Vodenje projekta ali tima brez formalne moči vodenja

Vodenje projekta ali tima brez formalne moči vodenja

Enodnevni seminar

Prijava

»Znano je, da ljudje dosegamo več, kadar delamo z drugimi, ne pa drug proti drugemu.«
Allan Fromme

Vodje timov in projektov v podjetju ali ustanovi se, ko nenadoma prevzemate odgovornost za vodenje tima ali projekta, pri tem pa v novi vlogi nastopate brez formalnega naziva vodje, soočate z velikimi izzivi.

V tem položaju morate za uspešno delo nujno obvladati veščine vodenja. Še toliko bolj pomembno pa je, da vaši sodelavci v timu razumejo, da ste vi njihov vodja, ki jih usmerjate, vodite in prevzemate pomembne odločitve. Samo tako lahko dosežete zastavljene cilje.

Naučite se, kako suvereno voditi člane tima in kako si zagotoviti avtoriteto ter s pozitivno energijo motivirati celotno ekipo.



Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem, ki v podjetju ali ustanovi pri svojem delu vodijo projekte ali skupine brez formalne vloge vodja.


 

Koristi

Zakaj si moram, kot vodja projekta rezervirati čas in se udeležiti seminarja?

  • ker vam bo priznana strokovnjakinja Franka Bertoncelj pojasnila, kako voditi in motivirati člane projekta oz. tima,
  • ker se boste naučili profesionalnih komunikacijskih tehnik in razvili svoj stil vodenja,
  • ker boste vedeli, kako zmanjšati negotovost v novi vlogi in z vašim timom dosegli zastavljene cilje.

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

Nova vloga: kako se pozicionirati na položaju vodje projekta ali skupine

  • Izpolnitev pričakovanj vodstva in sodelavcev
  • Opredelitev vloge, odgovornosti in pristojnosti neformalnega vodje
  • Kako zmanjšati negotovost v novi vlogi

Kako prepoznamo in razvijemo svoj stil vodenja?

  • Kako razviti naravno avtoriteto ali socialno moč
  • Metode vodenja pri vodenju brez formalne moči
  • Kakšna je razlika od vodenja s formalno močjo?
  • Možnosti in omejitve pri vodenju brez formalne moči

Učinkovita in jasna komunikacija, kot orodje vodenja

  • Uporabne komunikacijske tehnike
  • Suvereno vodenje: dogovarjanje ciljev, podajanje povratnih informacije, razumevanje pogledov sodelavcev, motiviranje in razvoj
  • Profesionalno in ciljno usmerjeno delegiranje nalog
  • Prenos odgovornosti na člane tima

Preverjanje kakovosti dela in kaj lahko storite, če cilji niso doseženi?

  • Timski duh – vzpostavitev pravil in vrednot v skupini
  • Komunikacija v težavnih situacijah
  • Reševanje konfliktov v timu

 

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.






NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.