

Vodenje.si – Informacijsko-izobraževalno središče za direktorje in vodje
- Opis
- Koristi
- Vsebina
- Avtorji
- Splošni pogoji
Opis
Oglejte si informacijsko-izobraževalno središče tukaj
Če vodite podjetje/organizacijo ali oddelek/ekipo, potem dobro veste, koliko znanja to terja, in koliko odgovornosti sloni na vaših ramenih.
Ker morate biti v vsakem trenutku na tekočem z dogajanjem v ekipi, organizaciji, gospodarskem okolju ter zakonodajni sferi, in ker nimate časa za dolgotrajno iskanje relevantnih informacij, si lahko odslej pomagate z: Vodenje.si – Izobraževalno središče za direktorje in vodje
Vodenje.si vas na sodoben, uporabniku prijazen način podpira pri kompetentnem opravljanju svojega dela, in vam omogoča dostop do hitrih odgovorov in uporabnih dokumentov ter dodatnega znanja, ko si lahko v svojem zasedenem urniku in fokusu na drugih odtrgate nekaj minut tudi za lastno izobraževanje in profesionalni razvoj.
»Portal Vodenje.si je odličen in ga zelo uporabljam.«
Nataša Centa, uporabnica Vodenje.si
Sedaj lahko enostavno berete, uporabljate, poslušate, gledate:
- kakovostne strokovne članke,
- primere dokumentacije z možnostjo urejanja,
- zanimive podkaste,
- izbrana video izobraževanja,
- aktualne novice in zakonodajne spremembe …
Strokovnjakom lahko postavite tudi konkretna vprašanja in prejmete odgovor v najkrajšem možnem času! Odgovore na vprašanja objavljamo pod rubriko Q&A.
- Poslovodenje
- Kadri
- Varstvo osebnih podatkov
- Finance
- Računovodstvo
- Davki
- Organizacijski razvoj
- Razvoj zaposlenih
- Zavzetost, zdravje in dobro počutje
- Veščine vodenja
- Orodja vodenja
- Pravila pisne komunikacije
- Aktualne novice
- Vprašanja in odgovori
- Video seminarji
- Zvočne datoteke
- Vzorci in dokumentacija
- Zakonodaja
Avtorji
Alenka Dekleva
Alenka Globočnik Fabjan
Aleš Zaletel
Dani Polajnar
Danica Šprajcar
Darko Butina
doc. dr. Lidija Robnik, univ. dipl. ekon.
Samostojna podjetnica, finančna svetovalka, predavateljica. Piše strokovne in znanstvene članke, sodeluje z referati na domačih in mednarodnih strokovnih in znanstvenih konferencah. Izvaja samostojne strokovne seminarje in delavnice za razne naročnike, kot so: podjetja, izobraževalne inštitucije, založbe zbornice ipd. Njena glavna značilnost je, da na predavanjih, delavnicah in srečanjih povezuje teorijo s prakso, kar je zelo dobro sprejeto s strani udeležencev. Izdala je nekaj samostojnih knjig in priročnikov.
dr. Nadja Zorko
Dr. Nadja Zorko je samostojna poslovna in finančna svetovalka lastnikom in poslovodstvu podjetij, predavateljica, pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij, sodna izvedenka za ekonomijo – ocenjevanje vrednosti podjetij, s številnimi izkušnjami iz poslovnega in finančnega svetovanja, vodenja finančne funkcije, ocenjevanja vrednosti različnih panog. Prvotno je bila notranja revizorka v sklopu banke Societe Generale Ljubljana d.d in v mednarodnem revizorskem timu bančne skupine Societe Generale, nato je sedemnajst let delovala kot finančna direktorica in pooblaščenka uprave za upravljanje s tveganji v mednarodnem proizvodnem koncernu Eti d.d., kjer je postavljala in razvijala aktivno finančno funkcijo v koncernu ter razvila in vzpostavila model upravljanja s tveganji. Sodelovala je tudi v sklopu delovnih skupin Združenja Manager, Centra za izobraževanje v pravosodju, Združenja poslovnih finančnikov Slovenije in drugo. Zadnje leto se, v sklopu samozaposlitve, ukvarja s postavitvijo modelov upravljanja s tveganji ter izgradnjo prilagodljivih poslovno-finančnih modelov, ki omogočajo podjetjem večjo fleksibilnost in stabilnejšo dobičkovnost v času negotovih razmer v okolju. Na podlagi izkušenj je naredila produkt celovite Diagnostike finančnega zdravja podjetij kot tudi izvaja 'outsourcing' finančne funkcije podjetjem. Je predavateljica za nemško založbo Forum Media, Akademijo Finance, Združenje nadzornikov Slovenije in druge. Izziv v praksi so ji celostne spremembe posameznikov in sistemov ter zmanjševanje števila sporov na sodiščih ter 'prehod' v mediacije.
dr. Valentina Franca
Dragana Prijanovič
Dunja Turk
Elizabeta Zirnstein
Kristijan Anton Kontarščak
mag. Alenka Grm
mag. Alenka Grm je kadrovska svetovalka specializirana za področje nagrajevanja in razvoja zaposlenih. Njena specializacija je oblikovanje in vpeljava temeljnih kadrovskih sistemov (sistemizacija in vrednotenje dela), procesov upravljanja delovne uspešnosti in razvoja, s poudarkom na plačnih modelih in variabilnem nagrajevanju, ter vpeljavi podpornih kadrovskih informacijskih sistemov. Je avtorica več strokovnih člankov, predavateljica na strokovnih dogodkih ter izvajalka specializirana za strokovna izobraževanja za kadrovike s področja nagrajevanja in napredne uporabe Excela za kadrovike. V več kot 15 letni karieri je delovala v vodstvenih in strokovnih HR pozicijah kot tudi v vlogi zunanje svetovalke v slovenskih in mednarodnih podjetjih, predvsem v IKT in proizvodni (tehničnih izdelkov) branži. Po izobrazbi je magistra menedžmenta kadrov in delovnih razmerij, univ. diplomirana pedagoginja specializirana za izobraževanje odraslih ter diplomirana ekonomistka. Zaključila je specializirana usposabljanja s področja razvoja zaposlenih, vrednotenja dela, plačnih sistemov, tržnih raziskav plač, variabilnega nagrajevanja in druga izobraževanja potrebna za pridobitev strokovnega naziva Global Remuneration Professional®.
mag. Franka Bertoncelj
Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene inteligentnosti, asertivnosti ter poslovnim image-om. Izvaja psihološko profiliranje v namene kadrovske selekcije, rekrutacije in kariernega svetovanja. S podjetji in organizacijami sodeluje pri izvedbi organizacijskih in tržnih raziskav. Ukvarja pa se tudi s coachingom za zaposlene ter individualnim psihološkim svetovanjem za posameznike. Dela pretežno po metodah transakcijske analize in vedenjsko kognitivnega pristopa, svoje znanje pa nadgrajuje z novimi principi pozitivne psihologije.
mag. Ivan Hari
mag. Ivan Hari, univ. dipl. soc., je uveljavljen strokovnjak za področja prenov organiziranosti, sistemizacij ter sistemov plač z nagrajevanjem delovne uspešnosti. Svetovalno delo izvaja predvsem v gospodarstvu. Preden se je začel ukvarjati s svetovanjem, je več kot 10 let deloval v gospodarstvu na strokovnih in vodilnih delovnih mestih. Svetovalno delo opravlja že več kot dvajset let in je izvedel različne projekte s področja HRM v že več kot 100 podjetjih na področju prenov organiziranosti, sistemov plač, sistemizacij delovnih mest, vrednotenja zahtevnosti dela, sistemov nagrajevanja delovne uspešnosti, modelov kompetenc, uvajanja letnih razvojih pogovorov, sistemov kariernega načrtovanje ipd. V svoje delo vključuje rešitve, ki temeljijo na sodobnih razvojnih smernicah ter dobrih praksah. Pri svetovalnem delu v gospodarskih družbah uporablja preverjene metodologije za prenove in oblikovanje različnih kadrovsko organizacijskih sistemov ter ima izdelano metodologijo svetovalno-izvedbenega projektnega dela. Rezultati dela so prilagojeni na posebnosti delovnega in poslovnega procesa v podjetju ter na njegovo specifično organizacijsko kulturo. Je soavtor priročnikov »Učinkovit plačni sistem po novem« ter »Orodja vodenja« pri založbi Forum ter avtor več člankov s področja managementa, motiviranja in nagrajevanja. Sodeloval ali izvedel je več različnih posvetovanj in seminarjev s področja sistemov plač, nagrajevanja in motiviranja.
mag. Marjeta Novak
mag. Romana Martinčič
mag. Suzana Ester Car
mag. Suzana Ester Car, svetovalka in trenerka, ki verjame, da so odnosi ključ do naše sreče in uspeha, zato se v zadnjem času največ posveča učinkovitem komuniciranju, vodenju in motiviranju posameznikov ter skupin. Najboljše zahteva tako od sebe kot od udeležencev svojih delavnic in je prepričana v možnost nenehnih izboljšav in doseganja višjih standardov – tako na področju osebnega razvoja kot na ravni organizacij. S kadrovskim managementom se je pričela ukvarjati leta 2000 v večnacionalnem podjetju Procter&Gamble. Pet let je bila pomočnica direktorja s področja razvoja ljudi na Kliniki Golnik. Kot samostojna svetovalka s podjetji in organizacijami sodeluje pri vpeljavi orodij kadrovskega managementa in usposabljanju vodij za samostojno in učinkovito uporabo vpeljanih orodij. Pri implementaciji izhaja iz potreb in organizacjske kulture podjetij ter vključuje zaposlene v vse faze implementacije.
mag. Violeta Bulc
Matjaž Kodrič
Miha Potočnik
Mina Zupančič
Nastja Mulej
Nataša Houmark
Pam Welsby
Polona Zupančič
Polona Zupančič ima bogate izkušnje pri vodenju interaktivnih delavnic komunikacije, ki vodijo k boljšim odnosom na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji. Vsak udeleženec se znajde na neki točki osebne rasti, kjer dobi veliko uporabnih idej, kako izboljšati svojo čustveno inteligentnost v svojem vedenju, ki vodi k želenim spremembam.
Na Gea Collegu poučuje Poslovno komuniciranje, Prodajo in Nabavo; v letu 2019 so jo študenti imenovali za najboljšo predavateljico leta. Je tudi soavtorica naših priročnikov poslovne komunikacije, vodenja in nabavnega poslovanja. V prostem času uči jogo, rada se potepa po svetu, veliko bere in ljubi življenje.
Saška Terseglav
Sebastian Radetič Car
Teja Breznik Alfirev
Valči Plut
Vesna Marđonović
Splošni pogoji
PORTAL (SPLETNI DOSTOP)
Dostopne podatke za portal boste prejeli na vaš elektronski naslov. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Naročnina na portal se samodejno podaljša ob koncu enoletnega obračunskega obdobja. Če želite naročnino na portal prekiniti, je o tem treba pisno opozoriti Založbo Forum Media najmanj 30 dni pred pričetkom novega obračunskega obdobja.
NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*
*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.