Produktivne in zadovoljne ekipe – vloga vodje

Produktivne in zadovoljne ekipe – vloga vodje

Igriva delavnica za povečanje učinkovitosti in dobrega počutja ekipe

Prijava

Vodenje na daljavo, gradnja pripadnosti in vzdrževanje motivacije ter zavzetosti zaposlenih


Verjetno se vsi spomnimo neke verzije te statistike… Naši možgani si zapomnijo:

  • 20% slišanega,
  • 30% videnega,
  • 50% slišanega in videnega,
  • 70% izgovorjenega,
  • 90% storjenega.

Številne pa lahko preseneti naslednji podatek:

»Znanstveniki so pred kratkim ugotovili, da je potrebnih približno 400 ponovitev, da se v možganih ustvari nova sinapsa – razen še se to naredi skozi IGRO, v tem primeru je potrebnih 10-20 ponovitev.« (dr. Karyn Purvis)

Zato vas z veseljem vabimo na izobraževanje, kot ga še niste izkusili! 😊

Koristi

A ne bi bilo čudovito, če bi lahko za en dan odložili bremena vodenja v teh res nenavadnih časih in okoliščinah…

HKRATI pa prišli do zelo konkretnih idej in rešitev za izzive, s katerimi se trenutno tako ali drugače srečuje praktično vsak vodja, ki vodi na daljavo:

  • Kako ohraniti motivacijo in zavzetost ekipe, sploh če delate od doma?
  • Kako na daljavo graditi pripadnost in ohranjati pozitivno organizacijsko klimo?
  • Kako učinkovito komunicirati na daljavo in se izogniti najpogostejšim pastem?
  • Kako postaviti mejo med delom in zasebnim življenjem?
  • Kako se v vsesplošnem kaosu okrog nas vseeno počutiti ok?

Sodelovali boste v kvizu, si ogledali informativne filmčke, reševali case study, slišali in delili dobre prakse med kreativno razpravo, spremljali okroglo mizo, se z ekipo potegovali za zaključno nagrado

Pri izvedbi delavnice uporabljamo najsodobnejše pedagoške pristope.

Vsebina

VSEBINA

MOTIVACIJA, ZADOVOLJSTVO, PRIPADNOST IN ZAVZETOST ZAPOSLENIH PRI DELO OD DOMA

  • Motivacija: miti o motivaciji, vrste in dejavniki motivacije, ključna znanstvena dognanja, krepitev motivacije
  • Zadovoljstvo zaposlenih: ključni dejavniki zadovoljstva z delom, dimenzije dela, koristi zadovoljstva z delom za organizacijo, načini merjenja in krepitve zadovoljstva zaposlenih z delom
  • Pripadnost: elementi pripadnosti in inovativni načini povečevanje pripadnosti zaposlenih
  • Zavzetost: nivoji zavzetosti, kdaj smo polno zavzeti, merjenje zavzetosti in načini za njeno povečanje

VODENJE SODELAVCEV NA DALJAVO

  • Značilnosti dela od doma in prednosti ter slabosti za delodajalca in zaposlenega
  • Komuniciranje z zaposlenimi na daljavo
  • Krepitev zavzetosti zaposlenih
  • Dajanje socialne podpore zaposlenim
  • Kako vzpostaviti primerno organizacijsko klimo
  • Recept za produktivno organizacijsko energijo
  • Ustvarimo delovno srečo na daljavo

Aktivni odmor

MANAGEMENT DEJAVNIKOV TVEGANJA PRI DELU NA DALJAVO

  • Psihosocialni dejavniki tveganja povezani z delom od doma in kako jih lahko obvladujemo – za vodje in zaposlene
  • Uspešno razmejevanje med delom in zasebnim življenjem pri delu od doma
  • Upravljanje časa kot orodje za sproščeno delo od doma
  • Delovna sreča in kaj lahko zanjo naredi vsak posameznik, če dela na daljavo

DELO V TIMIH, PREDSTAVITEV REŠITEV IN RAZGLASITEV REZULTATOV

Podelitev nagrade zmagovalni ekipi


METODE

Okrogla miza

Informativni video posnetki

  • Neustrezno vodenje
  • Ustrezno vodenje
  • Predstavitev dela od doma

Kreativne razprave

  • Kakšno podporo ob delu na daljavo morajo vodje zagotoviti zaposlenim
  • Kako lahko vodja poveča zavzetost in delovno srečo pri delu na daljavo
  • Kako se zaposleni počutijo ob delu od doma

Case study-ji

  • Analiza primerov različnih skupin zaposlenih in iskanje načinov za njihovo motivacijo pri delu, večje zadovoljstvo, pripadnost
  • Vodenje problematičnega sodelavca
  • Zagotavljanje ravnovesja med delom in nedelom

Kviz

  • Značilnosti srečnih ljudi

Ekipno tekmovanje in nagrada zmagovalcem

Predavatelji

dr. Simona Šarotar Žižek

dr. Simona Šarotar Žižek, izredna profesorica managementa poslovanja, specializirana za upravljanje človeških virov in organizacijsko vedenje. Specialne teme so: dobro počutje in celovitost zaposlenih, management stresa in raznolikosti zaposlenih, varnost in zdravje zaposlenih, komuniciranje in obvladovanje konfliktov, motiviranje, pripadnost, zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih, organizacijska energija, osebna in družbena odgovornost, družba 5.0, industrija 4.0,… Doktorirala je…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

SEMINARJI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.