Pravila in novosti varstva osebnih podatkov za IT strokovnjake

Pravila in novosti varstva osebnih podatkov za IT strokovnjake

Enodnevni seminar

Prijava

IT strokovnjaki uvajate nove tehnologije, aplikacije in sisteme in se pri tem srečujete z različnimi osebnimi in komunikacijskimi podatki. Na drugi strani pa z željami vodstva glede nadzora zaposlenih in stališči pravnih služb.

Poznavanje zakonodaje o varstvu osebnih podatkov ter smernic je zato za IT strokovnjake nujno, saj se lahko znajdete kot odgovorne osebe za kršitve. To je še posebej aktualno zaradi novosti na področju varstva osebnih podatkov.

Vabimo vas, da se udeležite seminarja.


Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem, ki delate na IT področju:

informatiki, sistemski administratorji, programerji, razvijalci aplikacij, vodje informatike, varnostni inženirji, pooblaščenci za varstvo osebnih podatkov, pooblaščenci za zagotavljanje skladnosti

Koristi

Namen seminarja je IT strokovnjakom na zgoščen in razumljiv način odgovoriti na najbolj pereča vprašanja v praksi:

  • Ali so IP naslovi, MAC naslovi, hash vrednosti osebni podatki?
  • Kdo je upravljavec in kdo pogodbeni obdelovalec in kakšne dolžnosti imata?
  • Ali je dopustno blokirati določena spletna mesta?
  • Po kakšnimi pogoji lahko opravimo dostop do poštne baze zaposlenega?
  • Ali lahko nadzorujemo uporabo interneta pri zaposlenih?
  • Kdaj in kateri logi vsebujejo osebne podatke, kdaj jih je treba brisati?
  • Ali sme direktor zahtevati gesla zaposlenih, vpogled v njihovo pošto ali pregled klicev in obiskanih spletnih strani?
  • Kdaj bom kot informatik odgovoren za nepravilnosti in kdaj moj nadrejeni?
  • Pod kakšnimi pogoji se lahko odločimo za uporabo storitev računalništva v oblaku?
  • Biometrija, videonadzor, GPS in BYOD – kaj pravi zakonodaja?

Vsebina

Kratka vsebina

  • Ali so IP naslovi, MAC naslovi, hash vrednosti osebni podatki?
  • Kdo je upravljavec in kdo pogodbeni obdelovalec in kakšne dolžnosti imata?
  • Ali je dopustno blokirati določena spletna mesta?
  • Po kakšnimi pogoji lahko opravimo dostop do poštne baze zaposlenega?
  • Ali lahko nadzorujemo uporabo interneta pri zaposlenih?
  • Kdaj in kateri logi vsebujejo osebne podatke, kdaj jih je treba brisati?
  • Ali sme direktor zahtevati gesla zaposlenih, vpogled v njihovo pošto ali pregled klicev in obiskanih spletnih strani?
  • Kdaj bom kot informatik odgovoren za nepravilnosti in kdaj moj nadrejeni?
  • Pod kakšnimi pogoji se lahko odločimo za uporabo storitev računalništva v oblaku?
  • Biometrija, videonadzor, GPS in BYOD – kaj pravi zakonodaja?

Predavatelji

pred. mag. Marko Potokar

Z delovanjem na področju varovanja informacij in osebnih podatkov je pričel leta 2004. Med drugim je več let opravljal funkcijo državnega nadzornika za varstvo osebnih podatkov pri Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije, trenutno pa je vodja varovanja v mednarodni korporaciji. Je habilitirani predavatelj za predmetno področje varnostne vede na Fakulteti za varnostne vede UM, s sklepom…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.