Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Strokovnjak za digitalni marketing
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Strokovnjak za digitalni marketing



Cena:
1.190,00 €
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)

Zbiramo predprijave za naslednjo izvedbo.

Pošljite povpraševanje

Predstavitev

Zakaj vaše podjetje danes več ne more preživeti brez digitalnega marketinga?

  1. Ker z najmanjšimi stroški doseže najširši krog potrošnikov.
  2. Ker je fleksibilen.
  3. Ker ima neomejene možnosti.
  4. Ker enostavno meri rezultate.
  5. Ker vas bo sicer povozila konkurenca.

FB, Adwords, Email in SEO

so stroškovno najučinkovitejša orodja marketinškega komuniciranja. Da z njimi dosežete najboljše učinke, ni pomembno obvladanje teorije, temveč poznavanje prakse.

In prav izkušnje iz prakse vam bodo prenesli vrhunski slovenski strokovnjaki, v sodelovanju s katerimi vas vabimo na izobraževalni program za pridobitev certifikata Strokovnjak za digitalni marketing.

Udeležba vam omogoča:

  • podporo najboljših slovenskih strokovnjakov,
  • konkretne nasvete,
  • praktične primere

za učinkovito obvladanje orodij FB, Adwords, Email in SEO.

Program obsega 4 module:

  • Google Adwords
  • Email marketing
  • Facebook oglaševanje
  • Optimizacija spletnih strani

Vsebina

1. modul – delavnica:

Google Adwords (Marko Penko)

 

  • Načrtovanje oglasnih akcij in ključnih dejavnikov uspeha
  • Kako izkoristiti potencial spletnega iskalnika Google
  • Kako oglaševati na prikaznem omrežju (Display network)
  • Orodja, ki nam pomagajo pri zakupu oglaševanja (iskalno in prikazno omrežje)
  • Zakaj je leto 2016 prelomno v zgodovini oglaševanja na iskalniku Google
  • S pomočjo analitike do boljše optimizacije in profita

2. modul – delavnica:

Email marketing (Mirela Čanič)

 

  • Kako vzpostaviti email marketing, ki deluje?
  • Kako kvalitetno zgraditi svojo bazo in jo vzgojiti v kupce?
  • Kako zagotoviti optimalno komunikacijo in prejemnikovo zanimanje?
  • Kako meriti uspešnost email marketinga?
  • Vse bomo podkrepili s praktičnimi primeri in nasveti za uspešen email marketing.

3. modul – delavnica

Facebook oglaševanje (Radoš Skrt)

 

  • Kako se lotiti oglaševanja na Facebooku?
  • Kako narediti pravilno strukturo kampanj?
  • Kako prikazovati oglase relevantnim ciljnim skupinam?
  • Kako se lotiti remarketing oglaševanja?
  • Kako pripraviti učinkovite oglase?
  • Kako avtomatizirati oglaševanje?
  • Kako meriti uspešnost oglaševanja?
  • Kako optimizirati kampanje? …

4. modul – delavnica

Optimizacija spletnih strani (Radoš Skrt)

 

  • Zakaj je izbira pravih ključnih besed bistvenega pomena za uspešno optimizacijo?
  • Najpomembnejši elementi vsebinske in tehnične optimizacije spletne strani?
  • Osnove link buildinga
  • Krizni SEO
  • Posledice Googlovega Pengiuna in reševanje pozicij, odstranjevanje slabih povezav
  • 301 redirecti, canonical linki
  • Katere so najpogostejše napake,zaradi katerih spletne strani ne dosežejo želenih pozicij na iskalnikih
  • Uporaba orodja Google Webmasters tools
  • Gradnja povezav

ZAKLJUČEK:

Preverjanje znanja in prejem certifikata

Strokovnjak za digitalni marketing

  • Preverjanje znanja: test rešite doma in nam ga vrnete po pošti.
  • Prejem certifikata Strokovnjak za digitalni marketing

Potek izobraževanja

POTEK IN NAČIN IZVEDBE IZOBRAŽEVANJA

  • Program je zasnovan tako, da boste zaradi intenzivnega izobraževanja odsotni le štiri delovne dni, ki jih boste maksimalno izkoristili.
  • Intenzivne delavnice trajajopedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Ob koncu programa boste prejeli pisni test preverjanja znanja (tip obkroževanja pravilnih odgovorov), ki ga boste rešili doma oz. na delovnem mestu, izpolnjenega pa nam boste poslali po navadni ali elektronski pošti.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Strokovnjak za digitalni marketing v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.

PROGRAM JE NAMENJEN

Vsem, ki se ukvarjate s spletnim marketingom in vsem, ki bi radi s spletnim marketingom začeli.

Predavatelji

PREDAVATELJI

Mirela Čanič

Od leta 2010 je vodila Stilago, največjo modno spletno trgovino v Sloveniji. Sodelovala je pri postavitvi procesov in lansiranju prvih držav, čisto prva je bila prav Slovenija. Dnevno z ekipo obvladuje številne spletne oglaševalske kampanje, več kot 200.000 aktivnih izdelkov na strani ter zagotavlja strankam kar najboljšo nakupovalno izkušnjo. Sedaj je zaposlena na Petrolu.

Marko Penko

Je eden izmed največjih strokovnjakov za spletno oglaševanje v Sloveniji. Marko Penko je univ. dipl. ekonomist z več kot 7 let izkušenj iz direktnega marketinga in prodaje ter vodenja več milijonov vrednega letnega oglaševalskega proračuna v 21 državah CEE regije. Marko je eden od dveh aktivnih Google Certificiranih trenerjev v Sloveniji ter vodja trženja na podatkovne baze, v okviru česar razvija lojalnostne programe ter strategije trženja na ključne segmente kupcev. Marko je tudi stalni predavatelj na Google AdWords Akademiji, strokovnih seminarjih in delavnicah ter lastnik certifikata, ki ga izdaja priznana organizacija za direktni marketing Direct Marketing Association v ZDA.

Mag. Radoš Skrt

Je eden vodilnih strokovnjakov za optimizacijo spletnih strani (SEO) in iskalni marketing v Sloveniji ter redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga. V okviru svojega podjetja Nasvet.com ponuja poleg optimizacije spletnih strani (http://www.optimizacija-strani.si/ ) tudi storitve Facebook in Google AdWords oglaševanja, organiziral pa je tudi že 25 seminarjev s področja internetnega marketinga (več na http://seminarji.nasvet.com). Zadnjih 7 let je bil zaposlen kot internetni direktor za Slovenijo v podjetju Studio Moderna, kjer je trenutno odgovoren za optimizacijo spletnih strani v 20 državah. Rezultat njegovega 17 letnega preučevanje teoretičnih in praktičnih vidikov internetnega marketinga je več kot 170 objavljenih člankov v dnevnikih in revijah kot so Delo, Kapital, Dnevnik, Finance, Monitor in Moj mikro.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.