Specialist za interno komuniciranje (Postavitev vloge interne komunikacije – danes za jutri)

Specialist za interno komuniciranje (Postavitev vloge interne komunikacije – danes za jutri)

Online izobraževalni program v živo

Prijava

Interno komuniciranje je v času epidemije pridobilo na pomenu. Kam ga bomo umestili, ko se vrnemo nazaj v t. im. normalo?


Zaradi prilagajanja trenutnim, izrednim razmeram, ko se soočamo s povsem novimi oblikami dela, v organizacijah med seboj še vedno, ali pa še bolj, komuniciramo, tako z zunanjo, predvsem pa z notranjo javnostjo.

Pravzaprav smo del kriznega komuniciranja že morali odpraviti, ko smo »vklopili« delo od doma. Od tu naprej samo še prilagajamo sporočila, ton in pogostost komuniciranja s sodelavci.

Če kdaj, morajo vodstva podjetij uvajati spremembe v svoje načine vodenja in komuniciranja sedaj, kajti motivacija, vključenost in produktivnost posameznih ekip in s tem celotne organizacije, je v veliki meri odvisna od učinkovitosti podajanja komunikacije. Uspeh hitrih rešitev in načrti za prihodnost so v teh časih v veliki meri odvisni od razumevanja ciljev podjetja vseh zaposlenih, še bolj pa od neprestanega vključevanja zaposlenih.

Potreba po učinkoviti strategiji internega komuniciranja je obstajala od prej, v teh časih smo jo le nadgradili. Kako pa bomo funkcijo oziroma vlogo ter strategijo internega komuniciranja postavili za prihodnost?


S predavateljico boste izmerili obstoječe stanje situacije svojega podjetja, hkrati osvežili svojo strategijo ter pripravili akcijski načrt implementacije internega komuniciranja.

Program sestavljajo 3 moduli:

  • dve intenzivni online delavnici (z vključenimi gradivi) ter
  • študijsko e-gradivo v spletni učilnici: online dostop do priročnika (Sodobna orodja vodenja) ter zbranih strokovnih e-gradiv o internem komuniciranju.

Direktorjem podjetij/organizacij in enot ter tistim, ki se v podjetjih/organizacijah ukvarjajo z organizacijskim komuniciranjem: z razvojem kadrov, internim komuniciranjem, tržnim komuniciranjem in odnosi z javnostmi.

Koristi

Z aktivnim sodelovanjem na online programu boste:

  • analizirali obstoječe stanje (prijavljeni še pred začetkom delavnice prejmejo vprašalnik, na podlagi katerega na prvi delavnici pripravijo analizo obstoječega stanja),
  • prevetrili svoj krizni komunikacijski načrt in izvajanje
  • dobili ideje, kako zagnati vključenost svojih sodelavcev v skupne napore in ideje za prihodnost,
  • izboljšali veščine interne komunikacije (dvosmerna komunikacija),
  • pripravili strategijo in akcijski načrt implementacije programa internega komuniciranja,
  • z izmenjavo izkušenj prenesli dobro prakso v svoje podjetje/organizacijo ter vlogi interne komunikacije dodali vrednost in prostor, ki ji pripada.

Da boste na delavnici dobili odgovore na vaša konkretna vprašanja, nam jih lahko pošljete že pred pričetkom na naslov: branka.gorjup@zfm.si.

Ob koncu programa boste prejeli potrdilo o strokovni usposobljenosti: certifikat Forum Akademjie.

Vsebina

Online praktična delavnica: Kako komuniciramo v krizi?
  • Analiza stanja (prijavljeni že pred pričetkom delavnic prejmejo vprašalnik).
  • Obstoječa orodja internega komuniciranja (pravilniki, novice, strategija, sestanki …)
    • kaj deluje
    • kaj ne deluje
    • definiranje ovir in priložnosti
    • poslovna strategija
  • Toksična komunikacija in kako se ji izogniti
  • Pomoč vodstvu
  • Vloga internega komuniciranja v kriznem štabu
  • Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
Online praktična delavnica: Priprava komunikacijske strategije in implementacija programa
  • Usklajenost s poslovno strategijo
  • Opredelitev ciljev in orodij
  • Angažiranje vodij za izvajanje strategije
  • Osnovno sporočilo
  • Ciljne skupine (če jih je več) – strategija po skupinah
  • Razumevanje vrednot, blagovne znamke in njene obljube
  • Nosilci
  • Koraki
  • Časovnica
  • Izvedba
  • Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
Online dostop do priročnika (Sodobna orodja vodenja) ter zbranih strokovnih e-gradiv

Zbrana orodja, nasveti, preglednice in odkljuknice za lažje izvajanje vsakodnevnih aktivnostiinternega komuniciranja ter vsestransko izboljšanje najpomembnejših veščin vodenja.

Dostop prejmete v spletni učilnici.

Zaključek: Preverjanje znanja in prejem certifikata Forum Akademije

Preverjanje znanja: Priprava načrta implementacije programa internega komuniciranja v organizaciji

Potek izobraževanja

  • Srečanja bodo potekala v obliki dveh intenzivnih interaktivnih delavnic - online. Poudarek je na praktičnem strokovnem usposabljanju. Na delavnicah boste prejeli želena pojasnila.
  • Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo do 3 pedagoške ure. Pripadajoče seminarsko gradivo k posamezni delavnici boste prejeli v spletni učilnici. Če se online delavnice ne morete udeležiti, bo posnetek predavanja naložen v spletno učilnico.
  • Dostop do priročnika Sodobna orodja vodenja, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje in je namenjen samostojnemu študiju, se nahaja v spletni učilnici. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
  • Ta vrsta izobraževanja vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še eno leto od zaključka izobraževalnega programa.
  • Po uspešno zaključeni nalogi boste po pošti prejeli certifikat Strokovnjak za interno komuniciranje, kot potrdilo o strokovni usposobljenosti v slovenščini in angleščini.

Video predstavitev poteka izobraževanja

Predavatelji

Tamara Valenčič

Tamara Valenčič je strokovnjakinja na področju razvoja in upravljanja talentov, organizacijskega designa in HRMja ter komuniciranja. Ima bogate izkušnje s povezovanjem dveh strok – HRM in komunikacij, ki jih povezuje v oblikovanje in postavljanje organizacijskih kultur, ki temeljijo na učinkovitosti in vključevanju sodelavcev. Na svoji profesionalni poti se je preizkusila v vladnem okolju, na Gospodarski…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI Z ONLINE IZDAJO PRIROČNIKA

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.