Trening vodenja za srednji menedžment

Trening vodenja za srednji menedžment

Prijava
Trajanje

5 modulov

Začetek: 26. 9. 2019

Kje?
Brezovica pri Ljubljani, Poslovna hiša Unija

Novo usmerjeno usposabljanje za nadgradnjo vodstvenih veščin za srednji menedžment

“If you want a recipe for disaster, just follow in the footsteps of many businesses today: As organizations are getting flatter and pushing responsibility down the ladder onto middle managers, those middle managers are not receiving the leadership development training they need to handle these responsibilities.”
– Peter Walsh, Head of Global Marketing, Harvard Business School Publishing


 Srednji menedžment deluje kot temeljna vez med zaposlenimi in višjim vodstvom oz. lastniki organizacije. Je ključen za uresničevanje strateških odločitev in razvoj prihodnje generacije vodstva v organizaciji.

Funkcija predstavlja neprestano manevriranje med zahtevami in pričakovanji višjega menedžmenta in lastnikov na eni ter ustrezno komunikacijo z  zaposlenimi na drugi strani. Vse z namenom zagotovitve najoptimalnejšega načina za dosego poslovnih ciljev. Za vodje srednjega menedžmenta se pogosto imenuje strokovnjake  s posameznih področij – z močno razvitimi strokovnimi kompetencami, a brez večjih predhodnih vodstvenih izkušenj.

Zato je ključno, da se vodjem srednjega menedžmenta  omogoči usposabljanja, za utrjevanje veščin, ki so nujno potrebne za obvladovanje kompleksnih izzivov njihove vloge.

Koristi

Program obsega nadgradnjo ključnih vodstvenih veščin:

  • Utrjevanje vodstvene pozicije navzgor in navzdol
  • Učinkovito usklajevanje in vzpostavljanje jasne komunikacije v vse smeri
  • Vzpostavljanje avtoritete
  • Uspešno komuniciranje – navzgor in navzdol
  • Suveren in samozavesten nastop
  • Motiviranje zaposlenih
  • Obvladovanje konfliktov

Pomembne koristi za podjetje:

Srednji menedžment ima ključno izvedbeno vlogo in pomembno je, da jo dobro in uspešno uresničuje. Hkrati pa je navadno tudi med ogromno deležnikov razpeta in navadno tudi ena najbolj obremenjenih delovnih funkcij. Zato je ključno, da organizacija svoje vodje, ki so navadno strokovnjaki z določenih specifičnih področij, tudi ustrezno podpre in vodstveno izobrazi.


Vaše osebne koristi:

  • Naučili se boste, kako zavestno uporabljati svoje prednosti kot vodja in kako okrepiti svoj položaj med zaposlenimi in šefi.
  • Napram vodstvu boste oblikovali jasno vlogo in podlago za odprto komunikacijo.
  • Naučili se boste, kako optimalno komunicirati z vašimi zaposlenimi, jih motivirati, delovati samozavestno v konfliktnih situacijah in s tem aktivno vijugati med različnimi pričakovanji.

Vsebina

1. modul – delavnica: Vodenje v "sendvič" položaju

Vodenje v “sendvič” položaju

  • Prepoznati napetostno polje različnih hierarhičnih ravni
  • Utrjevanje položaja vodje
  • Samozavesten nastop proti šefu in zaposlenim

Vodenje navzgor

  • Pridobivanje podpore nadrejenih
  • Zastopanje interesov vodstva

Vodenje navzdol

  • Motivacija vs nadzor
  • Obvladovanje pritiska in visokih zahtev
2. modul – online priročnik: Sodobna orodja vodenja
  • Trendi na področju organizacije razvoja izobraževanj v podjetjih
  • Razumevanje in delovanje organizacije
  • Sistemi vodenja
  • Veščine vodenja
  • Orodja vodenja
  • Osebni in profesionalni razvoj
  • Standardi
3. modul – gradivo: Vodenje razvojnih pogovorov

Kako se pripraviti na pogovor

  • Zakaj sploh izvajati letne pogovore
  • Določitev vsebin letnega pogovora
  • Usklajevanje pričakovanj vodje in sodelavca
  • Predpriprava: spremljanje kritičnih in izjemnih dogodkov
  • Pregled realizacije ciljev

Izvedba pogovora in aktivnosti po pogovoru

  • Vzpostavitev dobrega vzdušja: kako začeti
  • Izvedbo pogovora prilagodite sodelavcu: tipi sogovornikov in način izvedbe pogovora glede na tip
4. modul – delavnica: Komunikacija za vodje
  • Pridobitev povratne informacije
  • Naučite se reči NE
  • Strategija argumentacije
  • Obvladovanje konfliktov: vodja kot posrednik
  • Praktične študije primerov iz vsakdanjih vodstvenih situacij
5. modul – interaktivni seminar: Time management

Potek izobraževanja

  • Srečanja bodo potekala v obliki dveh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju.
  • Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj. Delo poteka v skupinah, temelji na mreženju med udeleženci, prepletu dobrih praks, interaktivno in izkustveno z možnostjo takojšnje uporabe pridobljenih veščin v prakso.
  • Nova znanja in veščine boste podkrepili tudi s praktičnim delom in nalogami.
  • Delavnice trajajo 5 pedagoških ur.
  • Dostop do e-priročnika imate v spletni učilnici. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še tri mesece od zaključka izobraževalnega programa. Primer poteka izobraževanja si oglejte tukaj.

Predavatelji

mag. Suzana Ester Car

Samostojna svetovalka in trenerka, prepričana v možnost nenehnih izboljšav in doseganja višjih standardov – tako na področju osebnega razvoja kot na ravni organizacij. Pet let je bila pomočnica direktorja za razvoj ljudi pri delu na Univerzitetni kliniki za pljučne bolezni in alergijo Golnik. Zadnjih 10 let se največ posveča učinkovitem komuniciranju, vodenju razvoju in motiviranju…

Prijava in kotizacija

Kotizacija
920,00 828,00 

Posebna ponudba velja samo za prijave do: 4. 9. 2019

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

 

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI Z DIGITALNO IZDAJO PRIROČNIKA

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi boste prejeli posodobitev priročnika, katere cena je odvisna od obsega. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobitev. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, vam preneha dostop do spletne izdaje priročnika. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Lokacija

Poslovna hiša Unija

Poslovna hiša Unija d.o.o., Tržaška cesta, Brezovica pri Ljubljani, Slovenia

Datum: 26.9.2019

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.