Sistemizacija delovnih mest v javnem sektorju

Sistemizacija delovnih mest v javnem sektorju

E-seminar

Prijava
Kdaj?
Kje?
Brez odhoda z delovnega mesta

Priprava akta o sistemizaciji delovnih mest v javnem sektorju je specifična in raznolika. Organizacije subjektov javnega sektorja morajo zagotavljati delovanje v skladu s pravili in predpisi (zakoni in podzakonskimi akti), kakovostno izvajanje nalog in ustrezen odnos do uporabnikov storitev in celotnega okolja, v katerem delujejo.

Skupaj s strokovnjaki smo zato za vas pripravili enostaven, učinkovit in z zakonodajo usklajen pripomoček za brezhibno izvedene postopke: E-seminar Sistemizacija delovnih mest v javnem sektorju.


KORISTI E-SEMINARJA:

Odslej boste hitro, učinkovito in brez napak:

  • uskladili zahteve in opise delovnih mest s konkretnimi potrebami podjetja oziroma ustanove,
  • oblikovali sistemizacijo, ki bo hkrati upoštevala vse zakonske zahteve in podjetju/ustanovi omogočala nujno potrebno fleksibilnost,
  • upoštevali vse zakonodajne novosti in aktualno prakso.

E-seminar poteka v spletni učilnici in zajema naslednje teme:

  • uvod, pravne podlage, opredelitev pojmov,
  • sistemizacija delovnih mest in sodna praksa, sistemizacija v organih državne uprave sistemizacija v drugih državnih organih, sistemizacija v upravi lokalne skupnosti, sistemizacija v drugih subjektih javnega sektorja (javni zavodi, javne agencije, javni skladi, javni gospodarski zavodi),
  • ZSPJS in sistemizacija delovnih mest pomembnih za pripravo sistemizacije delovnih mest, primeri, plačne skupine in podskupine, ki jih določa ZSPJS, oblikovanje delovnih mest in sodna praksa. Priloženi bodo tudi nekateri vzorci opisov delovnih mest in vzorca pravilnikov o sistemizaciji delovnih mest.

+ DODATNO: vzorci pravilnikov in opisov delovnih mest

Kako do znanja v spletni učilnici?

Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Do vsebin boste dostopali preko spletne učilnice, ki vam zagotavlja:

  • prilagojene vsebine, ki omogočajo hitrejšo in učinkovitejšo osvojitev znanja,
  • sprotno preverjanje znanja za popolno razumevanje vsebin,
  • po zaključku prejmete potrdilo o uspešno opravljenem izobraževanju.

Takšen način izobraževanja vam omogoča, da boste znanje osvojili hitro, udobno, brez odhoda z delovnega mesta in tudi kasneje imeli strokovne podlage in nasvete takoj pri roki.


Čas in kraj učenja izbirate sami! Prejmete tudi potrdilo o izobraževanju!

Seminar je namenjen:
Kadrovskim strokovnjakom, pravnikom in vsem strokovnim sodelavcem ter ostalim, ki se v javnem sektorju ukvarjate s to tematiko.

Koristi

Prednosti učenja preko spletne učilnice:

  • Znižuje stroške izobraževanja (predavatelj, prevoz, prostor)
  • Neomejen dostop do vsebin (ažurno posodabljanje, dopolnjevanje)
  • Sprotno preverjanje znanja (po vsaki lekciji preizkus znanja)
  • Nadzor nad potekom izobraževanja
  • Dokazano višja stopnja pomnenja (tudi do 60 % višja kot pri klasičnem učenju)

Vsebina

Prijava in kotizacija

Kotizacija
148,00 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.