Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Organizator kadrovskih procesov
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Organizator kadrovskih procesov


Cena:
1.290,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo izobraževanja:
- +

Prijave sprejemamo do 29. 11. 2017.

PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Zakaj je to izobraževanje ključno za kadrovike?

Ker usklajeno delovanje kadrovskih procesov zahteva dodelane pristope, ki lahko zagotovijo učinkovitost celotnemu poslovanju. Organiziranje in izvajanje kadrovskih procesov se izvaja premišljeno, strateško in ciljno.


Nov izobraževalni program je v sodelovanju s strokovnjaki izdelan tako, da udeležencem zagotovi znanja za:

  • strateško načrtovanje vseh kadrovskih procesov,
  • planiranje in razvoj zaposlenih v skladu s strategijo podjetja,
  • prenos usvojenega znanja, podkrepljenega s primeri dobre prakse, v prakso vašega podjetja/organizacije,
  • zagotovi še odgovore na vaša vprašanja, socialno mreženje in izmenjavo izkušenj.

Program obsega šest modulov:

  • štiri interaktivne praktične delavnice,
  • poslovno izdajo priročnika Kadrovsko delo v praksi po novem,
  • študijsko gradivo.

Ob koncu programa boste opravili preverjanje znanja in pridobili certifikat Organizator kadrovskih procesov v slovenskem in angleškem jeziku.

Program je namenjen

Vodjem kadrovskih služb, vodjem oddelkov za upravljanje človeških virov, strokovnjakom zaposlenim v kadrovskih službah, samostojnim svetovalcem ter vsem, ki se z obravnavano tematiko ukvarjate pri vsakdanjem delu.

Vsebina

1. modul – delavnica

Strateško načrtovanje kadrov

8. 12. 2017

  • Priprava kadrovske politike in strategije
  • Organizacija in sistemizacija
  • Izobraževanje in usposabljanje
  • Praktični primeri in diskusija z udeleženci

2. modul – priročnik

poslovna izdaja priročnika Kadrovsko delo v praksi po novem

priročnik prejmete na prvi delavnici 8. 12. 2017

  • Delovna razmerja in trg dela
  • Zakon o delovnih razmerjih – komentarji pomembnih členov
  • Promocija zdravja na delovnem mestu
  • Zaposlovanje tujcev in napoteni delavci
  • Odškodninska odgovornost
  • Urejanje drugih oblik dela
  • Kadrovski kontroling
  • Upravljanje s talenti
  • Zgoščenka – različni vzorci pogodb, pravilnikov, sklepov in obrazložitev v skladu z ZDR-1 in ostalo zakonodajo

3. modul – praktična delavnica

Upravljanje uspešnosti

15. 12. 2017

  • Postavitev in prilagajanje sistema plač glede na pogodbo o zaposlitvi in kolektivno pogodbo dejavnosti
  • Plačilo za delo v zvezi s pogodbo o zaposlitvi za nedoločen in določen čas
  • Obračun in obdavčitev plač, nadomestil plač in bonitet zaposlenih
  • Nagrade za poslovno uspešnost zaposlenih z računovodskega in davčnega vidika (nagrada, 13. plača, božičnica )
  • Drugi prejemki iz delovnega razmerja (odpravnine, jubilejne nagrade, solidarnostne pomoči)
  • Prejemki zaposlenih z vidika stroškov službenih poti
  • Praktični primeri in diskusija z udeleženci

4. modul – praktična delavnica

Inovativni pristopi pri iskanju in selekciji

22. 12. 2017

  • Inovativni pristopi pri iskanju in selekciji
  • Iskanje, izbor, zaposlovanje
  • Praktični primeri in diskusija z udeleženci

5. modul – e-gradivo v pdf obliki

Upravljanje znanja

4. 1. 2018

  • Razvoj zaposlenih: od izobraževanja k učenju
  • Ravni merjenja učinkovitosti izobraževanja
  • Od upravljanja izobraževanja k upravljanju znanja

6. modul – praktična delavnica

Razvoj kompetenc zaposlenih in upravljanje s talenti

5. 1. 2018

  • Iskanje talentov v skladu s strategijo podjetja
  • Razvoj kompetenc v skladu s cilji
  • Spremljanje in napredovanje, mentoriranje
  • Praktični primeri in diskusija z udeleženci

ZAKLJUČEK:

Preverjanje znanja in prejem certifikata

Organizator kadrovskih procesov

  • Preverjanje znanja: test rešite doma in nam ga vrnete po pošti.
  • Prejem certifikata Organizator kadrovskih procesov v slovenščini in angleščini.

Potek

Potek izobraževanja

  • Srečanja bodo potekala v obliki štirih intenzivnih interaktivnih delavnic v ustvarjalnem okolju in sproščenem vzdušju. Poudarek je na praktičnem strokovnem usposabljanju. Na delavnicah boste prejeli želena pojasnila in skozi diskusijo prišli do pravih rešitev.
  • Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo do 6 pedagoških ur. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Priročnik Kadrovsko delo v praksi po novem boste prejeli na prvi delavnici, dostop do digitalne izdaje pa na vaš elektronski naslov. Z njim boste pomembno nadgradili vaše znanje, saj vam omogoča vpogled v dodatne pomembne rešitve, ki jih potrebujete pri vsakdanjem delu.
  • Ob koncu programa boste prejeli pisni test preverjanja znanja, ki ga boste rešili sami, izpolnjenega pa nam boste poslali po navadni ali elektronski pošti do 12. 1. 2018.
  • Po uspešno opravljenem preverjanju znanja boste po pošti prejeli certifikat Organizator kadrovskih procesov kot potrdilo o strokovni usposobljenosti v slovenščini in angleščini.
 

Lokacija

Lokacija

Računovodska hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Vaše podatke lahko kadarkoli na vašo zahtevo spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.