Učinkovito komuniciranje za kadrovike

Učinkovito komuniciranje za kadrovike

Praktična delavnica

Prijava
Ste vedeli, da 80 % dela v kadrovskih službah predstavlja komuniciranje?

Se tudi vam zdi, da se včasih z nekom razumete skoraj brez besed, medtem ko z drugimi ne gre in ne gre? Tako kot se moramo naučiti tujega jezika za sporazumevanje s tujcem, se moramo naučiti tudi različnih pristopov v komunikaciji z različnimi sodelavci.

  • Kako se sporazumevati z različnimi tipi sogovornikov?
  • Kako uspešno motivirati sodelavce za skupno delo na projektih?
  • Kako razreševati konfliktne situacije na delovnem mestu in voditi težje razgovore?
  • Na kakšen način sporočiti sodelavcem nove zahteve, spremembe, vpeljati nov način dela?

S takimi in podobnimi vprašanji se vsak dan srečujete tudi kadrovski strokovnjaki, zato smo za vas pripravili praktično delavnico.


Komu je delavnica namenjen?

Kadrovskim direktorjem, vodjem izobraževanj, vodjem kadrovskih služb, kadrovskim strokovnjakom in vsem, ki se pri delu srečujete z izzivi komuniciranja s sodelavci

 

Koristi

Izjemne koristi praktične delavnice:

  • Naučili se boste, kako komunicirati z različnimi sodelavci (tehnike adaptacije komunikacije);
  • Izvedeli boste, kako motivirati in komunicirati z vodji ter, kako komunicirati s težavnimi sodelavci;
  • Spoznali boste lastne potenciale in vrline za učinkovito sporazumevanje;
  • Znali boste predvideti težavne ali neprijetne situacije in se nanje ustrezno odzvati.

Če pa imate v zvezi z obravnavano tematiko vprašanja nam pišite na naslov: branka.gorjup@zfm.si, le tako, vam bomo lahko učinkovito pomagali.

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

  • Ljudje smo si različni – kako komunicirati z različnimi sodelavci (tehnike adaptacije komunikacije)
  • Kako motivirati in komunicirati z vodji?
  • Kako komunicirati s težavnimi sodelavci?
  • Kako se sporazumevati z različnimi tipi sogovornikov?
  • Kako uspešno motivirati sodelavce za skupno delo na projektih?
  • Kako razreševati konfliktne situacije na delovnem mestu in voditi težje razgovore?
  • Na kakšen način sporočiti sodelavcem nove zahteve, spremembe, vpeljati nov način dela?

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.