Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča

Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča

Izobraževalni program

Prijava
Trajanje

7 modulov

Začetek: 30. 8. 2019

Kje?
Brezovica pri Ljubljani, Poslovna hiša Unija

Vodstveni kader v skladišču ima pomembno vlogo v vašem podjetju, saj je vodja skladišča odgovoren za:

  • organizacijo, upravljanje, strokovnost, kakovost in varnost v skladišču,
  • tekoče procese in optimalen pretok blaga,
  • skrajševanje vezave zalog in učinkovito izrabo časa,
  • vodenje zaposlenih, njihovo motiviranje in dobro komunikacijo.

V primeru pomanjkanja znanja in kompetenc podjetje neposredno tvega visoke stroške, zamujene roke, zastoje in napake. Po drugi strani pa je dober vodja za vsako podjetje neprecenljiv kapital in največja konkurenčna prednost!

Program je namenjen strokovni nadgradnji znanj in poznavanju dobrih praks za uspešno vodenje in organizacijo skladišča. Omogoča vam, da boste:

  • spoznali orodja, metode in primere dobre prakse za optimizacijo skladiščnih procesov,
  • osvojili ključna znanja za organiziranje in koordiniranje dela v skladišču,
  • pomembno izboljšali svoje veščine za suvereno vodenje in komunikacijo in
  • izmenjali izkušnje iz prakse ter se povezali s kolegi iz stroke!

Izobraževalni program sestavljajo:

Dve celodnevni delavnici:

  • 1. delavnica – Optimizacija skladiščnih procesov – 6.9.2019 Branko Sila
  • 2. delavnica – Stroški, e-naročanje prevozov, carinsko skladišče, logistika, prevozne klavzule -13.9.2019 Andrej Borkovič

Dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije:

  • Enostavna uporaba Excella – 30.8.2019
  • Komunikacija v poslovni angleščini – 6.9.2019
  • Osebni stil vodenja in komunikacije – 13.9.2019

Ogled distribucijskega centra/ skladišča NAVIS v Gorenju Velenje – 20.9.2019

NOVO: CERTIFIKAT STROKOVNE KVALIFIKACIJE

Ob koncu programa boste opravili preverjanje znanja in pridobili certifikat strokovne kvalifikacije Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti na področju skladiščnega poslovanja.

Certifikat podeljuje Založba Forum Media v sodelovanju z Združenjem delodajalcev obrti in podjetništva Slovenije in Združenjem za razvoj znanja. Certifikat o strokovni kvalifikaciji je referenčna listina, s katero imetnik dokazuje delodajalcu kompetentnost za izvajanje del v okviru strokovne kvalifikacije, hkrati pa omogoča prepoznavnost in mobilnost na trgu dela. Na certifikatu so zapisane tudi kompetence, ki jih je imetnik dokazal v postopku preverjanja.

S čim so bili udeleženci najbolj zadovoljni:

»Z ogledom NAVIS-a in predstavitev ravnanja z odpadki« 
Andraž Fužir, vodja procesov SILK d.o.o.

»Priporočam vsem, ki imajo težave pri vodenju skladišča in logistike. Program kot celota je bil izčrpen, jedrnat, s predstavitvijo bistvenih tem.« 
Tomaž Kirn-,prodaja, OLMA d.o.o.

»S strokovnostjo predavateljev.« 
Rok Beyamovski, vodja skladišča, Šumer d.o.o.

»Izobraževanje je doseglo moja pričakovanja, lahko samo priporočam, še posebej manjšim podjetjem v rasti« 
Borut Primožič, vodja skladišča, Odelo Slovenija

Koristi

Program je namenjen strokovni nadgradnji znanj in poznavanju dobrih praks za uspešno vodenje in organizacijo skladišča. Omogoča vam, da boste:

  • spoznali orodja, metode in primere dobre prakse za optimizacijo skladiščnih procesov,
  • osvojili ključna znanja za organiziranje in koordiniranje dela v skladišču,
  • pomembno izboljšali svoje veščine za suvereno vodenje in komunikacijo in
  • izmenjali izkušnje iz prakse ter se povezali s kolegi iz stroke!

Vsebina

1.MODUL - dostop do e-seminarja v spletni učilnic (LMS):

Enostavna uporaba Excela 

2. MODUL - delavnica Optimizacija skladiščnih procesov

Vodi Branko Sila

  • Skladiščno poslovanje
  • Zmanjšanje in manipulacija zalog
  • Načrtovanje prevzema in zalog
  • Optimizacija skladiščnih lokacij
  • Optimizacija skladiščnih mest
  • Predstavitev delovanja visoko regalnega skladišča
  • Izključitev napak človeškega faktorja
  • Računalniška podpora
  • Nadzor nad vhodi in izhodi materiala
  • Nekorantne zaloge (odpisi) …
3. MODUL - dostop do e-seminarja v spletni učilnic (LMS):

Suverena komunikacija v poslovni angleščini 

4. MODUL - delavnica Stroški, e-naročanje prevozov, carinsko skladišče, logistika, prevozne klavzule

Delavnico vodi: Andrej Borkovič, od 9.00 do 14.00 ure

  • Nabavna logistika- organizacija nabavne logistike
  • Optimalno naročanje blaga
  • E-naročanje prevozov
  • EDI z dobavitelji
  • Stroški logistike, transporta in skladiščenja
  • Modeli za optimizacijo skladiščnih stroškov
  • Konsignacija in carinsko skladiščenje
  • Razbremenilna logistika
  • Skrb za varno delo in požarno varnost v skladišču
  • Prevozne klavzule
5. MODUL - dostop do e-seminarja v spletni učilnic (LMS):

Osebni stil vodenja in komunikacije

6. MODUL – OGLED distribucijskega centra/ skladišča NAVIS Gorenje Velenje

Od 13.00 do 14.30 ure

  • Zbor na dogovorjenem mestu v Gorenju Velenje
  • Voden ogled distribucijskega centra do 14.30
ZAKLJUČEK - Preverjanje znanja in prejem certifikata
  • Preverjanje znanja in prejem certifikata ”Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča”

Potek izobraževanja

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki dveh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočamo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavateljem in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo po 6 pedagoških ur. Na vsaki delavnici boste prejeli pripadajoče seminarsko gradivo. Podrobno se boste spoznali s tematiko in prejeli odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Število udeležencev na posamezno izvedbo je omejeno, zato delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Poudarek izobraževanja je na razumljivi razlagi in praktičnih primerih. Zasnovano je tako, da boste na delavnicah obravnavali konkretne primere, prejeli želena pojasnila ter skozi diskusijo v sproščenem vzdušju prišli do novih rešitev.
  • Spletna učilnica je vir vseh vaših informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov. V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki, e-seminarji in gradiva izobraževalnega programa. Ta vrsta izobraževanja vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta. Dostop pa boste imeli omogočen še tri mesece od zaključka izobraževalnega programa.
  • Ob koncu programa vas čaka še reševanje testa, ki ga boste prav tako našli v spletni učilnici po koncu zadnje delavnice.
  • Po uspešno opravljenem preverjanju znanja boste po pošti prejeli certifikat Forum Akademije ''Strokovnjak za učinkovito vodenje skladišča'' kot potrdilo o strokovni usposobljenosti v slovenščini in angleščini.

Predavatelji

Andrej Borkovič

Andrej Borkovič, dipl. ing. prometa, se vso svojo poslovno kariero ukvarja z logistiko. Po študentskih letih se je v start up podjetju ukvarjal z inovativno transportno dejavnostjo, kasneje v lastnem podjetju s prometno dejavnostjo, zatem pa kot strokovni sodelavec v javnem zavodu Andragoški zavod Maribor – Ljudska univerza. Od leta 2008 je zaposlen v Gorenju…

Branko Sila

Vodja planiranja in odpreme gotovih proizvodov v logističnem centru NAVIS v Gorenju d.d.  Svojo kariero je začel kot mojster v proizvodnji kuhalnih aparatov, nadaljeval kot vodja montaže kuhalnih aparatov, tehnolog v programu kuhalni aparati, vodja skladišča materiala v programu Kuhalni aparati in vodja projektov. 

Prijava in kotizacija

Kotizacija
1.040,00 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

Lokacija

Poslovna hiša Unija

Brezovica pri Ljubljani, Slovenia

Datum: 30.8.2019

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.