Zagotavljanje varnosti v logistiki

Zagotavljanje varnosti v logistiki

Praktični seminar

Prijava

NOVO ZA LOGISTE!


Logistika ni le transportna, temveč tudi celovita poslovna funkcija. Zagotavljanje varnosti v logistiki je zelo pomembno, a velikokrat zapostavljeno. Na varnost gledamo zgolj z vidika formalnih predpisov, redko pa z vidika:

  • odnosa do sodelavcev,
  • odnosa do blaga za katerega smo odgovorni in
  • tehnologije, ki v logistiki predstavlja visoko vrednost.

Če se o varnosti začnete spraševati šele takrat, ko se zgodi nesreča, je to seveda mnogo prepozno, neodgovorno in skoraj obvezno tudi boleče.

Vabimo vas na novi seminar, kjer se bomo omejili na vprašanje varnosti v skladiščno poslovni logistiki.


Podrobno bomo obravnavali teme o:

  • Varnostnih tveganjih v procesih logistike
  • Sistemskem zagotavljanju varnosti in organiziranju procesov upravljanja varnosti
  • Razmejenih področjih odgovornosti med različnimi nosilci upravljanja procesov v logistiki
  • Vzpostavitvi infrastrukture za zagotavljanje varnosti
  • Zakonski podlagi in ključnih standardih za varno opremo in rokovanje z njo
  • Varnosti posameznika v procesih logistike
  • Posledicah v primeru nezgod in nesreč

Komu je seminar namenjen?

Managerjem, vodjem logističnih procesov v trgovinskih in proizvodnih podjetjih, načrtovalcem logističnih procesov, izvajalcem logističnih procesov, vodjem nabave, vodjem prodaje, poslovodjem trgovin, vodjem skladišč, koordinatorjem VZD.

Koristi

  • Rešitve pomembnih vprašanj in metode za zagotavljanja varnosti in odgovornosti v logistiki
  • Nasveti iz prakse
  • Navodila za preprečitev nezgod

Vsebina

1. del
od 9.00 do 10.30
Franci Pušenjak: LOGISTIKA IN VARNOSTNA TVEGANJA

  • Vrste tveganj z vidika varstva v skladiščni logistiki
  • Organizacijski vidik upravljanja varstva v logistiki
  • Človek v logistiki in varnostna tveganja na zdravje zaposlenih
  • Blago in tehnologija z vidika varnosti v logistiki
  • Ekonomski vidik varnosti v logistiki in posledice
  • Razprava in mnenja udeležencev: predstavitev problemov varnosti in izkušnje z vlaganji v varnost v logistiki z udeleženci seminarja

2. del
od 10.45 do 11.45
Tomaž Zupanc: SIST EN 15635 IN OBVEZNOSTI UPORABNIKA SKLADIŠČNIH REGALOV

  • Zakonska podlaga
  • Dokumentacija o regalnih sistemih, postopek pregleda opreme, ukrepi pri ugotovljenih poškodbah
  • Pregledi regalnih sistemov in uporaba standarda v praksi
  • Določitev odgovorne osebe
  • Navodila za uporabo skladiščne opreme
  • Razprava

3. del
od 12.15 do 13.45
Marko Cedilnik: VARNOSTNA VPRAŠANJA V LOGISTIKI Z VIDIKA PRAVNE ODGOVORNOSTI

  • Pravni okviri in okviri formalne ureditve varnosti v logistiki
  • Odgovornosti vodstvenih nivojev v logistiki v primeru nesreč
  • Sistemsko zagotavljanje varnosti v procesih logistike
  • Ob nezgodah se srečamo z vprašanji: KDO, KAJ, KJE, ZAKAJ in KDAJ. Ali smo lahko bolje pripravljeni?
  • Razprava in izmenjava mnenj skozi prakso udeležencev seminarja

Predavatelji

Franci Pušenjak

Predavatelj dela kot poslovni svetovalec in ima 40-letne izkušnje na področju logistike.  Sodeloval je v izgradnji številnih logističnih centrov doma in v tujini. Preučeval je različne organizacijske modele v praksi in teoriji ter jih tudi uspešno uvedel v poslovne sisteme. Poleg logistike se ukvarja s procesi nabave in procesi trženja, ki skupaj s procesi proizvodnje…

Marko Cedilnik

Ima več kot 35-letne izkušnje s področja operativne logistike v več podjetjih. V svoji bogati praksi je bil tudi v okolju, ki ni naklonjeno razvoju dejavnosti logistike več, kot je nujno potrebno. Znan je po svoji ugotovitvi, kako logistiko vidijo tisti, ki ne delajo v logistiki. »Vi samo nakladate in vozite,« pravijo. »Mi samo nakladamo…

Tomaž Zupanc

Je diplomirani inženir gradbeništva z več kot 15 letnimi izkušnjami na področju varnosti in zdravja pri delu ter varstva pred požarom. Svojo poklicno pot je pričel v podjetju Cestno podjetje Maribor. Kot strokovni sodelavec za varnost in zdravje pri delu ter kot vodja prej omenjenega področja je bil zaposlen v podjetjih Kova, ISS Facility Services ter…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

SEMINARJI S PRIROČNIKOM (PRIROČNIK V TISKANI OBLIKI)

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja.

Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

SEMINARJI S POSLOVNO IZDAJO PRIROČNIKA (PRIROČNIK V TISKANI IN DIGITALNI IZDAJI)

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja.

Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.

Brez zadetka
5 % Popusta
Naslednjič
Skoraj!
25 % Popusta
10 % Popusta
Ni nagrade
Nimate sreče
Skoraj!
20 % Popusta
5 % Popusta
10 % Popusta
DECEMBRSKI POPUSTI POSKUSITE SREČO IN ZADENITE POPUST!

Vnesite vaš e-naslov in zavrtite kolo sreče. To je vaša priložnost, da zadenete posebne popuste!

Koda popusta se vam avtomatsko doda v košarico.

Splošni pogoji:

  • Popust velja 3 dni od prejema.
  • Popusta ni mogoče uveljavljati hkrati z drugimi popusti ali posebnimi akcijami.

  • Promocija poteka do vključno 31. 12. 2019.