Strokovnjak za interno komuniciranje

Strokovnjak za interno komuniciranje

Prijava

V podjetjih/organizacijah nenehno uporabljamo nek sistem internega komuniciranja. Produktivnost kolektiva in s tem celotnega podjetja/organizacije je v veliki meri odvisna od učinkovitosti tega sistema. Kljub temu pa ogromno internih komunikacijskih načrtov propade zaradi njihove neživljenjskosti, saj izvajalci pogosto pozabijo, da je v izvajanje potrebno vključiti vse procese in vse zaposlene.

Kako torej pripraviti učinkovito strategijo internega komuniciranja, kako program internega komuniciranja implementirati v vse procese, da bo podjetje/organizacija na eni strani dosegalo svoje cilje in jih presegalo ter da bodo na drugi strani sodelavci, ki bodo zadovoljni in ki bodo svoje potenciale lahko maksimalno uporabili?



Program sestavljajo 4 moduli:

  • tri intenzivne praktične delavnice in
  • študijsko gradivo priročnik Sodobna orodja vodenja ter gradiva s posameznih delavnic
Ob koncu programa boste opravili preverjanje znanja in pridobili potrdilo o strokovni usposobljenosti: CERTIFIKAT Strokovnjak za interno komuniciranje v slovenskem in angleškem jeziku.
Komu je seminar namenjen?

Direktorjem podjetij/organizacij in enot ter tistim, ki se v podjetjih/organizacijah ukvarjajo z organizacijskim komuniciranjem: z razvojem kadrov, internim komuniciranjem, tržnim komuniciranjem in odnosi z javnostmi.


 

Koristi

Z aktivnim sodelovanjem na programu boste:

  • analizirali obstoječe stanje (prijavljeni še pred začetkom delavnice prejmejo vprašalnik, na podlagi katerega na prvi delavnici pripravijo analizo obstoječega stanja),
  • v program internega komuniciranja znali vključiti vse zaposlene,
  • izboljšali veščine interne komunikacije (dvosmerna komunikacija),
  • pripravili akcijski načrt implementacije programa internega komuniciranja,
  • z izmenjavo izkušenj prenesli dobro prakso v svoje podjetje/organizacijo.
  • Da boste na delavnici dobili odgovore na vaša konkretna vprašanja, nam jih lahko pošljete že pred pričetkom na naslov: branka.gorjup@zfm.si.

Vsebina

['15. marec 2018']
  • Analiza stanja (prijavljeni že pred pričetkom delavnic prejmejo vprašalnik).
  • Obstoječa orodja internega komuniciranja (pravilniki, novice, strategija, sestanki …)
    • kaj deluje
    • kaj ne deluje
    • definiranje ovir in priložnosti
    • poslovna strategija
  • Toksična komunikacija in kako se ji izogniti
  • Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
['15. marec 2018']

Zbrana orodja, nasveti, preglednice in odkljuknice za lažje izvajanje vsakodnevnih aktivnosti in vsestransko izboljšanje najpomembnejših veščin vodenja:

  • postavljanje ciljev in oblikovanje strategij,
  • reševanje konfliktov,
  • motiviranje zaposlenih in oblikovanje učinkovitih delovnih timov,
  • vodenje učinkovitih sestankov,
  • delegiranje in vodenje projektov …
['22. marec 2018 ']
  • Opredelitev ciljev
  • Angažiranje vodij za izvajanje strategije
  • Usklajenost s poslovno strategijo
  • Budget
  • Osnovno sporočilo
  • Ciljne skupine (če jih je več) – strategija po skupinah
  • Razumevanje vrednot, blagovne znamke in njene obljube
  • Orodja: internet, intranet, socialna omrežja, interne novice, dogodki, nagrade, priročnik za zaposlene …)
  • Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
['29. marec 2018 ']
  • Nosilci
  • Koraki
  • Časovnica
  • Izvedba
  • Določitev metrike merjenja uspeha
  • Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
['Strokovnjak za interno komuniciranje']
  • Preverjanje znanja: Priprava načrta implementacije programa internega komuniciranja v podjetju/organizaciji.
  • Prejem certifikata Strokovnjak za interno komuniciranje.

Potek izobraževanja

Potek izobraževanja
  • Program je zasnovan tako, da boste zaradi intenzivnega izobraževanja odsotni le tri delovne dneve, ki jih boste maksimalno izkoristili.
  • Intenzivne delavnice trajajo do 6 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Priročnik Sodobna orodja vodenja boste prejeli na prvi delavnici, dostop do digitalne izdaje pa na vaš elektronski naslov. Z njim boste pomembno nadgradili vaše znanje, saj vam omogoča vpogled v dodatne pomembne rešitve, ki jih potrebujete pri vsakdanjem delu.
  • Ob koncu programa boste izdelali Načrt implementacije programa internega komuniciranja v podjetju/organizaciji.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Strokovnjak za interno komuniciranje, v slovenskem in angleškem jeziku, kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.
 

Video predstavitev poteka izobraževanja

Predavatelji

Tamara Belšak

Tamara Belšak je mentorica za osebni in poslovni uspeh ter strokovnjakinja za komuniciranje in znamčenje. Svojim strankam pomaga prepoznati potenciale, se povezati s svojimi srčnimi željami in ustvariti strastno življenje in uspešen posel. Strokovnjakom, podjetnikom in posameznikom, ki si prizadevajo k odličnosti, pomaga okrepiti zaupanje v svojo notranjo modrost in obogatiti življenje na vseh področjih…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.