Uporaba družbenih omrežij pri selekciji kadrov

Uporaba družbenih omrežij pri selekciji kadrov

Enodnevni seminar

Prijava

Spletna družbena omrežja predstavljajo vedno bolj učinkovito orodje za iskanje zaposlitve, poleg tega pa tudi podjetja z naraščajočo uporabo interneta (predvsem spletnih socialnih omrežij) aktivno posegajo v kadrovske procese. Pri tem najpogosteje uporabljajo: Facebook, LinkedIn in Twitter. Torej spletna družbena omrežja niso več nekaj obrobnega, temveč postajajo najštevilčnejši in eden najpomembnejših virov za iskanje in selekcijo kadrov.

Delodajalci želite s pomočjo spletnih družbenih omrežij doseči čim večje število potencialnih kandidatov, zato iskanje in selekcija kadrov na ta način močno narašča in so že sestavni del strategij v podjetjih.

Pri iskanju in selekciji kadrov s pomočjo spletnih družbenih omrežij lahko pridobimo ogromno koristnih informacij pri tem pa obstajajo tudi tveganja. Poraja se nam veliko vprašanj:

  • Kje in kako iskati kandidate na spletu?
  • Ali je Facebook uporabno orodje za delodajalce?
  • Katere informacije lahko delodajalci iščejo na spletnih družbenih omrežjih?
  • Ali so informacije o kadrih verodostojne in uporabne?
  • Ali z informacijami o potencialnih kandidatih kršimo varstvo zasebnosti?

S pomočjo strokovnjakinje dr. Eve Boštjančič bomo na praktični delavnici spoznali, kako učinkovito uporabljati spletna družbena omrežja, kako oblikovati blagovno znamko delodajalca, da privabimo odlične posameznike, predvsem pa odgovorili na zgornja ter številna druga vprašanja.


Komu je seminar namenjen?

Kadrovskim menedžerjem, kadrovskim strokovnjakom, direktorjem in vodjem ter vsem, ki iščete nove kadre in sodelujete pri selekciji, izboru in razvoju kadrov.

 

Koristi

Koristi praktične delavnice:

  • učinkovita raba spletnih družbenih omrežij,
  • oblikovanje blagovne znamke podjetja,
  • verodostojno ravnanje z informacijami o potencialnih kandidatih in
  • vzpostavitev mreže s strokovnjaki iz drugih podjetij.

Vsebina

Učinkovita uporaba interneta in družbenih omrežij pri iskanju in selekciji kadrov
  • Oblikovanje blagovne znamke delodajalca na spletu
  • Oblikovanje blagovne znamke kandidata, video CV
  • Kje in kako iskati kandidate na spletu?
  • Preverjanje referenc in informacije, ki jih lahko pridobimo na družbenih omrežjih
  • Iskanje skritih kandidatov
  • Učinkoviti pristopi pri selekciji, pri katerih si lahko pomagamo s spletnimi orodji
  • Pravne omejitve in etične dileme, na katere moramo biti pozorni

 

Predavatelji

dr. Eva Boštjančič

Eva Boštjančič je izredna profesorica za psihologijo dela in organizacij na Oddelku za psihologijo Filozofske fakultete v Ljubljani. Raziskovalno se ukvarja s področjem vodenja in pozitivnih pristopov v organizacijah. Ob tem pa tudi svetuje, vodi delavnice, predava zaposlenim v gospodarstvu in javnem sektorju ter ureja spletno stran www.psihologijadela.com.

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.