Zakoniti temelji delovnega časa in evidence prisotnosti

Zakoniti temelji delovnega časa in evidence prisotnosti

Praktični online seminar

Prijava
Kdaj?
12. 10. 2021, od 9.00 do 12.15
Kje?
Brez odhoda z delovnega mesta

Izobraževanje lahko izvedemo tudi za večje število zaposlenih na delovnem mestu
in ga popolnoma prilagodimo vašim željam.

Pošljite povpraševanje in pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.

Povpraševanje za usposabljanje na delovnem mestu

 

»Med številčnejše kršitve glede razporejanja delovnega časa sodi tudi opustitev obveznosti delodajalca, da mora pred začetkom koledarskega oziroma poslovnega leta določiti letni razpored delovnega časa in o tem pisno obvestiti delavce in sindikate na pri delodajalcu običajen način.

Do kršitev v zvezi z delovnim časom še vedno prihaja s strani delodajalcev namenoma, ali iz malomarnosti oziroma zaradi nevednosti.«

Iz letnega poročila IRSD za 2020


Delodajalci se pri vodenju evidenc na področju dela soočate tudi z izzivom zakonitih evidenc delovnega časa. Pri tem ne gre le za vodenje evidenc, temveč predvsem za to, kako vzpostaviti zakonite temelje za organizacijo in vodenje delovnega časa. Tudi zato, da bi lahko bili pri tem fleksibilni, hkrati pa da bi zadostili zakonskim okvirjem (pri obračunu plač, dodatkov, določanju letnega dopusta …). Uskladiti morate optimalne delovne procese znotraj okvirjev delovnopravne zakonodaje in prav zato je organizacija delovnega časa ključnega pomena za vsako organizacijo in podjetje.

Evidence delovnega časa so tako pogosto pod drobnogledom Inšpektorata za delo.

Prilagodite in vzpostavite vaš sistem organizacije in zakonito vodenje delovnega časa, z udeležbo na seminarju.


Komu je seminar namenjen? Kadrovikom, poslovnim sekretarjem, vodjem, direktorjem manjših in srednjih podjetij. Vsem tistim, ki imajo izzive na področju planiranja delovnega časa in vodenja zakonitih evidenc.

3 glavne koristi praktičnega seminarja:

  • Do zakonitih evidenc delovnega časa preko šestih ključnih korakov organizacije delovnega časa.
  • Opozorili vas bomo na najpogostejše napake vodenja evidenc delovnega časa, ki pogosto predstavljajo tveganje glob delovnega inšpektorata.
  • Dobili boste odgovore na mnoga vprašanja, ki se vam porajajo ob organizaciji dela in vzpostavljanju evidenc delovnega časa. Pošljete jih lahko že pred pričetkom seminarja na naslov: branka.gorjup@zfm.si.

Vsebina

  • Zakonska izhodišča delovnega časa
  • Zakaj je smiselno sprejeti akt o delovnem času
  • Različne oblike pojmovanja delovnega časa
  • Zakaj je potrebno jasno definirati ustrezno razporeditev delovnega časa
  • Kaj moram vedeti o enakomerni razporeditvi delovnega časa
  • Kdaj je smiselno uvesti neenakomerno razporeditev delovnega časa
  • V katerih primerih je začasna razporeditev delovnega časa smiselna
  • Najpogostejše napake delodajalcev pri opredelitvi razporeditve delovnega časa
  • Obveznosti in izzivi vodenja evidence o izrabi delovnega časa
  • Čas priprave na delo – ali sodi v delovni čas in kako to področje urediti v organizaciji
  • Pogoste napake pri vodenju delovnega časa delavcev
  • Do zakonitih evidenc delovnega časa s vzpostavitvijo temeljev delovnega časa
  • Opredelitev ključnih pravil na področju delovnega časa
  • Sodobni pristopi evidentiranja delovnega časa in izzivi
  • Rešitev je v ustreznem planiranju delovnega časa
  • Odgovornost spremljanja delovnega časa sodelavcev
  • Razporejanje delovnega časa
  • Koriščenje viškov ur
  • Nadurno delo in dokazila o odreditvi nadurnega dela
  • Kako obravnavati ure, ko nadurno delo ni bilo odrejeno
  • Delo od doma in vodenje evidenc delovnega časa

Predavatelji

Andreja Samec Koderman

Andreja Samec Koderman, Partnerica in direktorica Pravne asistence pri Kadrovski asistenci. Andreja zagovarja stališče, da je urejena delovnopravna dokumentacija temelj vsake organizacije. Kot kadrovska revizorka je pomagala velikemu številu slovenskih podjetij pri vzpostavitvi varnih delovnopravnih temeljev. Andreja je specializirana na področju izvedbe kadrovskih revizij, priprave kompleksnejših fleksibilnih sistemizacij delovnih mest, motivacijskih sistemov nagrajevanj, kompetenčnih modelov,…

Prijava in kotizacija

Kotizacija
288,00 259,20 

Posebna ponudba velja samo za prijave do: 22. 9. 2021

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite kodo za popust: MICRO20 (Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.)

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.