Veščine poslovnega komuniciranja med sodelavci in poslovnimi partnerji

Veščine poslovnega komuniciranja med sodelavci in poslovnimi partnerji

E-mail seminar

Prijava
Kdaj?
Kje?
Brez odhoda z delovnega mesta
POMEMBNO: Nepravilno komuniciranje v podjetju je pogosto ovira pri doseganju poslovnih ciljev!

Za uspešno poslovanje podjetja je ključen pravilen način komuniciranja s strankami in zaposlenimi. Raziskave kažejo, da prav neprimeren način komuniciranja preprečuje gradnjo dobrih odnosov, vodi do izgube zaupanja in motivacije, povečuje stres …

Zavedati se morate, da vsak zaposleni soustvarja podobo podjetja v javnosti in sooblikuje učinkovite odnose s sodelavci, zato je pravilen način komuniciranja vaša odgovornost.

Učinkovito osvojite pravila komuniciranja in se udeležite praktičnega e-mail seminarja. Lekcije boste prejeli po e-pošti v obliki PDF na vaše delovno mesto – tako lahko znanje osvojite udobno in brez odhoda iz pisarne. E-mail seminar obsega štiri lekcije, ki vas zanesljivo vodijo do učinkovite komunikacije.

Koristi

Osvojili boste pravila, ki jih nujno morate upoštevati in spoznali napake, ki jih nikakor ne smete storiti:

  • naučili se boste pogovarjati, razumeti sogovornika, usklajevati in reševati konflikte,
  • aktivno boste poslušali druge,
  • spoznali boste, kako pritegniti sogovornika, umiriti svoja in njegova čustva,
  • zavedali se boste svojih in sogovornikovih odzivov, ki odločilno vplivajo na potek pogovora,
  • v neprijetnih situacijah boste spretnejši in bolje izurjeni,
  • naučili se boste podati in sprejeti kritiko, reči NE, povedati neprijetno novico!

Vsebina

1. lekcija 
KAKO VSAK DAN KOMUNICIRAMO S SODELAVCI IN POSLOVNIMI PARTNERJI

  • Kaj je primerno in kaj bi bilo treba opustiti;
  • kaj pomeni intuitivno ali »nagonsko« vedenje, kakšne so njegove negativne posledice na odnose in rezultate;
  • kako opustiti agresivno, pasivno in manipulativno vedenje – največje napake, ki uničujejo sodelovanje;
  • kaj potrebujemo namesto tega: potrebujemo načelno asertivno komuniciranje.

2. lekcija 
KAJ JE NAČELNO ASERTIVNO KOMUNICIRANJE

  • Kako se naučimo načelno asertivno komunicirati s sodelavci in poslovnimi partnerji;
  • kako se v vsakdanji praksi odzovemo iz treh zaznavnih položajev, pri tem pa uporabimo pet komunikacijskih orodij;
  • kako se lahko naučimo aktivno poslušati, pojasniti, kaj se dogaja z nami, in nevtralno opisati dejstva ter svoje zaznave.

3. lekcija 
KAKO SODELAVCEM IN POSLOVNIM PARTNERJEM ASERTIVNO POVEDATI KRITIKO IN SPREJETI KRITIKO

  • Kaj je »sendvič« kritika ali kako s pravilno povratno informacijo dosežemo spremembe vedenja sogovornikov in boljše rezultate,
  • kako poslovnemu partnerju povemo, da z njegovim sodelovanjem nismo zadovoljni, in kako pojasnimo, kakšne spremembe pričakujemo,
  • kako sprejmemo kritiko, še posebej takrat, ko ni upravičena;
  • kako pomirimo razburjenega človeka, kaj storimo, ko nas obsoja, žali ali nam celo grozi.

4. lekcija 
KAKO REČI NE, KAKO POVEDATI SVOJE MNENJE IN KAKO SOGOVORNIKU »PAMETNO« NASPROTOVATI, DA ŠE VEDNO LAHKO DOSEŽEMO SKUPNI CILJ

  • Kako sodelavcem ali poslovnim partnerjem rečemo NE, kadar njihove zahteve ali prošnje za nas niso sprejemljive;
  • kaj je treba vedeti, ko želimo povedati svoje mnenje, in kako s svojim mnenjem lahko vplivamo na odločitev sogovornikov;
  • kako sodelavcem ali poslovnim partnerjem povemo, da se z njihovim mnenjem ali stališčem ne strinjamo;
  • kako uskladimo različna mnenja oziroma različne poglede in dosežemo skupni cilj.

Prijava in kotizacija

Kotizacija
148,00 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati pred izvedbo e-mail seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo e-mail seminarja.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.

Brez zadetka
5 % Popusta
Naslednjič
Skoraj!
25 % Popusta
10 % Popusta
Ni nagrade
Nimate sreče
Skoraj!
20 % Popusta
5 % Popusta
10 % Popusta
DECEMBRSKI POPUSTI POSKUSITE SREČO IN ZADENITE POPUST!

Vnesite vaš e-naslov in zavrtite kolo sreče. To je vaša priložnost, da zadenete posebne popuste!

Koda popusta se vam avtomatsko doda v košarico.

Splošni pogoji:

  • Popust velja 3 dni od prejema.
  • Popusta ni mogoče uveljavljati hkrati z drugimi popusti ali posebnimi akcijami.

  • Promocija poteka do vključno 31. 12. 2019.