Vodenje in komuniciranje v kriznih razmerah

Vodenje in komuniciranje v kriznih razmerah

Kratek online seminar v živo

Prijava
Kdaj?
17. 4. 2020, od 10.00 do 11.30
Kje?
Brez odhoda z delovnega mesta

Zavedati se morate, da je priprava, redno posodabljanje in deljenje ključnih informacij z zaposlenimi neprecenljivo, saj se tako izognemo brezplodnim razpravam o tem, kaj se dejansko dogaja, ali še huje, ustvarjanju različnih domnev.

Koristi

  • Tudi v kriznem času določite jasne in smiselne cilje
  • Osvojite vodstvene veščine, za krizne in vse čase
  • Naučite se avtentičnega in prepričljivega vodenja
  • Učinkovito rešujte konflikte, tudi v kriznih razmerah

Vsebina

V  kriznih razmerah se bomo še prej srečali s konfliktom med doseganjem poslovnih ciljev in motivacijo sodelavcev, ki so prestrašeni, ranljivi in negotovi. Vrednote podjetja naj zaživijo v polni luči, vodja naj tudi sam živi, kar govori. To je avtentično in prepričljivo.  Ljudje sledijo vodjem, ki jim verjamejo in zaupajo.

  • Poslovni cilj mora biti tudi v krizi jasen in vsem smiseln
  • Kako lahko s 5 vedenji dosežete nasprotni učinek?
  • Vodstvene veščine, ki jih morate osvojiti za krizne in vse čase
  • Kako motivirati prestrašene, uporniške, panične in neorganizirane sodelavce?
  • Kako učinkovito rešujemo konflikte v tem času?

Predavatelji

Polona Zupančič

Polona Zupančič ima bogate izkušnje pri vodenju interaktivnih delavnic komunikacije, ki vodijo k boljšim odnosom na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji. Vsak udeleženec se znajde na neki točki osebne rasti, kjer dobi veliko uporabnih idej, kako izboljšati svojo čustveno inteligentnost v svojem vedenju, ki vodi k želenim spremembam. Na Gea Collegu poučuje Poslovno komuniciranje,…

Prijava in kotizacija

Kotizacija
69,90 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

Prilagojena cena zaradi trenutnih razmer

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.