Usposabljanje: reševanje konfliktov na delovnem mestu

Usposabljanje: reševanje konfliktov na delovnem mestu

Seminar

Prijava

 

NOVO usposabljanje: Obvladovanje konfliktov na delovnem mestu

konflikti so del vsakdana, zato se s sodelavci, nadrejenimi, podrejenimi, strankami ali partnerji lahko pogosto znajdemo v konfliktni situaciji. Nekateri se konfliktom načelno izogibajo, v konfliktu popustijo, drugi preveč izbruhnejo in kasneje obžalujejo, tretji k reševanju konfliktov pristopijo borbeno in gredo na vse ali nič.

Socialne veščine reševanja konfliktov so veščine, ki se jih moramo naučiti. Znati, se "kregati", ni umetnost, je veščina, ki ji rečemo dogovarjanje. To pomeni, da za ohranjanje profesionalnega odnosa morate v različnih konfliktnih situacijah primerno ravnati.

Kako to storiti, boste na podlagi praktičnih primerov izvedeli na praktičnem seminarju.

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem nivojem vodstvenih delavcev v podjetjih in javnih ustanovah.

Koristi

Glavne značilnosti seminarja

  • Spoznali boste, katere je vaš osebni stil odzivanja na konflikt,
  • ugotovili, kako naj v konfliktni situaciji ohranite mirno kri,
  • vedeli, kako profesionalno komunicirati z "nasprotno stranjo",
  • in znali prepričati z močjo argumentov ter ohraniti mirno kri.

Ne pozabite: obvladanje reševanja konfliktov je ključna veščina obvladovanja poslovnih odnosov.

Vsebina

  • Kaj je v resnici konflikt in kaj največkrat mislimo, da je?
  • Različni ljudje – različna mnenja, stališča, prepričanja, interesi in želje …
  • Konflikti so del vsakdana – kako povečati toleranco na konflikte
  • 4 možni izidi konfliktnih situacij
  • Stili odzivanja na konflikt
  • V katerih situacijah je dobro vztrajati pri svojem, kdaj in zakaj je smiselno popustiti ter kako se pogajati in iskati kompromise
  • Ali naj vodja posega v konflikt med sodelavci – kdaj, kako in zakaj
  • Odkriti in prikriti konflikti med sodelavci in kako jih prepoznati (konflikti v timu)
  • Stranka je kralj – ali res? (konflikti s strankami)
  • Vpliv stresa na razsodnost
  • Ko se čustveno vpletemo – kaj z jezo, strahom, občutkom krivičnosti
  • Prepir, ignoriranje, prevlada enega, zanikanje in glajenje, sprenevedanje…
  • Komunikacijske in socialne veščine učinkovitega reševanja konfliktov
  • 5 korakov reševanja konfliktov – od nasprotovanja do sodelovanja
  • Kako si lahko z govorico telesa pomagam pri reševanju konfliktov
  • Nekateri ljudje so še posebej neprilagodljivi, prepirljivi in trmasti – kako rešujemo konflikte z njimi
  • Kako iz nasprotnika pridobiti zaveznika – moja osebna moč
  • Od konfliktov imamo lahko tudi korist….razvojni potencial konfliktov…. konflikti niso nujno nekaj slabega
  • Trening komunikacijskih veščin reševanja konfliktov

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

Lokacija

Poslovna hiša Unija

Unija Računovodska hiša d.d., Tržaška cesta, Brezovica pri Ljubljani, Slovenia

Datum: 5.6.2019

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.