Usposabljanje: reševanje konfliktov na delovnem mestu

Usposabljanje: reševanje konfliktov na delovnem mestu

Enodnevni seminar

Prijava

Konflikti so del vsakdana, zato se s sodelavci, nadrejenimi, podrejenimi, strankami ali partnerji lahko pogosto znajdemo v konfliktni situaciji. Nekateri se konfliktom načelno izogibajo, v konfliktu popustijo, drugi preveč izbruhnejo in kasneje obžalujejo, tretji k reševanju konfliktov pristopijo borbeno in gredo na vse ali nič.

Socialne veščine reševanja konfliktov so veščine, ki se jih moramo naučiti. Znati, se "kregati", ni umetnost, je veščina, ki ji rečemo dogovarjanje. To pomeni, da za ohranjanje profesionalnega odnosa morate v različnih konfliktnih situacijah primerno ravnati.

Kako to storiti, boste na podlagi praktičnih primerov izvedeli na praktičnem seminarju.


Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem nivojem vodstvenih delavcev v podjetjih in javnih ustanovah.

Za varno izvedbo dogodkov skrbimo z naslednjimi ukrepi:

  • Zaradi zagotavljanja ustrezne razdalje med udeleženci smo omejili kapacitete predavalnic.
  • Nošenje maske je obvezno v skupnih prostorih, torej v preddverju in v toaletnih prostorih.
  • V vsaki predavalnici je na voljo razkužilo na senzor, razkužilo je na voljo tudi ob prihodu v poslovno hišo.
  • Če se le da, predavanja potekajo ob odprtih oknih, predavalnice se redno zračijo.
  • Prostori in oprema so po končanem predavanju razkuženi.

Prosimo vas za upoštevanje ukrepov za zagotavljanje varnosti vseh udeleženih in prosimo, da se dogodkov ne udeležite, če se počutite slabo, kažete znake bolezni ali ste bili v stiku z okuženo osebo.

Koristi

Glavne značilnosti seminarja

  • Spoznali boste, katere je vaš osebni stil odzivanja na konflikt,
  • ugotovili, kako naj v konfliktni situaciji ohranite mirno kri,
  • vedeli, kako profesionalno komunicirati z "nasprotno stranjo",
  • in znali prepričati z močjo argumentov ter ohraniti mirno kri.

Ne pozabite: obvladanje reševanja konfliktov je ključna veščina obvladovanja poslovnih odnosov.

Vsebina

  • Kaj je v resnici konflikt in kaj največkrat mislimo, da je?
  • Različni ljudje – različna mnenja, stališča, prepričanja, interesi in želje …
  • Konflikti so del vsakdana – kako povečati toleranco na konflikte
  • 4 možni izidi konfliktnih situacij
  • Stili odzivanja na konflikt
  • V katerih situacijah je dobro vztrajati pri svojem, kdaj in zakaj je smiselno popustiti ter kako se pogajati in iskati kompromise
  • Ali naj vodja posega v konflikt med sodelavci – kdaj, kako in zakaj
  • Odkriti in prikriti konflikti med sodelavci in kako jih prepoznati (konflikti v timu)
  • Stranka je kralj – ali res? (konflikti s strankami)
  • Vpliv stresa na razsodnost
  • Ko se čustveno vpletemo – kaj z jezo, strahom, občutkom krivičnosti
  • Prepir, ignoriranje, prevlada enega, zanikanje in glajenje, sprenevedanje …
  • Komunikacijske in socialne veščine učinkovitega reševanja konfliktov
  • 5 korakov reševanja konfliktov – od nasprotovanja do sodelovanja
  • Kako si lahko z govorico telesa pomagam pri reševanju konfliktov
  • Nekateri ljudje so še posebej neprilagodljivi, prepirljivi in trmasti – kako rešujemo konflikte z njimi
  • Kako iz nasprotnika pridobiti zaveznika – moja osebna moč
  • Od konfliktov imamo lahko tudi korist, razvojni potencial konfliktov, konflikti niso nujno nekaj slabega
  • Trening komunikacijskih veščin reševanja konfliktov

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

SEMINARJI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.