Trening komunikacije s težavnimi strankami – s psihologinjo, mag. Franko Bertoncelj

Trening komunikacije s težavnimi strankami – s psihologinjo, mag. Franko Bertoncelj

Enodnevni seminar

Prijava

Delo s strankami je že samo po sebi pogosto naporno, s težavnimi strankami pa še veliko bolj. Vsi si želimo prijaznih, uvidevnih, potrpežljivih, strank. In veliko je takšnih. A četudi je težavnih manj, za reševanje situacij s njimi porabimo veliko več  časa in energije.

Težavne stranke so običajno ljudje, ki otežujejo naše delo. Zaradi njih smo jezni, zagrenjeni, se počutimo nekompetentne ali poražene.

Zato je za učinkovito delo s težavnimi ljudmi pomembno, da obvladamo enostavne komunikacijske tehnike.

Koristi

S pomočjo nasvetov in usmeritev priznane strokovnjakinje boste:

  • vedeli, kako ravnati v primeru konfliktov, kako obvladati situacijo in prekiniti neželeno vedenje druge strani,

  • osvojili profesionalne komunikacijske tehnike za delo s strankami, ki so agresivne, vzvišene, razburjene, nezadovoljne, nesramne…

  • znali postaviti mejo, ohraniti profesionalno distanco in situacij ne jemati osebno,

  • s težavno stranko enostavneje vzpostavili sodelovanje in zaključiti posel.

Vsebina

Vsebina seminarja
  • Kaj je namen profesionalne poslovne komunikacije s (težavnimi) strankami?
  • Vrste strank in vrste težavnih strank
  • Zakaj so težavne stranke težavne?
  • Komunikacijske tehnike za delo z agresivnimi, vzvišenimi, razburjenimi, večno nezadovoljnimi, negativnimi, ciničnimi, nesramnimi, arogantnimi, pasivnimi, obupanimi, neodzivnimi, super finimi, narejeno prijaznimi… strankami
  • Kako mi lahko pomaga moja govorica telesa v konfliktnih situacijah?
  • Profesionalna distanca ali kako ne jemati osebno
  • Kdaj, zakaj in kako postaviti mejo stranki
  • Kako s težavno stranko vzpostaviti sodelovanje in zaključiti posel

 

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.






NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.

Košarica
0