Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Odgovorna oseba za sisteme vodenja kakovosti
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Odgovorna oseba za sisteme vodenja kakovosti

Predavatelja: Vilko Švab, Andreja Kranjc

Cena:
1.090,00 €
(DDV ni vključen v ceno)
Izberite datum in lokacijo izobraževanja:
- +
PDF naročilnica Natisni Imate vprašanje

Predstavitev

Mnogi javni razpisi kot tudi poslovni partnerji zahtevajo, da ima organizacija certifikat po ISO standardih!

Certifikati iz družine standardov ISO 9000, ISO 14001 in OHSAS 18001 organizacijam prinašajo pomembne prednosti:

  • konkurenčno prednost,
  • nadzor nad stroški,
  • zmanjšanje tveganj iz naslova odškodninskih zahtevkov,
  • boljši poslovni rezultat.

NOVO: podjetja morate do 14.9.2018 preiti na zahteve novih standardov 9001 in 14001. 15.9.2018 namreč prenehata veljati dosedanji izdaji standardov ISO 9001:2008 in ISO 14001:2004 in ste posledično lahko brez certifikata, če ne opravite prehoda.

DODATNO: marca letos je bil izdan novi standard ISO 45001, ki bo v triletnem prehodnem obdobju zamenjal obstoječi standard OHSAS 18001 .

Za organizacije, ki še nimate teh standardov, je sedaj skrajni čas, da jih pridobite!


Program obsega pet modulov:

  • tri praktične delavnice, na katerih boste pridobili praktična pojasnila novosti,
  • dva sklopa študijskih gradiv za osvežitev in nadgradnjo znanja, ki ju prejmete na vaš elektronski naslov.

 

Največja prednost kateregakoli standarda je zagotavljanje preglednosti nad poslovanjem podjetja (po procesih) in nad tokom informacij (tako zunanjih kot notranjih – plani akcij, korektivni ukrepi…), katerim se doda tako časovno noto (rok za izvedbo) kot tudi analizo učinkovitosti (pomembno pri vodstvenih pregledih, analiza SWOT vseh segmentov).

Vanja Kristančič, Kolektor


Zagotavljamo vam KORISTI:

  • Na praktičnih primerih zasnovana navodila za prehod na nove standarde
  • Hitro razrešitev dilem v okviru diskusije s kolegi iz stroke
  • Praktična pojasnila novih standardov
  • Odgovore na vprašanja
  • Suvereno komunikacijo in nadgradnjo vodstvenih veščin.
PROGRAM JE NAMENJEN
Program je namenjen odgovornim osebam za sisteme kakovosti in predstavnikom vodstva za kakovost.

 

Vsebina

1. MODUL - delavnica - ISO 9001:2015

6. junij 2018

  • Nova izdaja standardov - razlogi in prednosti; ISO Survey
  • Novosti standarda ISO 9001:2015 - poudarki za lastnike procesov
  • Novosti standarda ISO 9001:2015 - poudarki za notranje presojevalce
  • Praktičen primer vzpostavitve standarda v podjetju
  • Praktičen primer prehoda podjetja na novi standard
  • Praktični primeri, diskusija

2. MODUL – študijsko gradivo: interaktivni e-seminar: Time management

(dostop do seminarja prejmete 6. junija 2018)

  • Upravljajte čas – ne on vas
  • Doseganje ciljev – začnite takoj
  • Priprava prožnega urnika
  • Vzpostavljanje ravnovesja med poklicnim, družinskim in osebnim življenjem

3. MODUL – delavnica BS OHSAS 18001:2007

13. junij 2018

  • Nova izdaja standarda ISO 45001 – razlogi in prednosti
  • Zahteve standarda BS OHSAS 18001:2007 - poudarki za lastnike procesov in poudarki za notranje presojevalce
  • Praktični primeri, diskusija

4. MODUL – študijsko gradivo: Osebni stil vodenja in komunikacije

(gradivo prejmete na vaš elektronski naslov 13. junija 2018)

  • Kako izbrati ustrezen stil vodenja
  • Krogotok vodenja
  • Testi vodenja in komunikacije:
    • Vprašalniki: stil vodenja, obvladovanje procesa vodenja, delegiranje nalog
    • Postopek pogovora o sodelavčevih šibkih točkah
    • Postopek delegiranja nalog

5. MODUL – delavnica ISO 14001:2015

20. junij 2018

  • Nova izdaja standardov – razlogi in prednosti; ISO Survey
  • Novosti standarda ISO 14001:2015 - poudarki za lastnike procesov
  • Novosti standarda ISO 14001:2015 - poudarki za notranje presojevalce
  • Praktičen primer vzpostavitve standarda v podjetju
  • Praktičen primer prehoda podjetja na novi standard
  • Praktični primeri, diskusija

ZAKLJUČEK USPOSABLJANJA:

  • Preverjanje znanja in prejem certifikata Odgovorna oseba za sisteme vodenja kakovosti (test rešite doma in nam ga vrnete po pošti do 9. julija 2018).

Potek

POTEK IZOBRAŽEVANJA

  • Delavnice trajajo po 5-6 pedagoških ur. Na vsaki delavnici boste prejeli pripadajoče seminarsko gradivo. Podrobno se boste spoznali s tematiko in prejeli odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Število udeležencev na posamezno izvedbo je omejeno, zato delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Poudarek izobraževanja je na razumljivi razlagi in praktičnih primerih. Zasnovano je tako, da boste na delavnicah obravnavali konkretne primere, prejeli želena pojasnila ter skozi diskusijo v sproščenem vzdušju prišli do novih rešitev.
  • Študijski e-gradivi prejmete na vaš elektronski naslov. Uporabite ju lahko takoj in kjerkoli – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Ob koncu programa boste prejeli pisni test znanja. Izpolnjenega nam boste poslali po elektronski pošti do 9. julija 2018.
  • Po uspešno opravljenem preverjanju znanja boste po pošti prejeli certifikat Forum Akademije Odgovorna oseba za sisteme vodenja kakovosti kot potrdilo o strokovni usposobljenosti v slovenščini in angleščini.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačni parkirni prostor.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.