Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) za računovodje in računovodske servise

Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) za računovodje in računovodske servise

Seminar

Prijava
Zaradi velikega zanimanja ponavljamo seminar.

4. 5. 2016 je bila v Uradnem listu Evropske unije objavljena Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR). Uredba se je začela uporabljati 25. maja 2018 in je prinesla številne novosti in spremembe, med drugim glede pravice do pozabe, posameznikovega soglasja k obdelavi osebnih podatkov, registra zbirk in katalogov, sankcij…

Računovodski službe in računovodski servisi nastopajo v vlogi obdelovalcev podatkov in dnevno obdelujete in uporabljate osebne podatke zaposlenih. Nova uredba je za vas prinesla nove obveznosti (vzpostavitev evidenc obdelav podatkov), ostrejše pogoje za sklepanje pogodb z naročniki in druge obveznosti.

Zato morate biti seznanjeni z novo zakonodajo in poznavanje določb zakonodaje o varstvu osebnih podatkov je za računovodje nujno, saj se lahko znajdete kot odgovorne osebe za kršitve.

Poznati morate odgovore na naslednja vprašanja:

  • Kaj vse štejemo za osebne podatke?
  • Kako poskrbeti za varstvo osebnih podatkov?
  • Katere dolžnosti nam nalaga zakonodaja?
  • Kaj prinaša nova Uredba EU o varstvu podatkov?
  • In še več.

Vabimo vas, da se udeležite seminarja.



Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen računovodjem, ki pri svojem delu neizogibno uporabljajo tudi osebne podatke strank in sodelavcev, zato tudi zanje veljajo določbe uredbe.

Koristi

Namen seminarja je računovodjem na zgoščen in razumljiv način predstaviti:

  • Kako Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov vpliva na naše poslovanje?
  • Kaj je Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov prinesla v pol leta prakse?
  • Odprta vprašanja in razprava.

Vsebina

Kratka predstavitev vsebine

  • Novosti Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov
    • Spremembe glede temeljnih definicij, obsega in načel
    • Spremembe glede dolžnosti upravljavcev
    • Spremembe glede pravic posameznika
    • Pravica do pozabe, omejitve, prenosljivosti podatkov
    • Vgrajeno in privzeto varstvo podatkov
    • Evidenca dejavnosti obdelave (»katalogi«)
    • Ocene učinkov v zvezi z varstvom podatkov in predhodno posvetovanje
    • Pooblaščene osebe za varstvo podatkov
    • Kodeksi ravnanja in potrjevanje (certificiranje)
    • Obveščanje o varnostnih incidentih
    • Prenos osebnih podatkov v tretje države ali mednarodne organizacije
    • Pravna sredstva, odgovornost in kazni
    • NOVO – Mnenja Delovne skupine 29 o posameznih področjih GDPR
  • Kako bo sprejem Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov vplival na naše poslovanje?
  • Kako se pripraviti na novosti Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov?
  • Odprta vprašanja in razprava

Predavatelji

mag. Andrej Tomšič

Po končani gimnaziji se je vpisal na Ekonomsko fakulteto v Ljubljani, kjer je leta 2001 diplomiral z zagovorom diplomskega dela Informacijske ceste – infrastruktura digitalne ekonomije, strategije in pristopi. V letu 2002 se je zaposlil na Ministrstvu za informacijsko družbo, kjer je kot član eEUROPE+ 2003 Statistical Working Group deloval predvsem na področju metrike informacijske…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.