Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju

Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju

Prijava

Nabava surovin, materialov in polizdelkov je v proizvodnem podjetju ena ključnih strateških funkcij, saj v večini proizvodnih podjetij delež nabave predstavlja več kot polovico stroškov. Zato nabavne odločitve še kako vplivajo na uspešnost podjetja – še tako majhna privarčevana vsota pri nabavnih stroških neposredno prispeva k dobičku podjetja. Zaradi nestrokovnih odločitev v nabavi pa tudi zlahka spregledamo možnost za varčevanja, kar prinese izgubo.

Odgovorni za nabavo tako prevzemate pomembno vlogo, saj ste odgovorni za:

  • učinkovito organizacijo nabave,
  • zagotovitev kakovostnih surovin ob pravem času in v optimalnih količinah,
  • spremljanje trendov globalnega trga in predvidevanje dogajanja na področju surovin in materialov,
  • obvladovanje cenovnih škarij oz. za optimalen stroškovni vidik nabave,
  • sklepanje najboljših pogodb, ki bodo rezultat vaših veščih pogajanj.
  • Svojo uspešnost pa morate znati dokazati z merljivimi kazalniki!

Nadgradite svoje znanje in veščine, spoznajte uspešne prakse ter izmenjajte neprecenljive praktične izkušnje!

V sodelovanju z odličnima strokovnjakinjama Alenko Valenčič Butinar in Polono Zupančič smo posebej za vas pripravili nov izobraževalni program za pridobitev certifikata.

 

Program obsega štiri module:
  • dve celodnevni delavnici,
  • praktičen Priročnik za nabavnike v tiskani in digitalni obliki,
  • interaktivni e-seminar
  • in dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije o poteku izobraževalnega programa.
Komu je program namenjen?

Vodjem nabave, nabavnim referentom, komercialistom v proizvodnih podjetjih in vsem, ki jih obravnavana tematika zanima in želijo poglobiti znanje.

Koristi

Udeležba na programu vam omogoča, da boste:

  • vedeli, kako s skrbno pripravljeno nabavno strategijo doseči jasno zastavljene planske cilje,
  • sklenili odlične pogodbe, ki bodo rezultat vaših taktnih pogajanj,
  • uspešnost nabave dokazovali z merljivimi kazalniki,
  • dobili odgovore na vaša konkretna vprašanja,
  • izmenjali izkušnje iz prakse ter se povezali s kolegi iz stroke!

Vsebina

Priročnik za nabavnike
  • Učinkovita organizacija nabave
  • Učinkovito planiranje nabave in obvladovanje zalog
  • Učinkovito izvajanje nabave in izgradnja oskrbovalne verige
  • Ocenjevanje dobaviteljev in strateška partnerstva
  • Učinkovita nabavna pogajanja
  • Uspešno vodenje ekipe
  • Nabavne pogodbe in ključni pravni vidiki
  • LEAN in »vitka« nabava
Cenovne škarje od vhodnih materialov, energije, storitev do končnega izdelka
  • Spremljanje informacij
  • Analiza podatkov
  • Sodelovanje z drugimi poslovnimi funkcijami (prodaja, razvoj, marketing)
  • Spremljanje valutnih tečajev, stanje na borzah kovin, borze energentov in dogajanja na globalnem trgu surovin
  • Spremljanje napovedi dogajanj, ki jih napovedujejo strokovnjaki za posamezna področja
  • Skrbno izdelana strategija za doseganje jasno zastavljenih planskih ciljev
  • Kazalniki za merjenje uspešnosti nabavne funkcije
Time management
  • Upravljajte čas – ne on vas
  • Doseganje ciljev – začnite takoj
  • Priprava prožnega urnika
  • Vzpostavljanje ravnovesja med poklicnim, družinskim in osebnim življenjem
Nabavna pogajanja, podprta s praktičnimi primeri
  • Priprave na pogajanja, predvidevanja različnih scenarijev in urjenje pogajalskih veščin
  • Strategija pogajanj na delovnem mestu
  • Pogajanja z dobavitelji strateškega materiala
  • Sklepanje pogodb z dobavitelji
  • Primeri pogajanj z dobavitelji materiala na domačem in tujih trgih

ZAKLJUČEK USPOSABLANJA:

  • Preverjanje znanja v spletni učilnici
  • Prejem certifikata Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju

Potek

POTEK IZOBRAŽEVANJA

  • Intenzivne celodnevne delavnice trajajo do 6 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Poudarek izobraževanja je na razumljivi razlagi in praktičnih primerih. Zasnovano je tako, da boste na delavnicah obravnavali konkretne primere, prejeli želena pojasnila ter skozi diskusijo v sproščenem vzdušju prišli do novih rešitev.
  • Priročnik v tiskani obliki, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje in je namenjen samostojnemu študiju, boste prejeli na prvi delavnici. Dostop do online priročnika imate v spletni učilnici. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahaja jo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
  • Ta vrsta izobraževanja vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še tri mesece od zaključka izobraževalnega programa.
  • Ob koncu programa vas čaka še reševanje testa, ki ga boste prav tako našli v spletni učilnici po koncu zadnje delavnice.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju kot potrdilo o strokovni usposobljenosti v slovenščini in angleščini.

 

Predavatelji

Alenka Valenčič Butinar

V začetku leta 2014 se je pridružila Združenju nabavnikov Slovenije, kot članica Strokovnega sveta. Svojo poslovno pot je pričela kot komercialistka v podjetju Alcan Tomos d.o.o., nato je več kot desetletje delala in se izpopolnjevala na področju prodaje. Od leta 2013 je bila vodja oskrbne verige in proizvodnje v podjetju ATech elektronika d.o.o. Njene glavne…

Polona Zupančič

V okviru svojega podjetja Sedi.5 d.o.o. se ukvarja z vodenjem komunikacijskih delavnic v odnosih s poslovnimi strankami (prodajni/nabavni razgovor, pogajanja, bonton, reševanje pritožb, izterjava dolgov, telefonska in pisna komunikacija), medsebojnih odnosih znotraj podjetja oziroma delovne skupine (reševanje konfliktov, ustvarjalna klima, timsko delo, vodenje) ter odnosih v zasebnem življenju ter osebnostno rastjo. Svojo kariero je začela…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.






NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.

Košarica
0