Strokovna ekskurzija za logiste: Komisioniranje z ogledom logističnega centra Mercator

Strokovna ekskurzija za logiste: Komisioniranje z ogledom logističnega centra Mercator

Seminar

Prijava

Komisioniranje je proces zbiranja blaga iz skladišča glede na vsebino in obseg posameznih delovnih nalogov. Je osnovni proces skladiščenja in ima velik vpliv na produktivnost celotne oskrbne verige. Najbolj pogosta cilja pri načrtovanju in oblikovanju komisionirnih sistemov sta maksimiranje učinkovitosti komisioniranja (določitev minimalnih komisionirnih poti) in minimiranje stroškov.

Vzpostavite učinkovito, kakovostno in ekonomično komisioniranje!

Udeležite se strokovne ekskurzije, kjer vam bomo na praktičnem primeru predstavili organizacijo procesa, tehnološki princip in informacijski vidik komisioniranja.



Komu je namenjena delavnica z ogledom?
  • Načrtovalcem logističnih procesov
  • Vodjem logističnih procesov
  • Neposrednim izvajalcem logističnih procesov
  • Vodjem nabave – oskrbne verige
  • Vodjem prodaje – operativna prodaja
  • Poslovodjem trgovin

Koristi

Ključne koristi udeležbe:

  • Ogled enega največjih logističnih centrov v Sloveniji
  • Ogled procesa komisioniranja v živo
  • Razčlenitev najpomembnejših postopkov procesa komisioniranja
  • Izmenjava mnenj in obravnava ključnih problemov, s katerimi se srečujete v praksi

Vsebina

Prvine procesa komisioniranja in dejavniki uspešnosti procesa komisioniranja:

  • predstavitve udeležencev in podjetja za praktično preučevanje procesa komisioniranja
  • dejavniki učinkovitosti komisioniranja
  • dejavniki kakovosti procesa komisioniranja
  • dejavniki ekonomičnosti procesa komisioniranja

Praktični ogled procesa komisioniranja:

  • razsežnosti celotnega logističnega centra Mercator
  • ogled posameznih postopkov komisioniranja
  • analiza tehnoloških rešitev v praksi
  • analiza informacijskih in dokumentarnih rešitev v praksi

Zaključna razprava – poudarki delavnice:

  • učinkovitost komisioniranja in ključni dejavniki
  • kakovost komisioniranja in ključni dejavniki
  • ekonomičnost komisioniranja in ključni dejavniki
  • mnenja in spoznanja udeležencev

 

Predavatelji

Franci Pušenjak

Avtor dela kot poslovni svetovalec in ima 30-letne izkušnje na področju logistike.  Sodeloval je v izgradnji številnih logističnih centrov doma in v tujini. Preučeval je različne organizacijske modele v praksi in teoriji ter jih tudi uspešno uvedel v poslovne sisteme. Poleg logistike se ukvarja s procesi nabave in procesi trženja, ki skupaj s procesi proizvodnje…

Marko Cedilnik

Ima več kot 25-letne izkušnje s področja operativne logistike v več podjetjih. V svoji bogati praksi je bil tudi v okolju, ki ni naklonjeno razvoju dejavnosti logistike več, kot je nujno potrebno. Znan je po svoji ugotovitvi, kako logistiko vidijo tisti, ki ne delajo v logistiki. »Vi samo nakladate in vozite,« pravijo. »Mi samo nakladamo…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.






NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.