Vodenje, motivacija in komunikacija za vodje ekologije

Vodenje, motivacija in komunikacija za vodje ekologije

Enodnevni seminar

Prijava

Pooblaščenci za varstvo okolja, vodje ekologije in predstavniki vodstva za kakovost ste pristojni za pravilno implementacijo okoljskih predpisov v vašem podjetju, kar zahteva močno strokovno znanje, po drugi strani pa se zaradi dela z ljudmi od vas pričakujejo komunikacijske in vodstvene veščine. Pooblaščenci oz. odgovorni za varstvo okolja veliko delate z ljudmi in zato pretežni del svojega delovnega časa namenite nalogam, povezanim z vodenjem, motivacijo in nadzorom. Zgolj strokovno znanje tukaj ne zadostuje!

Da boste kot vodje ekologije še uspešnejši, vam priznana psihologinja na osnovi izkušenj dela z menedžerji v podjetjih priporoča, da si 19. maj rezervirate za praktično delavnico

Vodenje, motivacija in komunikacijaza vodje ekologije
Komu je seminar namenjen?
Pooblaščencem za varstvo okolja, odgovornim za ravnanje z odpadki, vodjem kakovosti, vodjem nabave in logistike, direktorjem ter vsem, ki jih to področje zanima.

Koristi

Kaj pridobite?

  • Preverjene zglede za motivacijo zaposlenih, da z odpadki ravnajo v skladu z dogovorom in so sploh odgovorni do okolja;
  • Pristojne v podjetju boste prepričali v okoljsko odgovorno ravnanje, saj jim boste znali predstaviti konkretne prihranke in koristi za vaše podjetje;
  • Z zaposlenimi se boste naučili komunicirati na način, da boste s svojo ekipo suvereno dosegli zastavljene cilje;
  • Še veliko več…., med drugim tudi, da bo vaše razmišljanje zmeraj usmerjeno k uresničitvi ciljev, saj to, kar ste danes, je posledica vašega razmišljanja (Buda).

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

  • utrjevanje profesionalne identitete vodje ekologije in njegovega poslanstva
  • pri delu z ljudmi ni dovolj, da smo strokovni
  • socialne in komunikacijske veščine, potrebne za delo z ljudmi
  • kako nam lahko naša čustvena inteligentnost pomaga pri komunikaciji z drugimi
  • vodenje s formalno in socialno močjo
  • učinkovite tehnike prepričevanja zaposlenih, da končno ravnajo v smeri manj odpadkov
  • kako sporočiti predloge o ukrepih za zmanjševanje ali preprečevanje obremenjevanja okolja, da bo verjetnost njihove uresničitve čim večja
  • negativno in pozitivno motiviranje za izvajanje ukrepov – psihologija škode in koristi
  • komunikacijske tehnike vplivanja in prepričevanja
  • kako učinkovito izvajati nadzor nad izvajanjem dogovorov
  • pozitivna in negativna povratna informacija kot osnovno orodje vodenja
  • profesionalna distanca in kako ohraniti mirno kri tudi v konfliktnih situacijah

 

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.