Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju

Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju

Prijava

Nabava surovin, materialov in polizdelkov je v proizvodnem podjetju ena ključnih strateških funkcij, saj v večini proizvodnih podjetij delež nabave predstavlja več kot polovico stroškov. Zato nabavne odločitve še kako vplivajo na uspešnost podjetja – še tako majhna privarčevana vsota pri nabavnih stroških neposredno prispeva k dobičku podjetja. Zaradi nestrokovnih odločitev v nabavi pa tudi zlahka spregledamo možnost za varčevanja, kar prinese izgubo.

Odgovorni za nabavo tako prevzemate pomembno vlogo, saj ste odgovorni za:

  • učinkovito organizacijo nabave,
  • zagotovitev kakovostnih surovin ob pravem času in v optimalnih količinah,
  • spremljanje trendov globalnega trga in predvidevanje dogajanja na področju surovin in materialov,
  • obvladovanje cenovnih škarij oz. za optimalen stroškovni vidik nabave,
  • sklepanje najboljših pogodb, ki bodo rezultat vaših veščih pogajanj.
  • Svojo uspešnost pa morate znati dokazati z merljivimi kazalniki!

Nadgradite svoje znanje in veščine, spoznajte uspešne prakse ter izmenjajte neprecenljive praktične izkušnje!

V sodelovanju z odličnima strokovnjakinjama Alenko Valenčič Butinar in Polono Zupančič smo posebej za vas pripravili nov izobraževalni program za pridobitev certifikata.

Program obsega štiri module:

  • dve celodnevni delavnici,
  • online izdajo Priročnika za nabavnike,
  • interaktivni e-seminar
  • in dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije o poteku izobraževalnega programa.
Komu je program namenjen?

Vodjem nabave, nabavnim referentom, komercialistom v proizvodnih podjetjih in vsem, ki jih obravnavana tematika zanima in želijo poglobiti znanje.


Mnenja udeležencev:

»Program me je navdušil, obe predavateljici sta podali veliko praktičnih nasvetov/primerov. Zelo zadovoljna!«
Anja Skopec, nabavnik, Metrel Mehanika d.o.o.

»Zadovoljna sem bila predvsem s predavateljicama – teme niso bile suhoparne, zanimivo predstavljeno, podprto s praktičnimi primeri.«
Nina Jenko, vodja nabave, Cop d.o.o.

Koristi

Udeležba na programu vam omogoča, da boste:

  • vedeli, kako s skrbno pripravljeno nabavno strategijo doseči jasno zastavljene planske cilje,
  • sklenili odlične pogodbe, ki bodo rezultat vaših taktnih pogajanj,
  • uspešnost nabave dokazovali z merljivimi kazalniki,
  • dobili odgovore na vaša konkretna vprašanja,
  • izmenjali izkušnje iz prakse ter se povezali s kolegi iz stroke!

Vsebina

Priročnik za nabavnike - online dostop do priročnika
  • Učinkovita organizacija nabave
  • Učinkovito planiranje nabave in obvladovanje zalog
  • Učinkovito izvajanje nabave in izgradnja oskrbovalne verige
  • Ocenjevanje dobaviteljev in strateška partnerstva
  • Učinkovita nabavna pogajanja
  • Uspešno vodenje ekipe
  • Nabavne pogodbe in ključni pravni vidiki
  • LEAN in »vitka« nabava
Delavnica: Cenovne škarje od vhodnih materialov, energije, storitev do končnega izdelka
  • Spremljanje informacij
  • Analiza podatkov
  • Sodelovanje z drugimi poslovnimi funkcijami (prodaja, razvoj, marketing)
  • Spremljanje valutnih tečajev, stanje na borzah kovin, borze energentov in dogajanja na globalnem trgu surovin
  • Spremljanje napovedi dogajanj, ki jih napovedujejo strokovnjaki za posamezna področja
  • Skrbno izdelana strategija za doseganje jasno zastavljenih planskih ciljev
  • Kazalniki za merjenje uspešnosti nabavne funkcije
Interaktivni e-seminar: Time management
  • Upravljajte čas – ne on vas
  • Doseganje ciljev – začnite takoj
  • Priprava prožnega urnika
  • Vzpostavljanje ravnovesja med poklicnim, družinskim in osebnim življenjem
Delavnica: Nabavna pogajanja, podprta s praktičnimi primeri
  • Priprave na pogajanja, predvidevanja različnih scenarijev in urjenje pogajalskih veščin
  • Strategija pogajanj na delovnem mestu
  • Pogajanja z dobavitelji strateškega materiala
  • Sklepanje pogodb z dobavitelji
  • Primeri pogajanj z dobavitelji materiala na domačem in tujih trgih
Zaključek usposabljanja
  • Preverjanje znanja v spletni učilnici
  • Prejem certifikata Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju

Potek izobraževanja

  • Intenzivne celodnevne delavnice trajajo 5 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Poudarek izobraževanja je na razumljivi razlagi in praktičnih primerih. Zasnovano je tako, da boste na delavnicah obravnavali konkretne primere, prejeli želena pojasnila ter skozi diskusijo v sproščenem vzdušju prišli do novih rešitev.
  • Dostop do e-priročnika imate v spletni učilnici. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahaja jo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa. Oglejte si primer dela v spletni učilnici tukaj.
  • Ta vrsta izobraževanja vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še tri mesece od zaključka izobraževalnega programa.
  • Ob koncu programa vas čaka še reševanje testa, ki ga boste prav tako našli v spletni učilnici po koncu zadnje delavnice.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju kot potrdilo o strokovni usposobljenosti v slovenščini in angleščini.

 

Video predstavitev poteka izobraževanja

Predavatelji

Alenka Valenčič Butinar

V začetku leta 2014 se je pridružila Združenju nabavnikov Slovenije, kot članica Strokovnega sveta. Svojo poslovno pot je pričela kot komercialistka v podjetju Alcan Tomos d.o.o., nato je več kot desetletje delala in se izpopolnjevala na področju prodaje. Od leta 2013 je bila vodja oskrbne verige in proizvodnje v podjetju ATech elektronika d.o.o. Njene glavne…

Polona Zupančič

Polona Zupančič ima bogate izkušnje pri vodenju interaktivnih delavnic komunikacije, ki vodijo k boljšim odnosom na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji. Vsak udeleženec se znajde na neki točki osebne rasti, kjer dobi veliko uporabnih idej, kako izboljšati svojo čustveno inteligentnost v svojem vedenju, ki vodi k želenim spremembam. Na Gea Collegu poučuje Poslovno komuniciranje,…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI Z ONLINE IZDAJO PRIROČNIKA

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

Lokacija

Poslovna hiša Unija

Poslovna hiša Unija d.o.o., Tržaška cesta, Brezovica pri Ljubljani, Slovenia

Datum: 18.9.2019

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.