Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Key account manager
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Key account manager



Cena:
1.090,00 €
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)

Zbiramo predprijave za naslednjo izvedbo.

Pošljite povpraševanje

Predstavitev

Delavnice bodo potekale 15., 22. in 29. maja 2018.

Odvisno od tega kateri raziskavi verjamete ali iz katere industrije izhajate, je pridobivanje novih strank kjerkoli med 5x do 25x dražje kot ohranjanje obstoječih. Če niste prepričani o izjemnem pomenu ohranjanja strank, razmislite o raziskavi F. Reichhelda (Bain & Company), ki kaže, da izboljšanje stopnje ohranjanja strank za 5 % poveča profit za 25 - 95 %!!

(A. Gallo, The Value of Keeping the Right Customers, Harward Business Review, okt. 2014)

Skrb za ključne stranke je strateško še pomembnejša!

Katerih kupcev si ne morete privoščiti izgubiti? Kako do njih sistematično pristopiti, da ohranimo obojestransko zadovoljstvo, dolgoročen odnos in s tem našo konkurenčno prednost?

Razlikujte se od konkurence in povečajte svojo vrednost v očeh vaših najpomembnejših kupcev s ciljanim in sistematičnim pristopom. Pridobite in poglobite pomembna znanja ter orodja na izobraževalnem programu.


Udeležba na programu vam omogoča, da boste:

  • vedeli, kako zastaviti individualne strategije za vaše ključne (strateško pomembne) kupce,
  • povečali lojalnost vaših ključnih kupcev in dolgoročno stabilizirali odnose,
  • izdelali lasten načrt za Key Account Management (KAM),
  • z novim oz. osveženim pristopom do ključnih kupcev pridobili pomembno konkurenčno prednost,
  • dobili odgovore na vaša konkretna vprašanja,
  • izmenjali izkušnje iz prakse ter se povezali s kolegi iz stroke!

Kaj stranke pravijo:

»Hvala za vašo informacijo! Vsekakor je izobraževanje zame bilo zanimivo. Nekaj metod bom uporabil tudi v praksi. Verjamem da bodo uspešne. Se vidimo ob priložnosti!«

Branko Bračič, komercialist, Prangl D.O.O.


Še posebej sem bila zadovoljna s skupinskimi delavnicami in konkretnimi seznami vprašanj, predlogov, izmenjavo mnenj; s komunikacijo s podzavestjo – zelo dobro.«

Mojca Vrh Žgur, komercialist – KAM, Pivka perutninarstvo d.d.


»Prepoznava različnih potreb udeležencev in prilagoditev tematike konkretnim izzivom posameznika/skupine, skupinske naloge s predstavitvijo dobrih praks, predlogov konkretnih izboljšav, dodatni komentarji… dostopnost predavateljev tudi v odmorih in zavzetost so resnično pomagali udeležencem razumeti problematiko in jih motivirati na poti do izboljšav, sprememb.«

Barbara Moškrič, direktorica, IBIS T3,Barbara Moškrič s.p.


»Zame je  bil to prvi izobraževalni program za Key account managerja in vse pohvale vsem trem predavateljem, seveda tudi organizatorju.«

Nuša Štrucl, key account manager/HoReCa, Radenska d.o.o.


»Odlični predavatelji, sproščeno vzdušje, manjša skupina, ki lahko interaktivno sodeluje.«

Dejan Povoden, direktor prodaje, TMI Košaki d.d.

Komu je program namenjen?

Skrbnikom ključnih kupcev (Key account managerjem), vodstvenim sodelavcem in sodelavcem s področja marketinga in prodaje, ki želijo doseči drastično izboljšanje odnosa z večjimi oz. ključnimi strankami in tako izgraditi ter ohraniti dolgoročne in uspešne odnose, s tem pa povečati promet.

Vsebina

1. modul – knjiga

Zbudi prodajalca v sebi - kako premagati sebe in prodati

Knjigo prejmete na prvi po pošti 25. 4. 2018.

  • Kako prodaja vpliva na življenje posameznika, podjetja in zakaj mnogi sovražijo prodajo
  • Nasveti TOP prodajalcev o tem, kako premagati lastna omejujoča prepričanja o prodaji
  • Skrivnosti o prodaji, ki vam jih do sedaj niso povedali in zaradi katerih so še zmeraj danes mnogi neuspešni pri svojem delu
  • Kaj je ZDRAVA prodaja in kateri so ključni koraki, ki jih naredijo TOP prodajalci

2. modul – delavnica

KAM v praksi podjetja – kako ga izvajamo in kaj lahko izboljšamo

15. 5. 2018

  • Kaj je bistvo Key Account Managementa: Kaj je resnični cilj KAM? To ni, da bi delali z manj strankami več časa. Postavite KAM, da boste povečali prodajo in izboljšali konkurenčno pozicijo pri ključnih strankah.
  • Koncept Key Account Managementa v 5 korakih: Ključni vidiki KAM, ki jih moramo definirati in postaviti, da bi dosegli zastavljene cilje. Kako nam KAM pomaga pri cross/up sell.
  • Buying center Analysis – obvladovanje stranke: Naučimo se uporabljati praktično orodje za analizo in obvladovanje svojih ključnih strank. Z njim boste obvladovali stranke veliko bolje od vaših konkurentov.
  • Evaluacija lastnega KAM in načrt potrebnih sprememb: KAM Audit – vsak udeleženec bo naredil evaluacijo lastne prakse KAM in identificiral kaj je potrebno spremeniti oz. si pripravil načrt prvih ukrepov.
  • Najpogostejše napake in kako se jim izogniti: Pregled, kje v praksi delamo največ napak – zato, da jih udeleženci ne bodo ponavljali oz. jih bodo nehali delati.

3. modul – interaktivni e-seminar

Time management

Dostop prejmete po elektronski pošti 22.5.2018.

  • Upravljajte čas – ne on vas
  • Doseganje ciljev – začnite takoj
  • Priprava prožnega urnika
  • Vzpostavljanje ravnovesja med poklicnim, družinskim in osebnim življenjem

4. modul – delavnica

Metrike KAMa – kako spremljati in meriti uspešnost vašega dela

22. 5. 2018

  • Kaj je KAM: Danes ali prihodnost? Problemi ali priložnosti? Definiramo naloge in cilje KAM ekipe in strateški pristop za danes ter predvsem za prihodnost.
  • Kakšna je strategija našega kupca: Vsak udeleženec prinese definirano strategijo svojega kupca. Na primerih pogledamo, ali res poznamo kupčevo strategijo in kako definirati svoje korake skladno s tem.
  • Eskalacijski načrt KAM: postavitev komunikacijskega načrta KAM ekipe ter letnega roadmapa članov KAM ekipe.
  • Kaj in kako prodati skozi KAM ekipo: Obravnava dveh primerov - kako prodajati kupcu rešitve in kako prodati projekt le skozi ceno.

5. modul – študijsko e-gradivo v pdf obliki

Komunikacija v prodaji

Gradivo prejmete po e-pošti 22. 5. 2018

  • O »močnih« besedah in prepričljivih argumentih
  • Vrednote podjetja in prodajna komunikacija
  • Napotki za suveren nastop
  • Prepoznavanje kupčevih motivatorjev
  • Proaktivna prodaja – kako ponuditi več?
  • Upravljanje ugovorov in argumentiranje cene
  • Pravi trenutek za sklenitev prodajnega posla
  • Štiri uspešne tehnike sklenitve posla

6. modul – delavnica

KAM v akciji - kako biti res dober, kako preseči ovire in kako implementirati nova znanja

29. 5. 2018

  • Katere so ključne lastnosti dobrega skrbnika ključnih strank? Rezultati vseslovenske psihološke analize prodajalcev. Katere so ključne osebnostne lastnosti in veščine za uspešno izvajanje nalog skrbnika ključnih strank? Kaj narediti, če jih nimam/o?
  • Kaj nam stoji na poti k uspehu? Razumevanje osnov komunikacije in psihologije kupca. Odkrivanje lastnih blokad, slabih navad in praks, ki dnevno blokirajo naš uspeh.
  • Akcijski načrt! S pomočjo informacij iz prvih dveh dni, postavljanje ciljev in poti do njihove uresničitve. Sestava akcijskega načrta, kako bomo nova znanja spravili v življenje.
  • Povzetek tridnevnega druženja. Pregled novih spoznanj in zavez. Analiza vmesnega uspeha in popotnica za naprej.

ZAKLJUČEK – 29. 5. 2018

  • Med delavnicami boste prejeli dodatne naloge, ki jih boste pripravili do naslednjega srečanja. Na zadnji delavnici boste skupaj sestavili tudi akcijski načrt za implementacijo novih znanj v prakso.
  • Vsi, ki se boste udeležili interaktivnih delavnic, opravili domače naloge ter sestavili akcijski načrt za naprej, boste prejeli tudi certifikat Key account manager/Skrbnik ključnih kupcev v slovenskem in angleškem jeziku, kot potrdilo o uspešno zaključenem izobraževanju.

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani


 


 

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Posebne ugodnosti

  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Brezplačen parkirni prostor.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.