Košarica0
Skupaj z DDV:0,00 €
Vaša košarica je trenutno še prazna!
Brand manager/vodja blagovnih znamk
IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

Brand manager/vodja blagovnih znamk



Cena:
1.090,00 €
(DDV in distribucijski stroški niso vključeni v ceno)

Zbiramo predprijave za naslednjo izvedbo.

Pošljite povpraševanje

Predstavitev

Apple, Coca-Cola, BMW, Pampers, Nike … Za največjimi mednarodnimi blagovnimi znamkami stojijo premišljena strategija in številne menedžerske, tržne ter prodajne aktivnosti.

Kot brand manager morate biti vsestranski: odličen strateg, analitik, vodja, kreativec, komunikator, prodajnik. Le s stalnim izobraževanjem lahko sledite sodobnim trendom in razvoju ter si zagotavljate konkurenčno prednost na trgu!

V samo štirih tednih nadgradite svoje znanje, kompetence in veščine, spoznajte nove trende ter izmenjajte neprecenljive izkušnje iz prakse. V sodelovanju z odličnimi strokovnjaki smo posebej za vas pripravili:

Bistvene koristi celovitega programa:

  • Postavili boste močno strategijo blagovne znamke (BZ): cilji podjetja in BZ, tipi tržnih raziskav in metodologije, cenovna politika, upravljanje odnosov s strankami, segmentacija, lean metode za iskanje priložnosti …
  • Zastavili boste finančno utemeljen program integrirane tržne komunikacije: zgodba BZ, pozicioniranje, notranji branding, izbor orodij komuniciranja in tržnih kanalov, vključitev porabnikov, oglaševalski budžet …
  • Spoznali boste sodobne pristope izgradnje močnih blagovnih znamk: startup branding lijak – močno in preverjeno orodje za razumevanje, razvoj, uvajanje in vzdrževanje BZ …
  • Vedeli boste, kako s spletnim marketingom povečati prodajo: splet kot prodajni kanal, trženje preko Googla in Facebooka, merjenje učinkovitosti marketinških aktivnosti, e-mail marketing in pridobivanje dovoljenj …
  • Izmenjali boste izkušnje: družili se boste s kolegicami in kolegi iz stroke ter razširili krog poznanstev.
  • CERTIFIKAT Brand Manager/vodja blagovnih znamk: ob koncu programa boste opravili preverjanje znanja in kot potrdilo o strokovni usposobljenosti prejeli certifikat v slovenskem in angleškem jeziku.
Sestavlja ga šest modulov:
brand manager moduli
 
 

Posebne ugodnosti

  • Kotizacija vključuje udeležbo na treh delavnicah, brezalkoholne napitke in prigrizke med odmori, seminarsko gradivo, knjigo, interaktivni e-seminar in video seminar.
  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Število mest je zaradi zagotavljanja interaktivnosti in praktičnega pristopa programa omejeno.

Vsebina

1. MODUL – knjiga: Startup branding funnel 
Knjigo v angleščini prejmete po pošti 29. 8. 2018

  • Kako razumeti blagovne znamke z vidika porabnika in podjetnika z namenom ustvarjanja edinstvenih odnosov med njima.
  • Kako ustvariti in komunicirati zgodbo blagovne znamke, ki ustvarja tesne odnose med porabniki in blagovno znamko.
  • Kako poiskati izdelek, ki se prilega trgu/ciljni skupini ter ga nadgraditi v blagovno znamko, ki nudi ciljnemu porabniku edinstveno izkušnjo.
  • Kako uporabljati Startup branding lijak za sistematično iskanje odgovorov po posameznih sestavnih delih lijaka.
  • Kako so k izgradnji uspešnih blagovnih znamk pristopali soustvarjalci knjige (kot npr. BellaBeat, FlyKly, Celtra, 4thOffice) in ostali uspešni startupi (kot npr. Buffer, Zappos)

2. MODUL – delavnica: Strateško upravljanje blagovnih znamk
5. 9. 2018

  • Cilji podjetja in vloga blagovne znamke pri uresničevanju ciljev, vpliv na rezultate podjetja
  • Analiza danosti v podjetju in priložnosti na trgu, tržno raziskovanje, velikost trga in tržni deleži, tipi raziskav in ključne metodologije, SWOT analiza
  • Postavitev strategije blagovne znamke na osnovi razumevanja položaja, razvoj produktov na osnovi potreb trga, določanje cenovne politike, pomen prodajnih kanalov, promocija in upravljanje odnosov s strankami
  • Ciljna skupina, segmentacija, vrednost posameznih segmentov, pomen zvestih strank za znamko
  • Pomen pozitivne povratne zanke za rast podjetja, pomen pridobivanja pravih informacij ob pravem času za upravljanje, lean metode za iskanje priložnosti po vzoru startup podjetij, hitrost vstopa na trg
  • Delo z agencijami, pridobitev kakovostnih rešitev, pogajanja z mediji, nadzor nad medijsko porabo in doseganje učinkov

3. MODUL – Interaktivni e-seminar: Time management
7. 9. 2018
Dostop do interaktivnega seminarja prejmete po elektronski pošti

Koraki do uspešnega obvladovanja številčnih aktivnosti:

  • Upravljajte čas – ne on vas
  • Doseganje ciljev – začnite takoj
  • Priprava prožnega urnika
  • Vzpostavljanje ravnovesja med poklicnim, družinskim in osebnim življenjem

4. MODUL – delavnica: Zgodba blagovne znamke in integrirana tržna komunikacija
12. 9. 2018

  • Razumevanje in uporaba branding lijaka pri izgradnji in vzdrževanju močnih blagovnih znamk
  • Izgradnja identitete oz. zgodbe blagovne znamke in njena navezava na vidne elemente blagovne znamke
  • Pozicioniranje blagovne znamke v primerjavi s konkurenco
  • Notranji branding: Razumevanje blagovne znamke znotraj podjetja in sodelovanje z drugimi oddelki v podjetju (strateški marketing, prodaja, razvoj, nabava, finance… )
  • Izbor orodij komuniciranja, priprava kreativnih rešitev, določitev moči komuniciranja, določitev pričakovanih ciljev
  • Digitalno in klasično komuniciranje, souporaba najboljšega iz obeh svetov
  • Izbor tržnih kanalov glede na spremenjene nakupne navade ciljne skupine ter komunikacijo
  • Kako vključiti porabnike k ustvarjanju in sooblikovanju blagovne znamke: etnografija, netnografija, intervjuji, vprašalniki
  • Zaznavanje blagovne znamke pri porabnikih: ovrednotenje premoženja v očeh porabnikov (zavedanje, podoba, zaznana kakovost, zvestoba) in asociativni mrežni modeli
  • Finančni vidik obvladovanja blagovne znamke – spremljanje doseganja ciljne prodaje, oglaševalski budžet ipd.

5. MODUL – video seminar: Veščine vodenja in organizacije
14. 9. 2018

  • Trije sklopi video izobraževanja, dobre in slabe prakse:
  • Neorganizirani vodja I
  • Neorganizirani vodja II
  • Organizirani vodja

6. MODUL – delavnica: Povečanje prodaje z digitalnim marketingom
19. 9. 2018

  • Kako se lotiti spletnega marketinga – kateri recept je pravi
  • Kako povečati prodajo z Google-om in Facebook-om, kaj deluje in kaj ne deluje
  • Oglaševanje, izbor ciljnih skupin, načrtovanje prodajnega lijaka
  • Iskalni marketing, organski proti plačanemu prometu
  • Kateri so bistveni kazalniki za merjenje marketinških aktivnosti na spletu
  • E-mail marketing in pridobivanje dovoljenj za e-naslov-managemente
  • Kako optimizirati marketinški budžet za povečanje profita
  • Vpetost digitalne prisotnosti pri strateškem upravljanju blagovnih znamk, vpetost v celotno poslovanje podjetja
  • Družabna omrežja in vzpostavitev prisotnosti na raznih družbenih omrežjih (Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest)
  • Sodelovanje z agencijami za digitalni marketing

ZAKLJUČEK USPOSABLJANJA:
Preverjanje znanja in prejem certifikata Brand Manager/vodja blagovnih znamk
Preverjanje znanja (test rešite doma in nam ga vrnete po navadni ali elektronski pošti) in prejem certifikata Brand Manager/Vodja blagovnih znamk

Potek

Potek izobraževanja

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila
    udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 5 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici
    boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Knjiga, interaktivni e-seminar in video seminar so namenjeni samostojnemu študiju, s katerim boste osvojili dodatna znanja in veščine, pomembne
    za vaše delo. Podatke za dostop boste prejeli po elektronski pošti, omogočajo pa vam vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami
    izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Dostop do interaktivnega e-seminarja in video seminarja boste imeli omogočen v obdobju trajanja izobraževalnega programa.
  • Ob koncu programa boste prejeli pisni test preverjanja znanja (tip obkroževanja pravilnih odgovorov), ki ga boste rešili doma oz. na delovnem
    mestu, izpolnjenega pa nam boste poslali po navadni ali elektronski pošti.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Brand Manager / Vodja blagovnih znamk v slovenščini in angleščini kot
    potrdilo o uspešno zaključenem izobraževalnem programu.

Program je namenjen

Brand managerjem/vodjem oz. skrbnikom blagovnih znamk, produktnim managerjem, sodelavcem v marketingu, organizatorjem projektov, vodjem in vsem, ki jih tematika zanima.

Lokacija

Lokacija

Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani




Predavatelji

 

Maja Konečnik
DR. MAJA KONEČNIK RUZZIER je izredna profesorica trženja na ljubljanski Ekonomski fakulteti, kjer je doktorirala s področja premoženja blagovnih znamk. Sodelovala je pri več svetovalnih in raziskovalnih projektih s področja trženja, blagovnih znamk in turizma. Med vidnejšimi je projekt izgradnje znamke Slovenije »I feel Slovenia«, ki je tudi mednarodno zelo uspešen in prepoznaven. Nastopa v moderatorsko-izobraževalni vlogi, kjer pomaga podjetjem preko izobraževanja ter njihovega strateškega pogleda razvijati in čistiti pozicijo blagovnih znamk na trgu. Sodeluje s svetovno uveljavljenimi gurujem na področju blagovnih znamk Lesliejem de Chernatonyjem. Svoje znanje posreduje tudi študentom preko predmetov Temelji trženja, Management blagovnih znamk ter Trženja v turizmu, pri katerih je tudi nosilka. Je avtorica mnogoštevilnih člankov, prispevkov ter knjig z visoko mednarodno odmevnostjo (preko 1200 citatov po Google Scholar). Med knjigami velja še posebej izpostaviti knjigo Startup brandig funnel, ki sta jo s soavtorjem Mitjem Ruzzierjem, profesorjem podjetništva, nedavno izdala in pripravila skupaj s 40 soustvarjalci (kot npr. ustanovitelji podjetij kot so Celtra, BellaBeat, FlyKly, Red Pitaya idr).
 
Mitja Ruzzier
DR. MITJA RUZZIER je profesor podjetništva na Univerzi na Primorskem. Glavne teme raziskovanja in svetovanja so podjetništvo, mednarodno poslovanje, inovativnost, blagovne znamke in internacionalizacija podjetij. V sklopu navedenih tem je izvedel več strokovnih seminarjev, ter objavil več znanstvenih prispevkov in knjig pri domačih in tujih znanstvenih revijah in založbah. Sodeloval oziroma vodil je vrsto domačih in tujih raziskovalnih in svetovalnih projektov. Pri tem ga odlikujejo praktične izkušnje in delo v gospodarstvu, ki mu omogočajo razumevanje različnih perspektiv in učinkovit način dela. Znanje posreduje študentom v okviru predmetov s področja podjetništva in mednarodnega poslovanja doma in v tujini (Italiji, Avstriji, Norveški, Hrvaški in Avstraliji). Odličnost v znanstvenoraziskovalnem delu, podjetniški način razmišljanja, delovne izkušnje v praksi, mednarodna izpostavitev in interdisciplinarnost delovanja so značilnosti, ki se kažejo v njegovem večplastnem delovanju ter poslanstvu povezovanja znanosti in poslovne sfere.
 
gregor cuzak Custom
GREGOR CUZAK se ukvarja z marketingom, pri čemer daje poudarek financam. Kariero je pričel v oglaševanju (1996), nato je soustanovil startup (2006), nato pa je postal samostojen svetovalec za marketing (2012). Posebnost njegovega dela je vnašanje številk v nepredvidljivi svet marketinga, bodisi pri načrtovanju donosov iz investicij v posamične marketinške kampanje (ROMI), do celovitih poslovnih načrtov. O tem tudi občasno predava. Njegove reference so: MayerMcCann, iTivi, Tuš, mimovrste=), NIL, Marand, IEV, Simbioza.
 
Radoš Škrt
MAG. RADOŠ SKRT je eden vodilnih strokovnjakov za optimizacijo spletnih strani (SEO) in iskalni marketing v Sloveniji ter redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga. V okviru svojega podjetja Nasvet.com ponuja poleg optimizacije spletnih strani (http://www.optimizacija-strani.si/ ) tudi storitve Facebook in Google AdWords oglaševanja, organiziral pa je tudi že 25 seminarjev s področja internetnega marketinga (več na http://seminarji.nasvet.com). Zadnjih 7 let je bil zaposlen kot internetni direktor za Slovenijo v podjetju Studio Moderna, kjer je trenutno odgovoren za optimizacijo spletnih strani v 20 državah. Rezultat njegovega 17 letnega preučevanje teoretičnih in praktičnih vidikov internetnega marketinga je več kot 170 objavljenih člankov v dnevnikih in revijah kot so Delo, Kapital, Dnevnik, Finance, Monitor in Moj mikro.
 
polona zupancic Custom
POLONA ZUPANČIČ se v okviru svojega podjetja Sedi.5 d.o.o. ukvarja z vodenjem komunikacijskih delavnic v odnosih s poslovnimi strankami (prodajni/nabavni razgovor, pogajanja, bonton, reševanje pritožb, izterjava dolgov, telefonska in pisna komunikacija), medsebojnih odnosih znotraj podjetja oziroma delovne skupine (reševanje konfliktov, ustvarjalna klima, timsko delo, vodenje) ter odnosih v zasebnem življenju ter osebnostno rastjo. Deluje kot mediatorka, moderatorka in certificirana trenerka SDI ter je habilitirana predavateljica na Gea Collegu za predmet Prodaja ter Ekonomika poslovanja na ESIC. Že vrsto let piše strokovne članke v revije Profesionalna prodaja, Finance, HRM, Poslovna asistenca in je avtorica brošure Poslovni bonton ter priročnika 1:0 za nabavnika.
 

Mnenja udeležencev

»Izredno pomembna tematika za poslovni uspeh. Vsebuje znanja in veščine, katerih kronično primanjkuje v slovenskem podjetništvu.«

Robert Lipič, Rajbi d.o.o.

 

»Ob tej priložnosti bi se vam želela ponovno zahvaliti in vam čestitati za strokoven, zanimiv in dinamičen izobraževalni program s strokovnimi predavatelji in z odlično izvedbo. Teme so bile zelo zanimive in uporabne, predvsem pa mi je bilo všeč, da imajo vsi predavatelji dolgoletno prakso v gospodarstvu in so nam podali konkretne primere in napotke ter številne podatke in informacije iz slovenskega prostora. Edina negativna lastnost, če temu lahko tako rečem, je ta, da so bila predavanja tako zanimiva, da so prehitro minila. Tudi vsebini interaktivnega e-seminarja in videoseminarja sta bili zanimivi in uporabni.«

Marinela Veškovo

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

NE SPREGLEJTE: 20-odstotni popust za mikro podjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.