Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Od sodelavca do vodje
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Od sodelavca do vodje

Predavatelj: mag. Suzana Ester Car


Cena:
890,00 €
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)

Zbiramo predprijave za naslednjo izvedbo.

Pošljite povpraševanje

Predstavitev

Sprejeti pozicijo vodje "čez noč" ni enostavno – še posebej, ko nenadoma postanete vodja svojim nekdanjim sodelavcem in se morate v kratkem priučiti novih veščin vodenja, hkrati pa uravnavati tudi občutljivo mejo med bližino in distanco do nekdanjih sodelavcev.

Tako se porodijo številna vprašanja.

  • Kako naj sedaj komuniciram s svojimi sodelavci?
  • Kaj moram narediti, da me bodo sprejeli v novi vlogi?
  • Kako naj razvijem svoj stil vodenja?
  • Kako sodelavce motivirati, učinkovito reševati konflikte, izreči kritiko v slogu: "Še včeraj smo bili sodelavci, danes sem njihov vodja?"

Da boste čimprej in čimbolj uspešno obvladali svojo novo vlogo, vas vabimo, da se udeležite izobraževalnega programa

Od sodelavca do vodje.

S pomočjo intenzivnega programa boste:
  • spoznali lastne potenciale vodenja,
  • oblikovali lasten stil vodenja,
  • osvojili orodja in veščine uspešnega vodenja, ki jih potrebujete v svoji novi vlogi,
  • se pripravili na pravilno ravnanje v različnih vodstvenih situacijah.

Program obsega 5 modulov:

  • analizo lastnega osebnostnega profila (SDI vprašalnik pred prvim srečanjem),
  • praktični delavnici Vaš osebni stil vodenja in Orodje in veščine uspešnega vodenja,
  • priročnik Sodobna orodja vodenja in
  • študijsko e-gradivo Letni pogovor.

Dodatne ugodnosti za udeležence:

  • Analiza lastnega osebnostnega profila in posledice za vodenje: e-vprašalnik za ugotavljanje individualnega osebnega SDI® profila in poročilo
  • Analiza lastnega stila vodenja: vprašalnik za ugotavljanje lastnega stila vodenja
  • Konkretni napotki in obrazci ter predloge za delegiranje, motiviranje in podajanje povratne informacije
  • Možnost e-svetovanja glede vodstvenih veščin 1 mesec po delavnici.

 

Naj poznavanje vaših sodelavcev postane vaša prednost, da postanete učinkovit in uspešen vodja!

Udeleženci preteklih izvedb so bili še posebej zadovoljni:

»Spraktičnim delom in primeri članov cele skupine.« Matic Poročnik, vodja tima, Križaj d.o.o

»Veliko praktičnih primerov.« Zdenka Bezjak, namestnica direktorice, SOU SP

»Pestrost predavanj.« Primož Petek, vodja FRS, Gozdarski inštitut Slovenije

Vsebina

1. modul: Analiza lastnega osebnostnega profila

Datum: 21. 11. 2017 (po e-pošti prejmete vprašalnik)

  • S pomočjo spletnega vprašalnika boste določili svoj osebnostni SDI® profil, s pomočjo katerega boste odkrili svoje vrline.
  • To nam bo služilo kot osnova za celotno izobraževanje.

2. modul: priročnik:

Sodobna orodja vodenja

Priročnik prejemete na prvi delavnici

Trendi na področju organizacije razvoja izobraževanj v podjetjih

  • Razumevanje in delovanje organizacije
  • Sistemi vodenja
  • Veščine vodenja
  • Orodja vodenja
  • Osebni in profesionalni razvoj
  • Standardi

Vsebina zgoščenke

  • Preglednice in navodila za analize
  • Vzorci
  • Opomniki in odkljuknice
  • Vprašalniki
  • Delovni listi in obrazci

3. modul: delavnica

Vaš osebni stil vodenja

23. 11. 2017

  • Pričakovanja od vodje v sodobnem dinamičnem okolju
  • Stili vodenja: kateri stil vodenja uporabljam in katere stile uporabiti v določeni situaciji
  • 4 jeziki vodenja: ljudje smo različni - kako voditi sodelavce glede na njihov osebnostni profil
  • Moj SDI® profil in kaj to pomeni za moj pristop v vodenju
  • Uporaba v praksi: profili mojih sodelavcev in kako jih voditi

4. modul: študijsko e-gradivo:

Letni pogovor

Datum: 30. 11. 2017 (prejmete po e-pošti)

1. lekcija: Kako se pripraviti na letni pogovor

  • Zakaj sploh izvajati letne pogovore,
  • Določitev vsebin letnega pogovora,
  • Usklajevanje pričakovanj vodje in sodelavca,
  • Predpriprava: spremljanje kritičnih in izjemnih dogodkov,
  • Pregled realizacije ciljev,

2. lekcija: Izvedba letnega pogovora in aktivnosti po letnem pogovoru

  • Vzpostavitev dobrega vzdušja: kako začeti,
  • Izvedbo pogovora prilagodite sodelavcu: tipi sogovornikov in način izvedbe pogovora glede na tip

Dodatno: Obrazec za izvedbo letnega pogovora

5. modul: delavnica

Orodje in veščine uspešnega vodenja

Datum: 7. 12. 2017

  • Pomen povratne informacije: kako pogosto, kdaj in kako
  • 4 jeziki motiviranja: kako motivirati sodelavce
  • Nagrajevanje in finančna stimulacija: med miti in realnostjo
  • Kaj so moje vrline in kako jih lahko uspešno uporabim pri vodenju?
  • Kako učinkovito reševati konflikte
  • Na kaj moram biti posebej pozoren?

Potek

POTEK IZOBRAŽEVANJA IN DODANA VREDNOST

  • Srečanja bodo potekala v obliki dveh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju.
  • Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj. Delo poteka v skupinah, temelji na mreženju med udeleženci, prepletu dobrih praks, interaktivno in izkustveno z možnostjo takojšnje uporabe pridobljenih veščin v prakso.
  • Nova znanja in veščine boste podkrepili tudi s praktičnim delom in nalogami.
  • Delavnice trajajo 5 ali 6 pedagoških ur.
  • Priročnik boste dodatno prejeli na delavnicah in vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Po e-pošti boste prejeli e-gradivo v obliki PDF, ki ga lahko natisnete in vam ostane v trajni lasti.
  • Možnost 1 mesec po zaključku: e-svetovanje glede vodenja

PROGRAM JE NAMENJEN
Vsem, ki želite nadgraditi svoje veščine vodenja.

 

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Vaše podatke lahko kadarkoli na vašo zahtevo spremenimo ali izbrišemo.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačen parkirni prostor.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Poglejte si še naslednje produkte: