobilnost na trgu dela. Na certifikatu so zapisane tudi kompetence, ki jih je imetnik dokazal v postopku preverjanja.

Program je namenjen

Kontrolorjem, direktorjem, finančnikom in vsem, ki se v praksi srečujete z nalogami kontrolinga.

Program obsega pet modulov:

  • tri celodnevne praktične delavnice,
  • poslovno izdajo priročnika Finančni kontroling v praksi,
  • interaktivni e-seminar.

Vsebina

1. MODUL – delavnica: Vloga finančnega kontrolinga – Borut Ivanuša
29. 1. 2018
  • Vloga finančnega kontrolinga v organizaciji
    • Kakšna je vloga finančnega kontrolinga v organizaciji?
    • Odgovornost finančnega kontrolinga
    • Sodelovanje drugih oddelkov organizacije pri finančnem kontrolingu
    • Prepoznavanje ciljev, ki jih organizacija mora doseči
  • Načrtovanje poslovanja
    • Ugotavljanje potreb menedžmenta in posameznih oddelkov
    • Proces načrtovanja
    • Vloge posameznih oddelkov pri načrtovanju
    • Dolgoročno in kratkoročno načrtovanje
  • Poročanje
    • Kakšni so cilji poročanja?
    • Ugotavljanje potreb menedžmenta
    • Dnevno, tedensko in mesečno poročanje
    • Usposabljanje nefinančnega osebja pri razumevanju finančnih kazalnikov in trendov
2. MODUL – priročnik: Finančni kontroling v praksi
29. 1. 2018 - tiskani priročnik prejmete na delavnici, dostop do digitalnega priročnika na vaš elektronski naslov
  • Odgovornosti in komunikacija kontrolorja z glavnimi upravljavci posla
    • Management podjetja
    • Vloga in odgovornost finančnega kontrolorja
    • Organizacija finančnega oddelka, Vloga in odgovornost posameznih oddelkov
    • Zunanji udeleženci podjetja
  • Spremljanje rezultatov in poročanje vodstvu podjetja
    • Obseg in dinamika poročanja
    • Vrednotenje podatkov, Vloga informacijskega / računovodskega sistema pri poročanju
    • Dnevno in tedensko poročanje, Mesečno poročanje
    • Spremljanje procesov in dokumentacije
  • Številke v korist podjetja in podpora pri upravljanju posla in zagotavljanju likvidnosti
    • Optimizacija dobička, Optimizacija denarnega toka, Optimizacija učinkovitosti vodenja
    • Dolgoročno strateško načrtovanje, Kratkoročno načrtovanje: Proračun
  • Poslovni sistem podjetja
    • Prodaja in terjatve, Zaloge in stroški prodaje
    • Nabava materiala in storitev in obveznosti
    • Stroški dela, Denarna sredstva
    • Letni popis sredstev in obveznosti do virov sredstev (inventura)
  • Nadzor nad poslovanjem podjetja
    • Kako izgubljamo denar?
    • Odkrivanje goljufij, Kako preprečimo zlorabe, Zlorabe menedžmenta
    • Sodelovanje pri sklepanju pogodb, Zavarovanje
3. MODUL – interaktivni e-seminar: Time management
1. 2. 2018 prejmete dostop do seminarja na vaš elektronski naslov
  • Upravljajte čas – ne on vas
  • Doseganje ciljev – začnite takoj
  • Priprava prožnega urnika
  • Vzpostavljanje ravnovesja med poklicnim, družinskim in osebnim življenjem
4. MODUL – delavnica: Optimizacija poslovanja – dr. Lidija Robnik
5. 2. 2018
  • Optimizacija poslovanja
    • Obvladovanje in optimizacija vrednosti terjatev in obveznosti (kaj pomenijo popusti) ter vrste zavarovanj

    • Optimiziranje vrednosti sredstev in obveznosti ter spremljanje njihovega obračanja

    • Optimiziranje višine zadolženosti na likvidnost in plačilno sposobnost ter denarni tok

    • Optimiziranje, načrtovanje, nadzor in razumevanje pomena denarnega toka

  • Vzpostavitev nadzora
    • Nadzor nad vlaganji v premoženje (investicije v dolgoročna sredstva, zaloge) in pomen izbire pravilnih metod vrednotenja
    • Notranji nadzor nad poslovanjem in zaščita premoženja

    • Nadzor nad kazalniki poslovanja (ROA, ROE, EBIT, EBITDA, EVA, NOPAT)

    • Davčni in računovodski vidik nadzora nad premoženjem in obveznosti poslovanja

5. MODUL – delavnica: Proces načrtovanja – praktična delavnica – Borut Ivanuša
15. 2. 2018
  • Delavnica - proces načrtovanja
    • Navodila za delavnico
    • Priprava prvega osnutka načrta
    • Ugotavljanje neskladij med načrti posameznih oddelkov
  • Delavnica – proces načrtovanja
    • Povzetek prvega dela delavnice
    • Usklajevanje načrta z oddelki
    • Zaključek procesa načrtovanja
15. 2. 2018 – ZAKLJUČEK: Preverjanje znanja in prejem certifikata
  • Preverjanje znanja - test rešite na zadnji delavnici.
  • Prejem certifikata Strokovnjak za finančni kontroling.

Potek

Potek izobraževanja

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 5 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Priročnik, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje in je namenjen samostojnemu študiju, boste prejeli na delavnici, dostop pa po elektronski pošti. Omogoča vam vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Po elektronski pošti boste prejeli tudi dostop do interaktivnega e-mail seminarja. Dostop je aktiven do konca meseca februarja.
  • Ob koncu programa boste na zadnji delavnici prejeli pisni test znanja, ki ga bodo pregledali in ocenili predavatelji. Po uspešno opravljenem preverjanju znanja boste po pošti prejeli certifikat Strokovnjak za finančni kontroling v slovenskem in angleškem jeziku, kot potrdilo o strokovni usposobljenosti .

Lokacija

Lokacija

Računovodska hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Vaše podatke lahko kadarkoli na vašo zahtevo spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Kotizacija vključuje udeležbo na treh celodnevnih delavnicah, seminarsko gradivo, brezalkoholne napitke in prigrizke med odmori, priročnik v tiskani in digitalni obliki ter dostop do interaktivnega e- seminarja.
  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10-% popust, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20-% popust na kotizacijo.
  • Število mest je zaradi zagotavljanja interaktivnosti in praktičnega pristopa programa omejeno.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.