Tehnike komuniciranja za kadrovike

Tehnike komuniciranja za kadrovike

Enodnevni seminar

Prijava
80 % dela v kadrovskih službah predstavlja komuniciranje.

se tudi vam zdi, da se včasih z nekom razumete skoraj brez besed, medtem ko z drugimi ne gre in ne gre? Tako kot se moramo naučiti tujega jezika za sporazumevanje s tujcem, se moramo naučiti tudi različnih pristopov v komunikaciji z različnimi sodelavci.

  • Kako se sporazumevati z različnimi tipi sogovornikov?
  • Kako komunicirati s kronično nezadovoljnimi sodelavci?
  • Kako uspešno motivirati sodelavce za skupno delo na projektih?
  • Kako razreševati konfliktne situacije na delovnem mestu in voditi težje razgovore?
  • Na kakšen način sporočiti sodelavcem nove zahteve, spremembe, vpeljati nov način dela?

Pri razrešitvi teh vprašanj vam bomo pomagali na praktični delavnici.

Praktična delavnica se izvaja na podlagi analize lastnega osebnostnega profila (SDI® profil in poročilo) vsakega udeleženca. E-vprašalnik, na osnovi katerega boste na delavnici delali na praktičnem primeru, boste prejeli dva dni pred delavnico po elektronski pošti.

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?

Vodjem kadrovskih služb, kadrovskim strokovnjakom, vodjem enot in oddelkov ter vsem, ki pri vsakdanjem delu komunicirate z različnimi tipi sodelavcev.

Koristi

Ključna korist predstavljene tehnike:

  • Enostaven in zelo uspešen prenos v prakso.

Dodatne koristi:

  • Spoznali boste lastne potenciale za učinkovito sporazumevanje.

  • Pridobili orodja in veščine za uspešno motiviranje sodelavcev.

  • Znali boste predvideti težavne ali neprijetne situacije in se nanje ustrezno odzvati.

  • Vedeli boste, kako komunicirati z različnimi sodelavci in sogovorniki.

Vsebina

1. modul: Analiza lastnega osebnostnega profila

 

S pomočjo spletnega vprašalnika boste določili svoj osebnostni SDI® profil. To je osnova za delavnico.

2. modul: Tehnike komuniciranja za kadrovike

 

  • 4 jeziki komuniciranja za kadrovike: vsi različni, vsi pomembni, vsi zaposleni pomembno prispevamo k skupnim ciljem, čeprav smo si različni – kako razlike lahko postanejo naša prednost.
  • 4 jeziki komuniciranja: ljudje smo različni – kako se sporazumevati in motivirati sodelavce glede na njihov osebnostni profil.
  • Moj SDI® profil in moje vrline: kaj to pomeni za moj način komuniciranja in vzpostavljanja odnosov
  • Vloga kadrovika pri reševanju konfliktov na delovnem mestu.
  • Uporaba v praksi: profili mojih sodelavcev in kako se z njimi sporazumevati, kako jih motivirati za skupne projekte, kako motivirati in komunicirati z vodji, kako izvesti letne pogovore glede na različne profile sodelavcev, kakšne sodelavce potrebujemo v timu.

 

Predavatelji

mag. Suzana Ester Car

Samostojna svetovalka in trenerka, prepričana v možnost nenehnih izboljšav in doseganja višjih standardov – tako na področju osebnega razvoja kot na ravni organizacij. Pet let je bila pomočnica direktorja za razvoj ljudi pri delu na Univerzitetni kliniki za pljučne bolezni in alergijo Golnik. Zadnjih 10 let se največ posveča odnosom na delovnem mestu, učinkovitem komuniciranju,…

Polona Zupančič

V okviru svojega podjetja Sedi.5 d.o.o. se ukvarja z vodenjem komunikacijskih delavnic v odnosih s poslovnimi strankami (prodajni/nabavni razgovor, pogajanja, bonton, reševanje pritožb, izterjava dolgov, telefonska in pisna komunikacija), medsebojnih odnosih znotraj podjetja oziroma delovne skupine (reševanje konfliktov, ustvarjalna klima, timsko delo, vodenje) ter odnosih v zasebnem življenju ter osebnostno rastjo. Svojo kariero je začela…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.