Potni stroški in bonitete

Potni stroški in bonitete

Strokovno srečanje

Prijava

POTNI STROŠKI IN BONITETE

Pojasnila, primeri in praktični nasveti za vse odgovorne za pravilen obračun stroškov potnih nalogov v javnem in zasebnem sektorju


Ob prijavi na strokovno srečanje lahko izkoristite 20% popusta na redno ceno naslednjih produktov:


Kot odgovorni za obračun potnih stroškov povezanih s službenimi potovanji, morate obračun izpolniti skladno z zakonodajo in notranjimi pravili podjetja. Srečujete se s vprašanji kot so:

  • Kdaj lahko zaposlenemu izplačamo akontacijo za službeno potovanje?
  • Kdaj lahko zaposleni uporabi službeno plačilno kartico?
  • Kakšno višino dnevnice moramo zagotoviti zaposlenemu (če ima zagotovljene dnevne obroke doma ali v tujini)?
  • Kakšne so bonitete če se uporablja službeno vozilo, če zaposleni uporablja svoje vozilo, če se službeno vozilo uporablja tudi v privatne namene?
  • Katere listine so obvezna priloga k potnemu nalogu?
  • Kaj bodo pregledali revizorji in inšpektorji, ko bodo izvedli nadzor potnih nalogov in z njimi povezanih obračunanih stroškov?
  • Kakšen je davčni in računovodski vidik izplačil potnih stroškov za delodajalca in zaposlenega?

Za pravilno obračunavanje potnih stroškov organiziramo strokovni posvet, na katerem boste poslušali in izprašali ključni sogovornici.

Koristi

Vsebina

 

doc. dr. Lidija Robnik – Vpliv stroškov potnih nalogov in drugih prejemkov iz delovnega razmerja na davčni obračun:

  • Pomen vsebine izdanega potnega naloga
  • Vrste stroškov na podlagi izdanih potnih nalogov za službena potovanja
  • Podlage za priznanje stroškov službenih potovanj in njihov vpliv na davčni obračun
  • Nepotrebni in nepriznani stroški službenih potovanj po Sloveniji in tujini
  • Dileme pri obračunu stroškov službenih potovanj
  • Napake pri izdaji in obračunavanju potnih nalogov
  • Povračila stroškov poslovnim partnerjem (domači, tuji)
  • Ugotovitve davčnih inšpektorjev o nepravilnostih izdaje in obračunavanja stroškov službenih poti
  • Drugi prejemki iz delovnega razmerja (odpravnine, jubilejne nagrade, solidarnostne pomoči)

mag. Brigita Osojnik – Bonitete:

  • Službena vozila
  • Službena stanovanja
  • Počitniške nastanitve, letovanja
  • Šolnine in izobraževanja
  • Članarine
  • Darila
  • Zavarovanja
  • Službene obleke
  • Zdravniški pregledi
  • Promocija zdravja na delovnem mestu
  • Druge bonitete

Predavatelji

Lidija Robnik, doc. dr. univ. dipl. ekon.

Samostojna podjetnica, finančna svetovalka, predavateljica. Piše strokovne in znanstvene članke, sodeluje z referati na domačih in mednarodnih strokovnih in znanstvenih konferencah. Izvaja samostojne strokovne seminarje in delavnice za razne naročnike, kot so: podjetja, izobraževalne inštitucije, založbe zbornice ipd. Njena glavna značilnost je, da na predavanjih, delavnicah in srečanjih povezuje teorijo s prakso, kar je zelo dobro sprejeto…

mag. Brigita Osojnik

Mag. Brigita Osojnik je direktorica družbe Pabide d.o.o., davčna svetovalka z licenco Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije, s praktičnimi izkušnjami na področju davka na dodano vrednost, davka od dohodkov pravnih oseb, dohodnine, mednarodnih davkov, premoženjskih davkov, prispevkov za socialno varnost, sodelovanja v davčnih inšpekcijskih postopkih, pridobljenimi s 25-letnim delom na davčnem področju in predavateljica ter avtorica…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.