Temeljne zakonitosti prepričevanja v prodaji

Temeljne zakonitosti prepričevanja v prodaji

Enodnevni seminar

Prijava

Ali veste, zakaj je psihologija v trženju tako zelo pomembna?

Tako kot vsak visoko kompleksni sistem vsebuje tudi človeško vedenje določene zakonitosti. Ste kdaj razmišljali zakaj imamo ljudje potrebo dati, sprejeti in vrniti darilo? Zakaj smo pripravljeni slepo slediti avtoriteti? Kaj dejansko pomeni personalizacija izdelka? In kako te zakonitosti uporabiti pri prodaji?

Poznavanje temeljnih psiholoških zakonitosti človeškega vedenja nam omogoča vpliv na proces sprejemanja odločitev drugega. S tem nudi psihologija prodaji ključ, kako stranko spodbuditi, da se odloči za nakup.

Prvič pri nas izvajamo intenziven praktični seminar:

TEMELJNE ZAKONITOSTI PREPRIČEVANJA V PRODAJI
v sodelovanju z European Behavioral Studies Institute

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem, ki se v okviru svojega dela ukvarjate s prodajo.

 

Koristi

Cilj seminarja je udeležencem zagotoviti znanja:

  • tipičnih vedenjskih vzorcev,
  • psiholoških zakonitosti, s pomočjo katerih je lažje razumemo človekovo vedenje,
  • kako naše vedenje vpliva na sogovornika,
  • kako lahko vplivamo na sprejemanje odločitev sogovornika,
  • kako ugotoviti ujemanje njegovega besednega sporočanja z njegovo telesno govorico,
  • o profiliranju in zakonitostih uspešnega prepričevanja.

Vsebina

Psihosocialne teorije in prepričevanje

Veščine in znanja prodaje

Vedenjska analiza

  • Osnovna pravila vedenjske analize, ki jih mora poznati dober prodajnik
  • Objektivni dejavniki, subjektivni dejavniki, ki vplivajo na vedenje posameznika
  • Detekcija vedenjske analize; Kako preverjamo vedenjski vzorec posameznika?
  • Lastno vedenje:Temelji uspešnega načina vzpostavitve kvalitetnega odnosa
  • Vedenje stranke: Neverbalna komunikacija: facialna ekspresija, Telesne neverbalne obrambne pozicije, Verbalna ekspresija in verbalne obrambne pozicije

Profiliranje

  • Obstoječi kupci
  • Izgubljeni kupci
  • Novi kupci

Teorija socialnega precenjevanja

  • Kje je problem
  • Psihološki proces
  • Fenomen branda
  • Socialno vedenjski vzorci

Uspešno prepričevanje

Predavatelji

Aleš Župan Galunič

Celotni življenjepis je na voljo tukaj.

Goran Savič

Celotni življenjepis je na voljo tukaj.

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.