Učinkovita komunikacija za uspešno izterjavo

Predavatelji:Polona Zupančič

288,00  DDV ni vštet v ceno

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Izobraževanje lahko izvedemo tudi za večje število zaposlenih na delovnem mestu
in ga popolnoma prilagodimo vašim željam.

Pošljite povpraševanje in pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.

Povpraševanje za usposabljanje na delovnem mestu

Neplačane terjatve v veliki meri vplivajo na finančno sposobnost podjetja, zmanjšujejo likvidnost in v najslabšem primeru vodijo v insolventnost podjetja. Izterjava neplačanih zapadlih obveznosti je dobila še posebno velik pomen v zadnjem letu, ko je zaradi pandemije veliko podjetij beležilo padec prometa in s tem upad prihodkov.

Izredno pomembno je, da s procesom izterjave začnemo takoj oziroma v nekaj dneh po zapadlosti terjatve. Statistično je namreč dokazano, da starejša kot je terjatev, manjša je možnost, da bo upnik prišel do poplačila.

Rešitev je v sistematično izdelanem in preizkušenem scenariju izterjave, izdelavi čvrste strategije in upoštevanje načina komunikacije glede na specifiko primera in glede na situacijo, česar se boste naučili na interaktivni delavnici.


Koristi

  • Nadgradili boste znanje in kompetence do te mere, da boste dosegli poplačilo obveznosti.
  • Pridobili boste veščino vodenja in usmerjanja pogovora v postopku izterjave.
  • Nadgradili boste stopnjo profesionalnosti v težavnejših oblikah komunikacije.
  • Razvili kompetenco sprejemanja in podajanja neprijetne informacije (zavrnitve) ter vodenja pogovora v postopku izterjave.
  • Pridobili boste ustrezna znanja, veščine in kompetence s področja komunikacije, s katerimi boste lahko tudi v najtežjih situacijah ohranili lastno integriteto in suverenost ter s sogovornikom dosegli »zmagam – zmagaš« rešitev in tako zagotovili dolgoročno partnersko sodelovanje s stranko.

Vsebina

  • Razlogi plačilne nediscipline in različni pristopi v komunikaciji
  • Odnos do izterjave
  • Cilji učinkovite in profesionalne telefonske izterjave
  • Primerjava učinkovitosti pisne, ustne in telefonske izterjave
  • Najpogostejše pasti pri izterjavi v praksi
  • Izdelava čvrste strategije in korakov
  • Vodenje in usmerjanje pogovora v postopku izterjave
  • Načini komunikacije s prijaznim »izogibovalcem«, kroničnim neplačnikom, zamudnikom, klepetuljo in dramatikom.

Predavatelji

Polona Zupančič

Polona Zupančič ima bogate izkušnje pri vodenju interaktivnih delavnic komunikacije, ki vodijo k boljšim odnosom na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji. Vsak udeleženec se znajde na neki točki osebne rasti, kjer dobi veliko uporabnih idej, kako izboljšati svojo čustveno inteligentnost v svojem vedenju, ki vodi k želenim spremembam. Na Gea Collegu poučuje Poslovno komuniciranje, Prodajo in Nabavo; v letu 2019 so jo študenti imenovali za najboljšo predavateljico leta. Je tudi soavtorica naših priročnikov poslovne komunikacije, vodenja in nabavnega poslovanja. V prostem času uči jogo, rada se potepa po svetu, veliko bere in ljubi življenje.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.