Strokovnjak za varstvo osebnih podatkov

Strokovnjak za varstvo osebnih podatkov

Online izobraževalni program

Prijava
Trajanje
31. 3.–22. 4. 2021
Kje?
Brez odhoda z delovnega mesta

Nova pravila varstva osebnih podatkov praktično vsem poslovnim in javnim subjektom nalagajo izvajanje ustreznih tehničnih in organizacijskih ukrepov za varstvo osebnih podatkov.

Številne organizacije morajo imeti določeno pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov, ki nadzira in svetuje, vendar pa morajo znanje o varstvu osebnih podatkov primarno imeti tudi ostali zaposleni, zlasti vodje in zaposlenih na področjih, kot so pravno, kadrovsko, IT in trženje, saj lahko vsi odgovarjajo za kršitve, zagrožene kazni pa so visoke.

Za vse, ki pri svojem delu uporabljate osebne podatke ali o njih odločate, izvajamo program.


Program obsega 4 module:

  • dostop do portala e-VOP,
  • online delavnica Zakonodaja, ki ureja področje varstvo osebnih podatkov in aktualne teme,
  • online delavnica Varstvo osebnih podatkov v delovnih razmerjih v času epidemije,
  • online delavnica Varovanje osebnih podatkov na delovnem mestu.

Udeleženci pred začetkom prejmete dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije o poteku izobraževalnega programa.


Program je namenjen:

Vsem, ki imate pri svojem delu opravka z osebnimi podatki: odgovornim in pooblaščenim osebam za varstvo osebnih podatkov, vodjem različnih oddelkov, predvsem pa vodjem kadrovskih služb, kadrovskim, zaposlenim in vodjem na IT področju in v trženju, direktorjem in vsem ostalim, ki vas zanima to področje.

Izkušeni predavatelji vam bodo zahteve in vsebine predstavili na praktičen, razumljiv in uporaben način.

Koristi

Cilj intenzivnega programa je udeležence usposobiti za pravno varno obdelavo in zakonsko skladno delo na področju varstva osebnih podatkov:

  • razumeli boste zahteve GDPR in jo znali upoštevati pri svojem delu,
  • razumeli boste različne možne pravne podlage in jih znali pravilno uporabljati,
  • vedeli boste, katere interne akte morate imeti, kaj morajo vsebovati in kakšni so zakoniti postopki ravnanja z osebnimi podatki,
  • preprečili boste napake pri obdelavi osebnih podatkov in kršitve zasebnosti na delovnem mestu,
  • uvedli boste optimalne organizacijske in tehnične rešitve za varnost osebnih podatkov.

Vsebina

Portal: e-VOP
Strokovno pripravljene podlage so namenjene podjetjem in ustanovam. Zagotavljajo praktična navodila in podlage za sprejem oz. posodobitev obvezne in priporočljive dokumentacije, sprejem protokolov glede uresničevanja pravic posameznika, ravnanja v primerih kršitev varnosti. Omogočajo konkretna priporočila in pojasnila pri delu v praksi.
Online delavnica: Zakonodaja, ki ureja področje varstvo osebnih podatkov in aktualne teme
  • Pravico do zasebnosti in varstva osebnih podatkov
  • Splošno o osebnih podatkih (definicije, koncepti)
  • Temeljna načela varstva osebnih podatkov
  • Splošna uredba (EU) o varstvu osebnih podatkov (GDPR) – zahteve in praksa
    • Spremembe glede temeljnih definicij, obsega in načel
    • Pravne podlage po GDPR
    • Kako ustrezno zbrati privolitev posameznika in kdaj privolitev ni ustrezna pravna podlaga?
    • Spremembe glede dolžnosti upravljavcev in glede pravic posameznika
    • Informiranje posameznika po 13 in 14. členu GDPR
    • Pravica do dostopa, pozabe, omejitve, prenosljivosti podatkov
    • Vgrajeno in privzeto varstvo podatkov
    • Pogodbena obdelava osebnih podatkov in ureditev podpogodbene obdelave – kaj morajo vsebovati pogodbe z zunanjimi izvajalci
    • Evidenca dejavnosti obdelave – kako se popisati?
    • Ocene učinkov v zvezi z varstvom podatkov in predhodno posvetovanje
    • Pooblaščene osebe za varstvo podatkov (DPO) – imenovanje, položaj in naloge – kaj počne in česa ne sme?
    • Kodeksi ravnanja in certifikacija
    • Obveščanje o kršitvah varnosti (»samoprijava«)
    • Kako razumeti in v praksi izvajati določbe Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov?
    • Kaj lahko ureja ZVOP-2? (V primeru sprejema ZVOP-2 bo pokrita tudi ta tema.)
Online delavnica: Varstvo osebnih podatkov v delovnih razmerjih v času epidemije

Širjenje okužb z novim koronavirusom je številna podjetja prisililo k hitremu uvajanju in nadzorovanju dela na daljavo, v dileme glede dopustnosti zbiranja in posredovanja podatkov o okuženosti in zdravtsvenem stanju, glede merjenja telesne temperature in druge nove izzive.

Na delavnici bomo podali odgovore na vprašanja, s katerimi se v času epidemije srečujejo tako delodajalci kot zaposleni, kot npr. ali je dopustno:

  • posredovanje diagnoze delodajalcu s strani medicine dela;
  • zahtevati predložitev razporeda o delu partnerja delodajalcu;
  • testiranje zaposlenih;
  • snemanje sestankov in letnih razgovorov prek spletnih komunikacijskih platform;
  • zahtevati fotografije delovnega mesta na domu;
  • notranje razkritje podatka o okužbi delavca;
  • zahtevati potrdilo o delavniku partnerja za delodajalca;
  • meriti in hraniti podatke o telesni temperaturi zaposlenih;
  • nadzorovati karanteno;
  • zahtevati podpisovanje posebnih izjav (npr. o neokuženosti, o nezmožnosti za delo itd.)
  • zahtevati namestitev aplikacije »OstaniZdrav;
  • posredovanje potrdila o neokuženosti družinskih članov s koronavirusom delodajalcu;
  • zahtevati uporabo zasebnega telefona/računalnika v službene namene;
  • prevezati telefonske klice na zasebne telefone zaposlenih;
  • obvezno obveščanje delodajalca o okužbi s korona virusom;
  • uporabljati posebno opremo za merjenje obsega uporabe računalnika pri delu na domu.

Poleg tega pa tudi:

  • na kaj je treba paziti pri uporabi videokonferenčnega orodja pri delu na domu;
  • kako varno pošiljati zdravstvene podatke po e-pošti;
  • na kaj je treba paziti pri uporabi zasebnih naprav (telefonov, računalnikov…) v službene namene in
  • kako navedeno ustrezno urediti v internih aktih podjetja.
Online delavnica: Varovanje osebnih podatkov na delovnem mestu
  • Kadrovske evidence in varstvo osebnih podatkov
  • Ureditev sistema varstva osebnih podatkov na ravni podjetja
  • Kako se pripraviti na obisk nadzornika za VOP?
  • Varstvo osebnih podatkov in pravica do zasebnosti na delovnem mestu – možnosti nadzora na delovnem mestu
  • Najpogostejše napake delodajalcev pri varstvu osebnih podatkov
  • Dobra in slaba praksa
  • Primeri in priporočila iz prakse, Osebni podatki in postopki zaposlovanja, preverjanje alkoholiziranosti na delovnem mestu, nadzor bolniškega staleža itd.

Potek izobraževanja

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih online delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 5 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Dostop do portala imate v spletni učilnici. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahaja jo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
  • Ta vrsta izobraževanja vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še 2 leti od zaključka izobraževalnega programa.

Video predstavitev poteka izobraževanja

Predavatelji

mag. Andrej Tomšič

Po končani gimnaziji se je vpisal na Ekonomsko fakulteto v Ljubljani, kjer je leta 2001 diplomiral z zagovorom diplomskega dela Informacijske ceste – infrastruktura digitalne ekonomije, strategije in pristopi. V letu 2002 se je zaposlil na Ministrstvu za informacijsko družbo, kjer je kot član eEUROPE+ 2003 Statistical Working Group deloval predvsem na področju metrike informacijske…

Miha Šercer

Miha Šercer, odvetnik partner v Odvetniški pisarni Šisernik-Šercer, predavatelj z bogato prakso v odvetništvu in s predhodnimi večletnimi izkušnjami iz različnih pravnih in vodstvenih funkcij v gospodarstvu. Že vrsto let redno predava na seminarjih in konferencah ter je avtor številnih strokovnih člankov in priročnikov, predvsem s področja delovnih razmerij in odškodninskega prava. Je soavtor knjige…

pred. mag. Marko Potokar

Pred. mag. Marko Potokar je habilitirani predavatelj za področje varnosti ter računalništva in informatike na višjih šolah in fakultetah. Predava na dodiplomskem in podiplomskem študiju na Fakulteti za informacijske študije in na fakulteti za poslovne študije Gea College ter na višji strokovni šoli Academia. Je avtor več prispevkov s področja varovanja in informacijskih tehnologij ter…

Prijava in kotizacija

Kotizacija2
1.190,00 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI Z ONLINE IZDAJO PRIROČNIKA

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.