Suverena komunikacija za kadrovike

Suverena komunikacija za kadrovike

Praktična delavnica

Prijava
»Nič ne pokvari dobrih odnosov bolj kot slabi konflikti. Pa so konflikti sploh lahko dobri? Če se odločimo, da bomo »krotili« konflikte v pozitivnem smislu, sprejmemo pristop, s katerim ohranjamo dobre medosebne odnose in upoštevamo vse vpletene. Tako lahko marsikateri konflikt že v startu preprečimo.« (iz knjige: Have A Nice Conflict)

Se tudi vam zdi, da se včasih z nekom razumete skoraj brez besed, medtem ko z drugimi ne gre in ne gre?

Tudi kadrovski strokovnjaki se morate znati sporazumevati z različnimi tipi sodelavcev, od katerih so nekateri kronično nezadovoljni. Sodelavcem morate sporočati nove zahteve, spremembe ali nove načine dela. Po drugi strani pa morate tudi vodjem ustrezno predstaviti svoje ideje in zamisli, poleg tega pa še reševati konfliktne situacije in voditi težje razgovore.

Tako kot se morate naučiti tujega jezika za sporazumevanje s tujcem, se morate naučiti tudi različnih pristopov v komunikaciji z različnimi sodelavci. Zato smo za vas pripravili praktično delavnico:



Komu je delavnica namenjena?

Vodjem kadrovskih služb, kadrovskim strokovnjakom, vodjem enot in oddelkov ter vsem, ki pri vsakdanjem delu komunicirate z različnimi sodelavci in drugimi.

Praktična delavnica temelji na preizkušenih primerih iz prakse, zato boste prejeli odgovore na mnoga vprašanja, ki nam jih lahko pošljete že pred pričetkom delavnice na naslov: branka.gorjup@zfm.si.

Koristi

Koristi:

  • Spoznali boste lastne potenciale za učinkovito komunikacijo.
  • Pridobili orodja in veščine za uspešno predstavitev svojih idej in predlogov.
  • Znali boste predvideti težavne ali neprijetne situacije in se nanje ustrezno odzvati.
  • Vedeli boste, kako komunicirati z različnimi sodelavci in sogovorniki.

Vsebina

  • Čustveno inteligenčne sposobnosti
    • Kako obvladamo sebe (osebne sposobnosti)?
    • Kako obvladamo odnose (družbene sposobnosti)?
  • Samozavedanje
    • Prepoznavanje čustvenih tokov
    • Ocenjevanje samega sebe, samozavest in grajenje le-te, samo – nadzorovanje
    • Transparentnost,prilagodljivost, želja po doseganju rezultatov, dajanje pobud, optimizem (proti pesimizmu in realizmu…)
  • Družbene sposobnosti
    • Empatija in metapatija
    • Navdušujoče vodenje, vplivnost (strategije vplivanja)
    • Razvijanje drugih
    • Spodbujanje sprememb (pozitivnih)
    • Razreševanje sporov
  • Strategije vplivanja na druge (pozitivne in negativne)

Predavatelji

Peter Novak

trener in coach z več kot desetletnimi izkušnjami z delom na terenu in coachingom za številna podjetja, kot so: Medis, Novo Nordisk, Beiersdorf, La Roche Posay, Fidimed, Adriatic BST, Dr. Gorkič, Ewopharma, Takeda, Gedeon Richter, Hartmann, Flegis, Lekarne Sarajevo, Lekarne Ptuj, Servier Pharma in druga.

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.