Strokovnjak za nabavo

Strokovnjak za nabavo

Prijava

Spreminjajoče se poslovno okolje zaznamujejo sodobni trendi in pristopi, uspešna podjetja pa se vse bolj zavedajo, da je nabava pomemben element poslovanja podjetja. Njen strateški pomen presega zgolj aktivnost zniževanja stroškov. Gradnja dolgoročnih odnosov in dobrih partnerstev z dobavitelji je ključna pri zmanjševanju tveganj in doseganju strateških nabavnih ciljev.

Vse to odraža izjemno potrebo po obvladovanju veščin in znanj, ki jih vodja nabave potrebuje za strokovno nabavo.

Zato smo v sodelovanju s strokovnjaki posebej za vas pripravili izobraževalni program Strokovnjak za nabavo.

Program obsega pet modulov:

  • tri interaktivne praktične delavnice,
  • video seminar – ogled treh izobraževalnih programov,
  • priročnik v tiskani in digitalni obliki.

Koristi

IZJEMNE KORISTI — s tem programom boste:

  • poznali najnovejše smernice in izbrali ustrezen model upravljanja oskrbovalne verige,
  • obvladali organizacijo in učinkovito vodenje nabave s pomočjo primerov dobre prakse,
  • osvojili znanja, pomembna za vodenje ljudi in osebno organiziranost ter učinkovitost,
  • dobili odgovore na vprašanja, izmenjali izkušnje in se povezali s kolegi iz stroke!

Vsebina

1. modul– priročnik v tiskani in digitalni obliki

Priročnik za vodjo nabave v tiskani in spletni izdaji – konkretni napotki za učinkovito izvajanje nabavne funkcije

  • Učinkovita organizacija nabave
  • Učinkovito planiranje nabave in obvladovanje zalog
  • Učinkovito izvajanje nabave in izgradnja oskrbovalne verige
  • Ocenjevanje dobaviteljev in strateška partnerstva
  • Učinkovita nabavna pogajanja
  • Uspešno vodenje ekipe
  • Nabavne pogodbe in ključni pravni vidiki
  • LEAN in »vitka« nabava
2. modul – praktična delavnica (Marina Lindič)

Upravljanje oskrbovalnih verig (Supply chain management)

  • Osnovne značilnosti oskrbovalnih verig in vloga nabave v oskrbovalni verigi
  • Upravljanje oskrbovalnih verig
  • Informacijski sistemi v oskrbovalnih verigah
  • Upravljanje tokov v oskrbovalnih verigah s poudarkom na materialnih tokovih in obvladovanju zalog v oskrbovalnih verigah
  • Logistika kot konkurenčna prednost
  • Partnerski odnosi v oskrbovalnih verigah
  • Primeri iz prakse
3. modul – praktična delavnica (Alenka Valenčič Butinar)

Nabava v praksi podjetja

  • Lastnosti uspešnega nabavnega managerja
  • Strategija nabave in vpliv nabavne funkcije na uspešnost podjetja
  • Strateška / oprativna nabava
  • Gibanje cen energentov, materiala, proizvodnih cen
  • Spremljanje informacij, analiza podatkov
  • Pretok podatkov med poslovnimi subjekti
  • Sodelovanje z drugimi službami v podjetju
  • Spremljanje tečajev, stanja na borzah (surovine, energenti), dogajanja na globalnih trgih
  • Kazalniki za merjenje uspešnosti v nabavi
  • Dobavitelji kot poslovni partnerji
4. modul – video seminar Dostop do video seminarja prejmete po elektronski pošti

Veščine vodenja in organizacije

  • Neorganizirani vodja I
  • Neorganizirani vodja II
  • Organizirani vodja
Zaključek izobraževanja

Preverjanje znanja in prejem certifikata Strokovnjak za nabavo

  • Preverjanje znanja (test rešite doma in nam ga vrnete po navadni ali elektronski pošti v dogovorjenem roku)
  • Prejem certifikata Forum Akademije Strokovnjak za nabavo

Potek izobraževanja

Način izvedbe programa

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 5 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in dobili odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Priročnik, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje, boste prejeli na prvi delavnici. Omogoča vam vpogled v dodatne pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Po elektronski pošti boste prejeli dostop do video seminarja.
  • Ob koncu programa boste prejeli pisni test preverjanja znanja (tip obkroževanja pravilnih odgovorov), ki ga boste rešili doma oz. na delovnem mestu, izpolnjenega pa nam ga boste poslali po navadni ali elektronski pošti.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Forum Akademije Strokovnjak za nabavo v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.

Program je namenjen

Direktorjem nabave, vodjem nabave, sodelavcem v nabavi in vsem, ki jih tematika zanima.

Video predstavitev poteka izobraževanja

Predavatelji

Alenka Valenčič Butinar

V začetku leta 2014 se je pridružila Združenju nabavnikov Slovenije, kot članica Strokovnega sveta. Svojo poslovno pot je pričela kot komercialistka v podjetju Alcan Tomos d.o.o., nato je več kot desetletje delala in se izpopolnjevala na področju prodaje. Od leta 2013 je bila vodja oskrbne verige in proizvodnje v podjetju ATech elektronika d.o.o. Njene glavne…

Marina Lindič

Marina Lindič je od 11.5.2005 zaposlena v Ursa Slovenija d.o.o. kot direktor Sektorja logistike in oskrbe – najprej za področje regije Adria, nato jugovzhodne Evrope in trenutno za Sredozemlje in jugovzhodno Evropo (SI, EX YU, IT, AT, HU, RO, BG, GR, TR). Pokriva področje logistike, planiranja proizvodnje,  oskrbe, skladiščenje končnih proizvodov in surovin za dve tovarni…

Polona Zupančič

Polona Zupančič ima bogate izkušnje pri vodenju interaktivnih delavnic komunikacije, ki vodijo k boljšim odnosom na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji. Vsak udeleženec se znajde na neki točki osebne rasti, kjer dobi veliko uporabnih idej, kako izboljšati svojo čustveno inteligentnost v svojem vedenju, ki vodi k želenim spremembam. Na Gea Collegu poučuje Poslovno komuniciranje,…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.