Strokovnjak za varstvo osebnih podatkov 2019

Strokovnjak za varstvo osebnih podatkov 2019

Prijava

Nova pravila varstva osebnih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov – GDPR) praktično vsem poslovnim in javnim subjektom nalagajo izvajanje ustreznih tehničnih in organizacijskih ukrepov za varstvo osebnih podatkov.

Številne organizacije morajo po novih pravilih določiti pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov, ki nadzira in svetuje, vendar pa morajo znanje o varstvu osebnih podatkov primarno imeti tudi ostali zaposleni, zlasti vodje in zaposlenih na področjih, kot so pravno, kadrovsko, IT in trženje, saj lahko vsi odgovarjajo za kršitve, zagrožene kazni pa so visoke.


Cilji programa

Cilj intenzivnega programa je udeležence usposobiti za pravno varno obdelavo in zakonsko skladno delo na področju varstva osebnih podatkov:

  • razumeli boste zahteve GDPR in jo znali upoštevati pri svojem delu,
  • razumeli boste različne možne pravne podlaga in jih znali pravilno uporabljati,
  • vedeli boste, katere interne akte morate imeti, kaj morajo vsebovati in kakšni so zakoniti postopki ravnanja z osebnimi podatki,
  • preprečili boste napake pri obdelavi osebnih podatkov in kršitve zasebnosti na delovnem mestu,
  • uvedli boste optimalne organizacijske in tehnične rešitve za varnost osebnih podatkov.

Vsebina programa

Program obsega 4 module:

  • dostop do portala VARSTVO OSEBNIH PODATKOV in tiskana izdaja priročnika Nova pravila varstva osebnih podatkov,
  • delavnica Zakonodaja, ki ureja področje varstvo osebnih podatkov in aktualne teme, 7. 3. 2019, predava mag. Andrej Tomšič,
  • delavnica Varnost osebnih podatkov v praksi, 15. 3. 2019, predava pred. mag. Marko Potokar,
  • delavnica Varovanje osebnih podatkov na delovnem mestu, 22. 3. 2019, predava Miha Šercer.

Udeleženci pred začetkom prejmete dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije o poteku izobraževalnega programa.


Program je namenjen

Vsem, ki imate pri svojem delu opravka z osebnimi podatki: odgovornim in pooblaščenim osebam za varstvo osebnih podatkov, vodjem različnih oddelkov, predvsem pa vodjem kadrovskih služb, kadrovskim, zaposlenim in vodjem na IT področju in v trženju, direktorjem in vsem ostalim, ki vas zanima to področje.

Izkušeni predavatelji vam bodo zahteve in vsebine predstavili na praktičen, razumljiv in uporaben način.

Vsebina

priročnik Nova pravila varstva osebnih podatkov s portalom Varstvo osebnih podatkov
 
Zakonodaja, ki ureja področje varstvo osebnih podatkov in aktualne teme
  • Pravico do zasebnosti in varstva osebnih podatkov
  • Splošno o osebnih podatkih (definicije, koncepti)
  • Temeljna načela varstva osebnih podatkov
  • Splošna uredba (EU) o varstvu osebnih podatkov (GDPR) – zahteve in praksa
    • Spremembe glede temeljnih definicij, obsega in načel
    • Pravne podlage po GDPR
    • Kako ustrezno zbrati privolitev posameznika in kdaj privolitev ni ustrezna pravna podlaga?
    • Spremembe glede dolžnosti upravljavcev in glede pravic posameznika
    • Informiranje posameznika po 13 in 14. členu GDPR
    • Pravica do dostopa, pozabe, omejitve, prenosljivosti podatkov
    • Vgrajeno in privzeto varstvo podatkov
    • Pogodbena obdelava osebnih podatkov in ureditev podpogodbene obdelave – kaj morajo vsebovati pogodbe z zunanjimi izvajalci
    • Evidenca dejavnosti obdelave – kako se popisati?
    • Ocene učinkov v zvezi z varstvom podatkov in predhodno posvetovanje
    • Pooblaščene osebe za varstvo podatkov (DPO) – imenovanje, položaj in naloge – kaj počne in česa ne sme?
    • Kodeksi ravnanja in certifikacija
    • Obveščanje o kršitvah varnosti (»samoprijava«)
    • Kako razumeti in v praksi izvajati določbe Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov?
    • Kaj lahko ureja ZVOP-2? (V primeru sprejema ZVOP-2 bo pokrita tudi ta tema.)
Varnost osebnih podatkov v praksi
  • Zasebnost in nadzor na delovnem mestu:
    • dopustnost uvedbe – pravna ureditev;
    • kakšne pravice ima delojemalec?
    • kaj lahko stori delodajalec?
    • uporaba različnih oblik nadzora (internet, telefon, e-pošta);
    • BYOD – uporaba zasebnih IKT naprav na delovnem mestu;
    • najpogostejše napake pri obdelavi OP.
  • Videonadzor:
    • dopustnost uvedbe, najpogostejše kršitve, praksa
  • Biometrija:
    • dopustnost uvedbe, najpogostejše kršitve, praksa
  • Varovanje informacij in varovanje OP – ali obstaja razlika?
  • Sistem upravljanja varovanja informacij in zavarovanje OP – komplementarnost ali podvajanje?
  • Varnostna higiena – osnove zagotavljanja varnosti OP.
  • Kako ustrezno zavarovati OP:
    • evidence obdelave – ali sploh vemo katere OP obdelujemo?
    • kje so hranjeni in kako so varovani OP?
    • dostop do OP – kdo in s kakšnimi pravicami obdeluje OP?
    • kako zavarovati posebne vrste OP?
    • ali šifriranje rešuje vse?
  • Dobre in slabe prakse zavarovanja OP.
  • Kako ukrepati, ko pride do varnostnega incidenta?
  • Računalništvo v oblaku – rešitev ali past?
  • Na kaj moramo biti pozorni pri zagotavljanju skladnosti z GDPR in ZVOP.
  • Najpogostejše kršitve.
Varovanje osebnih podatkov na delovnem mestu
  • Kadrovske evidence in varstvo osebnih podatkov
  • Ureditev sistema varstva osebnih podatkov na ravni podjetja
  • Kako se pripraviti na obisk nadzornika za VOP?
  • Varstvo osebnih podatkov in pravica do zasebnosti na delovnem mestu – možnosti nadzora na delovnem mestu
  • Najpogostejše napake delodajalcev pri varstvu osebnih podatkov
  • Dobra in slaba praksa
  • Primeri in priporočila iz prakse, Osebni podatki in postopki zaposlovanja, preverjanje alkoholiziranosti na delovnem mestu, nadzor bolniškega staleža itd.

Potek izobraževanja

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 5 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Priročnik s portalom, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje in je namenjen samostojnemu študiju, boste prejeli na prvi delavnici. Dostop do portala imate v spletni učilnici. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahaja jo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
  • Ta vrsta izobraževanja vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še tri mesece od zaključka izobraževalnega programa.

Predavatelji

mag. Andrej Tomšič

Po končani gimnaziji se je vpisal na Ekonomsko fakulteto v Ljubljani, kjer je leta 2001 diplomiral z zagovorom diplomskega dela Informacijske ceste – infrastruktura digitalne ekonomije, strategije in pristopi. V letu 2002 se je zaposlil na Ministrstvu za informacijsko družbo, kjer je kot član eEUROPE+ 2003 Statistical Working Group deloval predvsem na področju metrike informacijske…

Miha Šercer

Miha Šercer, odvetnik partner v Odvetniški pisarni Šisernik-Šercer, predavatelj z bogato prakso v odvetništvu in s predhodnimi večletnimi izkušnjami iz različnih pravnih in vodstvenih funkcij v gospodarstvu. Že vrsto let redno predava na seminarjih in konferencah ter je avtor številnih strokovnih člankov in priročnikov, predvsem s področja delovnih razmerij in odškodninskega prava. Je soavtor knjige…

pred. mag. Marko Potokar

Z delovanjem na področju varovanja informacij in osebnih podatkov je pričel leta 2004. Med drugim je več let opravljal funkcijo državnega nadzornika za varstvo osebnih podatkov pri Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije, trenutno pa je vodja varovanja v mednarodni korporaciji. Je habilitirani predavatelj za predmetno področje varnostne vede na Fakulteti za varnostne vede UM, s sklepom…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.






NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.