WMS, učinkovitost in optimizacija z ogledom skladiščnega centra

WMS, učinkovitost in optimizacija z ogledom skladiščnega centra

Strokovna ekskurzija

Prijava
Kdaj?
10. 10. 2019, od 8:00 do 14:30
Kje?
Velenje, Hotel Paka

Kot vodstveni kader v skladišču ste odgovorni za:

  • organizacijo, upravljanje, strokovnost in kakovost v skladišču,
  • tekoče procese in optimalen pretok blaga,
  • skrajševanje vezave zalog in učinkovito izrabo časa.

Vzpostaviti morate učinkovito, kakovostno in ekonomično skladiščenje!

Udeležite se strokovne ekskurzije, kjer vam bomo na praktičnem primeru predstavili učinkovite skladiščne procese.


Komu je namenjena delavnica z ogledom?

  • Vodjem skladiščnih procesov,
  • neposrednim izvajalcem skladiščnih procesov,
  • vodjem nabave, logistike in proizvodnje.

Koristi

  • Ogled enega največjih robotiziranih/avtomatiziranih skladiščnih centrov v Sloveniji
  • Ogled posameznih postopkov skladiščenja od »fully avtomatic« do podprtega z WMS sistemom
  • Implementacija tehnoloških rešitev in analiza informacijskih rešitev v praksi
  • Izmenjava mnenj in odgovori na vaša vprašanja

Vsebina

Proces logistike in dejavniki uspešnosti procesa skladiščenja:

  • Dejavniki učinkovitosti urejanja vhodov in izhodov (časovna okna –planska tabla)
  • Dejavniki učinkovitosti skladiščenja (vrste skladišč, pravilna izbira skladiščne tehnike in opreme)
  • Optimizacija skladiščnih stroškov
  • WMS, kot standard moderne logistike

Praktičen ogled procesa skladiščenja:

  • Ogled posameznih postopkov skladiščenja od »fully automatic« do podprtega z WMS sistemom
  • Implementacija tehnoloških rešitev v praksi
  • Analiza informacijskih rešitev v praksi

Zaključna razprava:

  • Pogoji za učinkovitost skladiščenja, kakovost in ekonomičnost skladiščenja in ključni dejavniki

Predavatelji

Andrej Borkovič

Andrej Borkovič, dipl. ing. prometa, se vso svojo poslovno kariero ukvarja z logistiko. Po študentskih letih se je v start up podjetju ukvarjal z inovativno transportno dejavnostjo, kasneje v lastnem podjetju s prometno dejavnostjo, zatem pa kot strokovni sodelavec v javnem zavodu Andragoški zavod Maribor – Ljudska univerza. Od leta 2008 je zaposlen v Gorenju…

Branko Sila

Vodja planiranja in odpreme gotovih proizvodov v logističnem centru NAVIS v Gorenju d.d.  Svojo kariero je začel kot mojster v proizvodnji kuhalnih aparatov, nadaljeval kot vodja montaže kuhalnih aparatov, tehnolog v programu kuhalni aparati, vodja skladišča materiala v programu Kuhalni aparati in vodja projektov. 

Prijava in kotizacija

Kotizacija
288,00 259,20 

Posebna ponudba velja samo za prijave do: 23. 9. 2019

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

SEMINARJI S PRIROČNIKOM (PRIROČNIK V TISKANI OBLIKI)

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja.

Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

SEMINARJI S POSLOVNO IZDAJO PRIROČNIKA (PRIROČNIK V TISKANI IN DIGITALNI IZDAJI)

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja.

Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Lokacija

Hotel Paka

Hotel Paka, Rudarska cesta, Velenje, Slovenia

Datum: 10.10.2019

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.