Trening komunikacije za vodje

Trening komunikacije za vodje

Dvodnevni seminar

Prijava
Kdaj?
6. 11. 2019, od 09:00 do 13:15
Kje?
Brezovica pri Ljubljani, Poslovna hiša Unija

80 % vodenja predstavlja komuniciranje! A hkrati temu vidiku vodenja pogosto namenimo najmanj pozornosti…

V sodobnem dinamičnem poslovnem okolju uspešno in učinkovito komunikacijo pogosto zanemarjamo, pa vendar se zavedamo, da je ključni element navdiha in motivacije tima, poslovne uspešnosti, pozitivne bilance in dobrih odnosov, kjer zaposleni napredujejo in ustvarjajo rezultate.

Zato izvajamo dvodnevni trening tehnik in metod komuniciranja v vodstvenih situacijah.


Praktičen pristop

Trening poteka v manjših skupinah, na interaktiven način, udeleženci med seboj izmenjujejo izkušnje in mnenja.

Prejeli bodo tudi vzorce in pripomočke za uporabo v praksi po zaključenem usposabljanju:

  • Kako komunicirati s posameznimi osebnostnimi profili
  • Priprava na izvedbo sestanka
  • Spremljanje uspešnosti sestanka

Koristi

Udeleženci boste spoznali zakonitosti za dobro, uspešno in učinkovito komuniciranje.

Cilj programa vas je pripraviti na optimalno ravnanje v specifičnih vodstvenih situacijah:

  • Kako uspešno reševati konflikte?
  • Kako voditi učinkovite sestanke?
  • Kako komunicirati s težavnimi in problematičnimi sogovorniki?
  • Kako, kdaj in komu podati kritiko ali pohvalo?
  • Kako motivirati tim?
  • Kako vplivati na sogovornika? Pristop temelji na modelu ameriškega FBI – The Federal Bureau of Investigation’s Behavioral Change Stairway Model (BCSM).

Pomembno je, da imate za vsako, še tako neprijetno situacijo s sodelavci ali strankami, pravo orodje. To želimo skozi trening doseči.

Vsebina

Dvodnevni praktični program, 6. in 13. november 2019

  • Zakaj so odnosi v delovnem okolju pomembni?
  • 4 jeziki komuniciranja: Kako in zakaj smo si različni in kaj to pomeni za dobro in učinkovito komunikacijo ter odnose
  • Kako vplivati na sogovornika: 5 korakov in 6 tehnik modela za pogajanja, ki ga je razvil FBI in jih lahko uporabite pri komuniciranju v poslovnem svetu
  • Kdo so težavni in problematični sogovorniki in kako komunicirati z njimi?
  • Ko gre narobe: uspešno upravljanje konfliktov
  • Kako voditi učinkovite operativne sestanke v 5 korakih
  • Kako, kdaj in komu podati povratno informacijo (kritiko in pohvalo)
  • Motivirati ali navdihniti vaš tim?

Predavatelji

mag. Suzana Ester Car

Samostojna svetovalka in trenerka, prepričana v možnost nenehnih izboljšav in doseganja višjih standardov – tako na področju osebnega razvoja kot na ravni organizacij. Pet let je bila pomočnica direktorja za razvoj ljudi pri delu na Univerzitetni kliniki za pljučne bolezni in alergijo Golnik. Zadnjih 10 let se največ posveča odnosom na delovnem mestu, učinkovitem komuniciranju,…

Prijava in kotizacija

Kotizacija
579,00 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

SEMINARJI S PRIROČNIKOM (PRIROČNIK V TISKANI OBLIKI)

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja.

Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

SEMINARJI S POSLOVNO IZDAJO PRIROČNIKA (PRIROČNIK V TISKANI IN DIGITALNI IZDAJI)

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja.

Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Lokacija

Poslovna hiša Unija

Poslovna hiša Unija d.o.o., Tržaška cesta, Brezovica pri Ljubljani, Slovenia

Datum: 6.11.2019

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.