Strokovnjak za nabavo v nepredvidljivem poslovnem okolju

890,00  DDV ni vštet v ceno

Datum izvedbe: 28.01.2021

Online izobraževalni program v živo

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Kako kompetentno opravljati nabavno funkcijo v novi realnosti?

Nič ni več tako, kot je bilo pred enim letom – tudi nabava ne. Pomlad je s sabo prinesla prvi stresni test, izzivi in preizkušnje pa se po preteklem letu nadaljujejo tudi v naslednjega.

Da bi vas, nabavnike, pri delovanju v »novih normalnih« razmerah kar najbolj praktično podprli, vas vabimo k udeležbi na prenovljenem online programu v živo.

Program obsega štiri module:

  • dve interaktivni online delavnici v živo,
  • sklop treh video seminarjev,
  • Priročnik za nabavnike v digitalni obliki.

Certifikat: Po uspešno opravljenem izobraževanju prejmete certifikat Forum Akademije “Strokovnjak za nabavo v nepredvidljivem poslovnem okolju” v slovenščini in angleščini.


Pomembno: Online izobraževanja v živo spremljate preko lastnega računalnika, zato vam ni treba zapuščati doma oz. delovnega mesta.

Manjše skupine zagotavljajo nemoten pogovor ter zastavljanje vprašanj (toplo priporočamo vklop kamere in mikrofona, lahko pa sodelujete tudi pisno skozi chat).

Če želite, nam morebitna vprašanja oz. dileme lahko sporočite tudi že vnaprej, in poskrbeli bomo, da boste tekom izobraževanja prejeli kar najbolj koristne odgovore in pojasnila! Pišite na: nada.bicman@zfm.si


Mnenja udeležencev:

  • »Všeč mi je bil pristop in znanje obeh predavateljic ter ‘prenašanje’ znanja iz samih izkušenj. Sam sem izvedel mnogo novih stvari, čeprav že nekaj let delam v nabavi.« (Sebastijan Jurkošek, purchasing manager, EMO orodjarna d.o.o.)
  • »Teme na predavanjih so bile lepo predstavljene, razložene na preprost, praktičen način.« (Nuša Potočnik)

Način izvedbe programa

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki dveh intenzivnih interaktivnih online delavnic v živo. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 3 pedagoške ure. Podrobno se boste spoznali s tematiko in dobili odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Vsa seminarska gradiva in dostop do video seminarja boste imeli na voljo v spletni učilnici.
  • Kot del izobraževalnega programa je tudi digitalni dostop do Priročnika za nabavnike, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje. Omogoča vam vpogled v dodatne pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Ob koncu programa vas bo v spletni učilnici čakal test preverjanja znanja (tip izbiranja pravilnih odgovorov).
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Forum Akademije Strokovnjak za nabavo v nepredvidljivem poslovnem okolju v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.

Program je namenjen: direktorjem nabave, vodjem nabave, sodelavcem v nabavi in vsem, ki jih tematika zanima.

  • Vedeli boste, kako optimalno prilagoditi management oskrbovalnih verig v luči spremenjenega poslovnega okolja,
  • kar najbolje boste obvladovali zaloge in planiranje nabave,
  • vedeli boste, kako se podpreti z informacijskim sistemom,
  • vzpostavili boste optimalno interno in eksterno komunikacijo,
  • zastaviti boste znali strategijo po kategorijah izdelkov,
  • učinkovito boste spremljati informacije, analize, cene energentov, tečaje ipd.,
  • meriti boste znali uspešnost v nabavi

Vsebina

  • Obvladovanje oskrbovalnih verig in prilagoditve zaradi korona/post-korona poslovnega okolja
  • Sodelovanje z dobavitelji v korona času
  • Upravljanje tokov v oskrbovalnih verigah in obvladovanje zalog v korona času
  • Planiranje v času korone
  • Informacijski sistemi v oskrbovalnih verigah
  • Interna in eksterna komunikacija ter sodelovanje v korona/post-korona razmerah
  • Primeri iz prakse

Priročnik za vodjo nabave v digitalni obliki – konkretni napotki za učinkovito izvajanje nabavne funkcije

  • Učinkovita organizacija nabave
  • Učinkovito planiranje nabave in obvladovanje zalog
  • Učinkovito izvajanje nabave in izgradnja oskrbovalne verige
  • Ocenjevanje dobaviteljev in strateška partnerstva
  • Učinkovita nabavna pogajanja
  • Uspešno vodenje ekipe
  • Nabavne pogodbe in ključni pravni vidiki
  • LEAN in »vitka« nabava

  • Lastnosti uspešnega nabavnega managerja
  • Strategija nabave in vpliv nabavne funkcije na uspešnost podjetja
  • Strateška / oprativna nabava
  • Gibanje cen energentov, materiala, proizvodnih cen
  • Spremljanje informacij, analiza podatkov
  • Pretok podatkov med poslovnimi subjekti
  • Sodelovanje z drugimi službami v podjetju
  • Spremljanje tečajev, stanja na borzah (surovine, energenti), dogajanja na globalnih trgih
  • Kazalniki za merjenje uspešnosti v nabavi
  • Dobavitelji kot poslovni partnerji

  • Neorganizirani vodja I
  • Neorganizirani vodja II
  • Organizirani vodja

Dostop do video seminarja prejmete v spletni učilnici.

Preverjanje znanja in prejem certifikata Strokovnjak za nabavo v nepredvidljivem poslovnem okolju

  • Preverjanje znanja (test rešite v spletni učilnici)
  • Prejem certifikata Forum Akademije Strokovnjak za nabavo v nepredvidljivem poslovnem okolju

Avtorji

Alenka Valenčič Butinar

V začetku leta 2014 se je pridružila Združenju nabavnikov Slovenije, kot članica Strokovnega sveta. Svojo poslovno pot je pričela kot komercialistka v podjetju Alcan Tomos d.o.o., nato je več kot desetletje delala in se izpopolnjevala na področju prodaje. Od leta 2013 je bila vodja oskrbne verige in proizvodnje v podjetju ATech elektronika d.o.o. Njene glavne odgovornosti so bile prodajna logistika, nabava, planiranje, skladiščenje ter tudi proizvodnja – skratka celoten proces realizacije naročila. V začetku leta 2018 se je zaposlila podjetju Lindab d.o.o., kjer je prevzela vodenje oskrbne verige. Pokriva področje prodajne logistike, nabave, planiranja in skladiščenja. Ves čas se strokovno izobražuje z različnih področij (pogajanja, upravljanje odnosov, prodajanje rešitev, vodenje in motiviranje zaposlenih, NLP …) ter prevzema vse odgovornejše funkcije. Aktivno vključevanje v raziskave o novih poslovnih priložnostih, vodenje različnih projektov in skrb za optimizacijo procesov so samo nekateri od izzivov, ki jih je v svoji karieri uspešno izpeljala. Študij je končala na Fakulteti za management v Kopru, kjer je pridobila naziv magistrica znanosti iz smeri splošni management. Odlikujejo jo odgovornost, zanesljivost in vodstvene sposobnosti, poleg tega pa je ustvarjalna, iskrena sogovornica, vedno pozitivno naravnana in pripravljena priskočiti na pomoč. Aktivna je tudi v svojem lokalnem okolju.

Marina Lindič

Marina Lindič je od 11.5.2005 zaposlena v Ursa Slovenija d.o.o. kot direktor Sektorja logistike in oskrbe – najprej za področje regije Adria, nato jugovzhodne Evrope in trenutno za Sredozemlje in jugovzhodno Evropo (SI, EX YU, IT, AT, HU, RO, BG, GR, TR). Pokriva področje logistike, planiranja proizvodnje,  oskrbe, skladiščenje končnih proizvodov in surovin za dve tovarni steklene volne, v Novem mestu in v Turčiji  ter tovarno XPS v Italiji .prav tako pokriva in oskrbo kupcev za Avstrijo, Italijo, Slovenijo ter ostale države bivše Jugoslavije, Romunijo, Bolgarijo, Turčijo in Grčijo. Od leta 1995 do maja 2005 je bila v podjetju Trimo d.d. zaposlena na delovnem mestu s posebnimi pooblastili in odgovornostmi kot vodja nabave. Področja, ki jih je pokrivala, so bila nabava materialov, storitev ter investicijskega blaga na domačem trgu in uvoz ter skladiščenje surovin, potrošnega materiala in carinskega skladišča. Študij je končala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Dodatno izobrazbo je pridobila na Poslovni šoli IEDC Bled. Je soustanoviteljica in predsednica Združenja nabavnikov Slovenije (ZNS).

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI Z ONLINE IZDAJO PRIROČNIKA

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju treh mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.