Priprava in oddaja poročila o odpadkih ter izdelava načrta gospodarjenja z odpadki

Priprava in oddaja poročila o odpadkih ter izdelava načrta gospodarjenja z odpadki

Enodnevni seminar

Prijava

Povzročitelj, zbiralec in predelovalec odpadkov je obvezan oddati poročilo o nastajanju odpadkov, zbiranju oz. predelavi s pomočjo informacijskega sistema IS-Odpadki (od 6. 11. 2015 imamo novo verzijo tega sistema). Izvirni povzročitelj odpadkov lahko poročilo predloži pisno ali elektronsko, zbiralec in obdelovalec pa samo elektronsko. Pravilnost podatkov pri poročanju temelji na pravilno izpolnjenih evidenčnih listih v aplikaciji IS-Odpadki. Nova Uredba o odpadkih (Ur.l. RS, št. 37/2015) je tudi na področju teh s 1. 1. 2016 uvedla novosti glede datuma potrditve evidenčnega lista, obvezne kopije evidenčnega lista pri prevozu nevarnih odpadkov itd.

Vsi subjekti, pri katerih zaradi vaše dejavnosti v posameznem letu nastane skupaj več kot 150 ton odpadkov ali skupaj več kot 200 kilogramov nevarnih odpadkov, morate imeti načrt gospodarjenja z odpadki. Nova Uredba o odpadkih vam tudi pri izdelavi tega nalaga novosti.

Zaradi izjemne aktualnosti tematike in novosti, ki jih Uredba določa pri poročanju o odpadkih in izdelavi načrta gospodarjenja z odpadki, vas vabimo na praktičen seminar.

Koristi

Koristi seminarja za vas – prejmete:

  • Pojasnila novosti na področju evidenčnih listov, poročanja in izdelave načrta gospodarjenja z odpadki;
  • Pojasnila in navodila, kakšne obveznosti imate pri poročanju o odpadkih, če ste povzročitelj, zbiralec ali obdelovalec odpadkov;
  • Navodila in usmeritve glede generiranja poročila iz vaših evidenčnih listov – na konkretnem primeru boste opozorjeni na morebitne napake in na kaj je treba še posebej paziti;
  • Rešitve, kako hitro in pravilno pripraviti načrt gospodarjenja z odpadki za vašo dejavnost;
  • Odgovore na vprašanja tudi po seminarju. Vprašanja že sedaj in tudi po seminarju pošljite na: okolje@zfm.si

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

  • Zakonska podlaga
  • Elektronski evidenčni list – primer izpolnjevanja v aplikaciji IS-odpadki ter novosti
  • Poročila – obdelava podatkov iz portala IS-odpadki – primeri za povzročitelje, zbiralce in obdelovalce
  • Poročanje za različne vrste odpadkov
  • Načrt gospodarjenja z odpadki – navodila za izdelavo
  • Vprašanja in diskusija

Komu je seminar namenjen?

Pooblaščencem za varstvo okolja, odgovornim za ravnanje z odpadki, vodjem kakovosti, vodjem nabave in logistike, direktorjem ter vsem, ki jih to področje zanima.

Predavatelji

Boštjan Šimenc

Je zaključil študij na Univerzi v Ljubljani, Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo, smer Kemijska tehnologija. Po opravljeni diplomi se je zaposlil v podjetju Helios, d.d. Kmalu je zaradi ponujene priložnosti odšel iz podjetja in se zaposlil v podjetju Izoterm Plama, d.d., kot tehnični direktor. Že tam je spoznal predelavo odpadkov, predvsem reciklažo odpadnega polietilena…

Irena Vadjunec

Irena Vadjunec, univ.dipl.ekon., je namestnica vodje trženja v podjetju Kemis. V podjetju zadolžena za delovanje in izvajanje informacijskega sistema (IS-Odpadki). Na področju uvedbe elektronskih evidenčnih listov je aktivno sodelovala že v fazi uvajanja in predpriprave z ARSOM in ga uspešno vpeljala v podjetje.

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.