Učinkovita komunikacija za uspešno izterjavo

Učinkovita komunikacija za uspešno izterjavo

Interaktivna delavnica – online

Prijava

Postopek izterjave ni prijeten ne za tistega, ki terja in ne za tistega, ki je terjan. Ne glede na to pa je za nemoteno poslovanje bistveno, da so izstavljeni računi tudi plačani. Učinkovito upravljanje s terjatvami je za podjetja pomembna dejavnost, od katere je v veliki meri odvisna uspešnost poslovanja.

Kako učinkovito komunicirati, ostati profesionalen in uspešno zapreti odprte terjatve se boste naučili na interaktivni online delavnici.

Koristi

  • Nadgradili boste znanje in kompetence do te mere, da boste dosegli poplačilo obveznosti.
  • Pridobili boste veščino vodenja in usmerjanja pogovora v postopku izterjave.
  • Nadgradili boste stopnjo profesionalnosti v težavnejših oblikah komunikacije.
  • Razvili kompetenco sprejemanja in podajanja neprijetne informacije (zavrnitve) ter vodenja pogovora v postopku izterjave.
  • Pridobili boste ustrezna znanja, veščine in kompetence s področja komunikacije, s katerimi boste lahko tudi v najtežjih situacijah ohranili lastno integriteto in suverenost ter s sogovornikom dosegli »zmagam – zmagaš« rešitev in tako zagotovili dolgoročno partnersko sodelovanje s stranko.

Vsebina

1. Zakaj ljudje in podjetja ne plačujejo:

  • razlogi plačilne nediscipline,
  • različni pristopi v komunikaciji glede na vrsto plačilne nediscipline.

2. Učinkovita telefonska izterjava:

  • cilji učinkovite in profesionalne telefonske izterjave,
  • telefon, SMS ali dopis – kaj, kdaj in kako ali zakaj brez telefonske komunikacije ni učinkovite izterjave,
  • kako se lotimo telefonske izterjave ali zakaj je priprava 90 % uspeha,
  • koraki učinkovite telefonske izterjave – scenarij pogovora.

3. Uspešne izterjave ni brez odlične komunikacije – učinkovita komunikacijska orodja in tehnike:

  • vodenje in usmerjanje pogovora v postopku izterjave ali zakaj so vprašanja alfa in omega učinkovite izterjave,
  • motivacija vs represija (moč besed v izterjavi),
  • profesionalna zavrnitev – kako na profesionalen način rečemo NE in vseeno dosežemo dogovor,
  • strategije in metode za uspešno soočanje s stresnimi in težavnimi situacijami v telefonski izterjavi (metoda 7 korakov),
  • različne kategorije sogovornikov v telefonski izterjavi in strategije za uspešno ravnanje z njimi.

Predavatelji

Andreja Kanižar

Andreja Kanižar je bila v obdobju od 2000 do 2012 zaposlena na A1 Slovenija, kjer je 10 let vodila skupino za upravljanje s pritožbami in skupino za podporo poslovnim uporabnikom. Sodelovala je pri idejni zasnovi in vzpostavitvi celostnega sistema za upravljanje z interakcijami strank in njihovo odlično uporabniško izkušnjo. V obdobju od 2010 do 2012…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.