Talent manager – specialist za upravljanje s ključnimi kadri

Talent manager - specialist za upravljanje s ključnimi kadri

Prijava

Upravljanje s ključnimi kadri – talenti je postalo najpomembnejše orodje sodobnega upravljanja s človeškimi viri. Talenti so ključni za ohranjanje in pridobivanje konkurenčne prednosti podjetja, zato jim moramo posvečati največjo pozornost.

Vodstva podjetij in kadrovski strokovnjaki morajo znati zaposliti, prepoznati in predvsem razvijati ter obdržati talentirane posameznike, boljše od povprečja, pa naj bo to na kateremkoli področju in kateremkoli nivoju.

Žal se v mnogih podjetjih še vedno ne zavedajo pomena in vloge upravljanja s talenti, le-ti ostanejo neprepoznani, pogosto razočarani, zapustijo podjetje, ki pa tako neprestano izgublja tudi njihova znanja. Ne dovolite si, da bi bili podjetje, ki ne bi bilo sposobno privabiti in obdržati talente.

Program je sestavljen iz 4 modulov:
  • dve intenzivni praktični delavnici,
  • poslovna izdaja priročnika Kadrovsko delo v praksi po novem,
  • študijsko gradivo Upravljanje znanja ter gradiva s posameznih delavnic.
PROGRAM JE NAMENJEN
Direktorjem in vodjem podjetij ter kadrovskih služb, zaposlenim v kadrovskih službah, vodjem in zaposlenim na področju izobraževanja in razvoja zaposlenih ter vsem, ki jih tematika zanima.

 

Koristi

Udeležba na programu zagotavlja:

  • prepoznavanje talentov in izkoristek njihovega potenciala,
  • sposobnost privabljanja in zadržanja talentiranih zaposlenih,
  • izmenjavo izkušenj s kolegi iz drugih podjetij,
  • prenos dobre prakse v svoje podjetje ter
  • odgovore na vaša konkretna vprašanja, ki nam jih lahko pošljete že zdaj na naslov: branka.gorjup@zfm.si.

Vsebina

['(7. 6. 2018)']
  • Strateško upravljanje s človeškimi viri – spremenjena vloga kadrovske funkcije
  • Koristi upravljanja s talenti
  • Prepoznavanje ključnih delovnih mest in ključnih zaposlenih
  • Kdo je talent, klasifikacija talentov
  • Proces upravljanja s talenti
  • Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
['(7. 6. 2018) ']
  • Delovna razmerja in trg dela
  • Zakon o delovnih razmerjih – komentarji pomembnih členov
  • Promocija zdravja na delovnem mestu
  • Arhiviranje kadrovske dokumentacije
  • Zaposlovanje tujcev in napoteni delavci
  • Odškodninska odgovornost
  • Urejanje drugih oblik dela
  • GDPR za kadrovsko področje
  • Kadrovski kontroling
  • Upravljanje s talenti
  • Portal – različni vzorci pogodb, pravilnikov, sklepov in obrazložitev v skladu z ZDR-1 in ostalo zakonodajo
['(13. 6. 2018)']
  • Razvoj zaposlenih: od izobraževanja k učenju
  • Ravni merjenja učinkovitosti izobraževanja
  • Od upravljanja izobraževanja k upravljanju znanja
['(14. 6. 2018) ']
  • Različni pristopi k upravljanju s talenti
  • Različnost generacij
  • Vojna ta talente
  • Vloge različnih deležnikov pri upravljanju s talenti
  • Nekatere dobre prakse upravljanja s talenti
  • Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
Preverjanje znanja in prejem certifikata Talent manager – Specialist za upravljanje s talenti
  • Preverjanje znanja: na delavnicah rešujete praktične naloge, izdelana zaključna naloga je pogoj za pridobitev certifikata.
  • Prejem certifikata Talent manager – Specialist za upravljanje s talenti.

Potek izobraževanja

NAČIN IZVEDBE PROGRAMA

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki dveh intenzivnih interaktivnih delavnic. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo do 6 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in dobili odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Študijsko gradivo priročnik Kadrovsko delo v praksi po novem boste prejeli na prvi delavnici. Z njim boste pomembno nadgradili vaše znanje, saj vam omogoča vpogled v dodatne pomembne rešitve, ki jih potrebujete pri vsakdanjem delu.
  • Po elektronski pošti boste prejeli študijsko gradivo v pdf obliki, pogledate ga v času, ki si ga sami izberete – brez dodatnih potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Forum Akademije Talent manager – Specialist za upravljanje s talenti v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.

Video predstavitev poteka izobraževanja

Predavatelji

mag. Klemen Žibret

Mag. Klemen Žibret je magister znanosti s področja ekonomije in poslovnih ved. Deluje kot svetovalec, trener, predavatelj in coach. V svoji dosedanji karieri je opravljal vodstvena in vodilna delovna mesta v gospodarstvu v slovenskih in tujih družbah (z do 1.000 zaposlenimi) na področju vodenja in organiziranja, svetovanja, prodaje, upravljanja s človeškimi viri ter razvoja zaposlenih.…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.