Učinkovita komunikacija za uspešno izterjavo

Učinkovita komunikacija za uspešno izterjavo

Interaktivna delavnica – online

Prijava
Kdaj?
28.5.2021 od 9.00 do 13.15
Kje?
Brez odhoda z delovnega mesta

Neplačane terjatve v veliki meri vplivajo na finančno sposobnost podjetja, zmanjšujejo likvidnost in v najslabšem primeru vodijo v insolventnost podjetja. Izterjava neplačanih zapadlih obveznosti je dobila še posebno velik pomen v zadnjem letu, ko je zaradi pandemije veliko podjetij beležilo padec prometa in s tem upad prihodkov.

Izredno pomembno je, da s procesom izterjave začnemo takoj oziroma v nekaj dneh po zapadlosti terjatve. Statistično je namreč dokazano, da starejša kot je terjatev, manjša je možnost, da bo upnik prišel do poplačila.

Rešitev je v sistematično izdelanem in preizkušenem scenariju izterjave, izdelavi čvrste strategije in upoštevanje načina komunikacije glede na specifiko primera in glede na situacijo, česar se boste naučili na interaktivni delavnici.

Koristi

  • Nadgradili boste znanje in kompetence do te mere, da boste dosegli poplačilo obveznosti.
  • Pridobili boste veščino vodenja in usmerjanja pogovora v postopku izterjave.
  • Nadgradili boste stopnjo profesionalnosti v težavnejših oblikah komunikacije.
  • Razvili kompetenco sprejemanja in podajanja neprijetne informacije (zavrnitve) ter vodenja pogovora v postopku izterjave.
  • Pridobili boste ustrezna znanja, veščine in kompetence s področja komunikacije, s katerimi boste lahko tudi v najtežjih situacijah ohranili lastno integriteto in suverenost ter s sogovornikom dosegli »zmagam – zmagaš« rešitev in tako zagotovili dolgoročno partnersko sodelovanje s stranko.

Vsebina

  • Razlogi plačilne nediscipline in različni pristopi v komunikaciji – lahko?
  • Odnos do izterjave
  • Cilji učinkovite in profesionalne telefonske izterjave
  • Primerjava učinkovitosti pisne, ustne in telefonske izterjave
  • Najpogostejše pasti pri izterjavi v praksi
  • Izdelava čvrste strategije in korakov
  • Vodenje in usmerjanje pogovora v postopku izterjave
  • Načini komunikacije s prijaznim »izogibovalcem«, kroničnim neplačnikom, zamudnikom, klepetuljo in dramatikom.

Predavatelji

Polona Zupančič

Polona Zupančič ima bogate izkušnje pri vodenju interaktivnih delavnic komunikacije, ki vodijo k boljšim odnosom na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji. Vsak udeleženec se znajde na neki točki osebne rasti, kjer dobi veliko uporabnih idej, kako izboljšati svojo čustveno inteligentnost v svojem vedenju, ki vodi k želenim spremembam. Na Gea Collegu poučuje Poslovno komuniciranje,…

Prijava in kotizacija

Kotizacija
288,00 259,20 

Posebna ponudba velja samo za prijave do: 5. 5. 2021

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.