

Priročnik za ravnatelje s spletnim stičiščem e-Ravnatelj
- Opis
- Koristi
- Vsebina
- Avtorji
- Splošni pogoji
Opis
Vaš ravnateljski vsakdanjik je napolnjen z obveznostmi, ki segajo na številna področja dela, zato ob svojem delu potrebujete strokovno oporo in ažurne prave informacije. Za vas je na voljo Priročnik za ravnatelje s spletnim stičiščem e-Ravnatelj, ki je stalno ažuriran z aktualno zakonodajo in prakso ter podprt z avtomatičnim obveščanjem, tako da nikakor ne morete zamuditi ali spregledati nobene pomembne spremembe na vašem strokovnem področju. Aktivni naročniki imajo tudi izjemno prednost, saj lahko našim strokovnjakom brezplačno zastavijo kakršnokoli vprašanje in prejmejo odgovor v zelo kratkem času. Vsi odgovori so prav tako dostopni na portalu.
Trenutno spletno stičišče e-Ravnatelj uporablja že več kot 129 ravnateljev v Sloveniji. Da je portal cenjen med ravnatelji, dokazujejo tudi odlična mnenja, ki nas obvezujejo, da ga vedno znova nadgrajujemo.
»Na naši šoli ga uporabljamo približno eno leto. Je nekaj najboljšega, kar si lahko nekdo zaželi za pomoč pri delu. Vsi potrebni podatki so na enem mestu. V rubriki Pošlji vprašanje je odzivnost zelo hitra. Zelo dobrodošlo je tudi, da so vprašanja in odgovori vidni vsem uporabnikom.«
Andreja Marinko, OŠ n.h. Maksa Pečarja Ljubljana-Črnuče
»Priročnik za ravnatelje je pregleden, s spremembo zakonodaje se ga redno posodablja. Zajema področja, s katerimi se ravnatelj pri svojem delu srečuje, posledično je zato tudi obsežen. Spletišče vsebuje aktualne novosti, opise posameznih področij, sodno prakso, aktualna vprašanja, nekatere vzorce in obrazce. Z lahkoto je najti uporabno informacijo. Na zastavljeno vprašanje se hitro dobi odgovor.«
Ivica Vončina, ravnateljica, Osnovna šola Idrija
Paket e-Ravnatelj zajema:
- neomejen odstop do spletnega stičišča e-Ravnatelj in vseh vsebin
- posodobljeno izdajo priročnika v tiskani obliki
- svetovanje naših strokovnjakov
OGLEJTE SI PORTAL https://e-ravnatelj.si/, na katerem se lahko tudi brezplačno registrirate.
Brez dvoma vam spletno stičišče e-Ravnatelj prinaša bistvene koristi:
- ažurno objavljamo zakonodajne in strokovno-pedagoške novosti ter novice;
- z opomniki vas opozorimo na obveznosti, ki morajo biti izvršene do določenega roka (na primer: letno ocenjevanje javnih uslužbencev, oddaja poročil, napredovanja javnih uslužbencev, določitev dni letnega dopusta, priprava letnih delovnih, finančnih in kadrovskih načrtov …);
- obveščamo vas z brezplačnimi e-novičkami;
- našim naročnikom pri razreševanju dilem brezplačno svetujejo naši avtorji – priznani strokovnjaki.
Splošne obveznosti in odgovornosti ravnatelja
- Splošno
- Inšpekcijsko nadzorstvo
Finance
- Razvojni načrt, finančni načrt in finančno poročilo zavoda
- Uporaba davčnih blagajn v šolah in vrtcih
- Notranje revizije v vzgojno-izobraževalnih zavodih
- Ugotavljanje in poraba presežkov v vzgojno-izobraževalnih javnih zavodih
Kadri
- Splošno
- Obveznosti v zvezi s sklepanjem pogodbe o zaposlitvi z navedbo sankcij za primer kršitve
- Pogodba o zaposlitvi
- Pravice iz delovnega razmerja
- Obveznosti delodajalca v primeru odpovedi pogodbe o zaposlitvi
- Interventni ukrepi na področju plač in drugi ukrepi v zvezi z delovnim razmerjem javnih uslužbencev v letu 2018
- Novosti v 2016
- Novosti v 2017
- Dodatno kolektivno pokojninsko zavarovanje za javne uslužbence
- Novosti v 2018
- Pokojninsko in invalidsko zavarovanje javnih uslužbencev
Administracija
- Javno naročanje
- Šolska prehrana
- Varstvo osebnih podatkov
- Svet vzgojno-izobraževalnega zavoda
- Dostop do informacij javnega značaja
- Postopek imenovanja in razrešitve ravnatelja
- Upravljanje dokumentarnega gradiva in njegova hramba pri izvajalcih z javnim pooblastilom
- Varnost dokumentov in informacij
Varnost in zdravje
- Urejanje okolice vrtcev in šol: načrtovanje, izvedba, vzdrževanje
- Odgovornost šole pri ravnanju s kemikalijami
- Obveznosti zaposlenih v VIZ po dopolnjenem Zakonu o preprečevanju nasilja v družini
- Ravnanje z odpadki v vzgojno-izobraževalnih zavodih
Vzgojno-izobraževalno delo
- Šola v naravi v praksi
STIČIŠČE E-RAVNATELJ
Organizacija in vodenje zavoda
- Nivoji izobraževanja
- Obveznosti in odgovornosti ravnatelja
- Inšpekcijski nadzori
- Prepoznavnost in imidž zavoda
- Vodenje in komunikacija …
Finance
- Financiranje vzgoje in izobraževanja
- Finančno poslovanje zavoda
- Obveznosti priprave načrtov in poročil
- Računovodstvo …
Kadri
- Javni uslužbenci v VIZ
- Zaposlovanje
- Pravice in dolžnosti delodajalca in delavca …
Administracija
- Javno naročanje
- Hramba in upravljanje dokumentov
- Šolska prehrana
- Varstvo osebnih podatkov in zasebnosti
- Informacije javnega značaja
- Svet zavoda
- Postopek imenovanja ravnatelja …
Varnost in zdravje
- Ravnanje z odpadki
- Varnost zaposlenih
- Varnost udeležencev izobraževanj …
Strokovno-pedagoško področje
- Pedagoško delo
- Pedagoška dokumentacija
- Otroci s posebnimi potrebami
Iz prakse v prakso: primeri dobre prakse
Obrazci, vzorci, preglednice: uporabni vzorci, pogodbe, obrazci, pravilniki, zapisniki, preglednice, postopkovniki …
Vprašanja – odgovori: pregledno po kategorijah
Povezave: zakonodaja in povezave do spletnih strani javnih institucij
Avtorji
Andraž Žvan
Andreja Bednjički
Andreja Sraka
Borut Smrdel
dr. Tatjana Hajtnik
Dr. Tatjana Hajtnik je leta 1986 diplomirala na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani, leta 1998 pa magistrirala na univerzitetnem programu »Informacijsko upravljavske vede« na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, julija 2016 pa je uspešno zagovarjala doktorsko disertacijo na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru.
Deluje na področju informatike, kjer je svoje strokovne izkušnje nabirala tako v gospodarskih družbah, javnem sektorju kot tudi v državni upravi. Strokovno kariero je začela kot sistemski inženir na velikih računalniških sistemih in jo nadaljevala na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije kot vodja informatike v OE Krško. V letih od 1999 do 2006 se je v državni upravi intenzivno ukvarjala s področjem informacijske varnosti in bila nosilka uvedbe sodobnih standardov s področja informacijske varnosti in upravljanja z informacijskimi tveganji v Centru Vlade za informatiko in širše v državni upravi.
Z oktobrom leta 2006 je prevzela vodenje Sektorja za elektronske arhive in računalniško podporo v Arhivu RS, kjer se poleg skrbi za vzdrževanje in razvoj informacijskega sistema Arhiva RS intenzivno ukvarja s področjem elektronske hrambe dokumentarnega in arhivskega gradiva. Vzpostavila je metodologijo in vodi postopke certificiranja opreme in storitev skladno s predpisi ter sodeluje pri presoji notranjih pravil za zajem in hrambo elektronskih dokumentov.
Je nosilka razvoja slovenskega javnega elektronskega arhiva e-ARH.si, ki se vzpostavlja za vse slovenske javne arhive. Sodeluje tudi pri spremembah nacionalnih predpisov na področju elektronske hrambe.
Habilitirana je kot predavateljica za predmetno področje Arhivistika in dokumentologija na Alma Mater Europaea – ECM. Redno izvaja, tako doma kot v tujini, strokovna predavanja s področja elektronske hrambe ter piše in objavlja strokovne članke s tega področja. Tako je od leta 2006, odkar se profesionalno ukvarja s področjem e-hrambe in e-arhiviranja, izvedla več kot 130 samostojnih seminarjev in nastopov na konferencah tako doma kot v tujini.
Irena Vadjunec
izr. prof. dr. Marjana Šijanec Zavrl, univ. dipl. inž. grad.
Izr. prof. dr. Marjana Šijanec Zavrl, univ. dipl. inž. grad., je od leta 1994 zaposlena na Gradbenem inštitutu ZRMK, kot vodja Centra za bivalno okolje, gradbeno fiziko in energijo. Njeno strokovno področje je gradbena fizika in energijsko učinkovite stavbe, sodelovala je pri pripravi več nacionalnih strateških razvojnih dokumentov in akcijskih načrtov s področja energijske učinkovitosti v stavbah, pri razvoju pravilnika PURES in drugih podlag za tehnične predpise. Kot predavateljica deluje na Novi univerzi - Evropski pravni fakulteti na področju pravo in management nepremičnin.
Ukvarja se s skoraj nič-energijskimi stavbami, razvojem energetske izkaznice stavbe, oceno tehničnega, ekonomsko upravičenega in socialno sprejemljivega potenciala za energetsko obnovo stavb, z optimizacijo vseživljenjskih stroškov (LCC) in okoljskimi vplivi (LCA) stavb, in razvojem kazalnikov za vrednotenje trajnostne gradnje. Je vodja programa usposabljanja za neodvisne strokovnjake za izdajanje energetskih izkaznic, po javnem pooblastilu ministrstva. Sodelovala je v preko 50 mednarodnih raziskovalno-razvojnih projektih iz programov H2020, COST, LIFE in Interreg. Je članica Strokovnega sveta za učinkovito rabo energije pri ministrstvu RS za okolje in prostor.
Jože Kavtičnik
Kristijan Anton Kontarščak
Ksenija Mihovar Globokar
mag. Aleksandra Miklavčič
mag. Alojz Širec
mag. Andrej Tomšič
mag. Andrej Zaman
mag. Mateja Avbreht
mag. Matjaž Kovač
mag. Rosana Lemut Strle
mag. Tanja Urbanija
Milan Železnik
Milan Železnik se od leta 1997 strokovno ukvarja z javnim naročanjem in projekti podeljevanja koncesij. Do leta 2004 je bil zaposlen na Službi Vlade RS za lokalno samoupravo, kot namestnik direktorja. Pred tem je bil zaposlen v gospodarstvu in občinski upravi. Pripravil je več priročnikov za izvajanje javnih naročil, bil predavatelj za javno upravo in javne službe na Višji šoli Doba v Mariboru, predavatelj na različnih seminarjih s področja javnega naročanja in javno zasebnega partnerstva.
Sedaj je strokovni sodelavec in prokurist v Evropskem pravnem centru Maribor, ki se ukvarja s pripravo strokovnih podlag za podelitev koncesij na različnih področjih. Kot strokovni sodelavec je izvedel številne projekte s področja javnega naročanja za nabavo blaga, storitev in gradenj za javne naročnike in številne projekte za podelitev koncesij javnih služb in drugih oblik javno zasebnega partnerstva.
Mitja Žiher
Polona Zupančič
Polona Zupančič ima bogate izkušnje pri vodenju interaktivnih delavnic komunikacije, ki vodijo k boljšim odnosom na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji. Vsak udeleženec se znajde na neki točki osebne rasti, kjer dobi veliko uporabnih idej, kako izboljšati svojo čustveno inteligentnost v svojem vedenju, ki vodi k želenim spremembam.
Na Gea Collegu poučuje Poslovno komuniciranje, Prodajo in Nabavo; v letu 2019 so jo študenti imenovali za najboljšo predavateljico leta. Je tudi soavtorica naših priročnikov poslovne komunikacije, vodenja in nabavnega poslovanja. V prostem času uči jogo, rada se potepa po svetu, veliko bere in ljubi življenje.
Renata Praća
Robert Vaupotič
Splošni pogoji
PRIROČNIK S SPLETNIM STIČIŠČEM
Naročnina glede na izbran paket vključuje tiskano ali tiskano in digitalno izdajo priročnika, dostop do spletnega stičišča in vse pripadajoče posodobitve v obdobju aktivne naročnine. Naročnina je sklenjena za nedoločen čas (najmanj dvanajst mesecev od dneva naročila), obračuna pa se v obliki enkratnega vstopnega zneska ob naročilu in nadaljnje mesečne naročnine. Naročnina na portal se samodejno podaljša ob koncu obračunskega obdobja. Če želite naročnino na portal prekiniti, je o tem treba pisno opozoriti Založbo Forum Media najmanj 30 dni pred pričetkom novega obračunskega obdobja. Naročnina se v tem primeru prekine v roku treh mesecev od vaše pisne odjave. Naročnine ni mogoče prekiniti v obdobju dvanajstih mesecev od dneva naročila. Dostopne podatke za portal boste prejeli na vaš elektronski poštni naslov po plačilu predračuna. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Če potrebujete ponudbo za izdajo nove naročilnice za posamezno koledarsko leto, nas o tem predhodno obvestite.
NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*
*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.