Poslovni in finančni benchmarking

Poslovni in finančni benchmarking

Online seminar

Prijava
Kdaj?
9. 11. 2021, od 9.00 do 11.00
Kje?
Brez odhoda z delovnega mesta

Izobraževanje lahko izvedemo tudi za večje število zaposlenih na delovnem mestu
in ga popolnoma prilagodimo vašim željam.

Pošljite povpraševanje in pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.

Povpraševanje za usposabljanje na delovnem mestu

 

Poslovni in finančni benchmarking – Kako z analizo konkurence poslovati bolje?


Naši kupci, dobavitelji in okolje, v katerem živimo, so se v zadnjem letu bistveno spremenili. Ker spremembam še ni videti konca, je nujno, da tudi podjetja sledijo spremembam in prilagajajo svoj poslovni model razmeram v okolju.

Pri tem nam lahko bistveno pomaga benchmarking oz. primerjalna analiza, ki je metoda analize konkurence in trga.

Ker je poznavanje benchmarkinga danes ključna kompetenca na finančnem in poslovnem področju, vas vabimo, da se udeležite online seminarja.

 

Predavateljici:

dr. Nadja Zorko, univ. dipl. ekon.
Samostojna poslovna in finančna svetovalka lastnikom in poslovodstvu podjetij, predavateljica, pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij, sodna izvedenka za ekonomijo – ocenjevanje vrednosti podjetij, s številnimi izkušnjami iz poslovnega in finančnega svetovanja.

mag. Meta Arh
Strokovnjakinja z več kot 25-letnimi izkušnjami, ki zajemajo analitično delo ter operativne in strateške aktivnosti. V zadnjem času se osredotoča predvsem na strateške analize, s katerimi podjetjem pomaga pridobiti vpogled v poslovno okolje, trende in potrebe strank.

Cilji seminarja

Odgovoriti na v današnjih razmerah ključna poslovna vprašanja:

  • Kako na sistematičen način pogledati ključne elemente poslovnega modela konkurence/vzornikov?
  • Kako nam lahko ti podatki pomagajo v času planskega procesa v podjetju?
  • Kako pri nadgradnji poslovnega modela ohraniti in okrepiti konkurenčno pozicijo na trgu v negotovih časih?

Vsebina

1. Benchmarking finančne uspešnosti konkurenčnih podjetij in panoge

  • Trendi v panogi podjetja
  • Podatkovne baze
  • Analiza finančnih in nefinančnih kreatorjev vrednosti pri vzornikih/konkurenci in kaj nam pove o njihovem poslovnem modelu, kaj se lahko iz nje naučimo

2. Benchmarking poslovnega modela, ki ustvarja vrednost pri konkurenci

  • Kako pristopiti k zbiranju informacij o konkurenci/vzornikih s pomočjo desk researcha (namizne analize)
  • Kakšne so koristi uporabe Business Model Generation kanvasa pri analizi konkurence/vzornikov, ki je sicer namenjen organiziranemu zapisu vseh elementov lastnega poslovnega modela
  • Ilustracija pristopa na dveh konkretnih primerih – vpogled v poslovne modele konkurence/vzornikov

Predavatelji

dr. Nadja Zorko, univ. dipl. ekon.

Dr. Nadja Zorko je samostojna poslovna in finančna svetovalka lastnikom in poslovodstvu podjetij, predavateljica, pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij, sodna izvedenka za ekonomijo – ocenjevanje vrednosti podjetij, s številnimi izkušnjami iz poslovnega in finančnega svetovanja, vodenja finančne funkcije, ocenjevanja vrednosti različnih panog. Prvotno je bila notranja revizorka v sklopu banke Societe Generale Ljubljana d.d in v…

mag. Meta Arh

Mag. Meta Arh je strokovnjakinja z več kot 25-letnimi praktičnimi izkušnjami, ki zajemajo tako analitično delo kot operativne in strateške aktivnosti. V zadnjem času se osredotoča predvsem na strateške analize, s katerimi podjetjem pomaga pridobiti boljši vpogled v poslovno okolje, trende in potrebe strank. S tem jim omogoča, da prepoznajo nove poslovne priložnosti za uvajanje…

Prijava in kotizacija

Kotizacija
229,00 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja (mikro družbe kot jih opredeljuje Zakon o gospodarskih družbah), fizične osebe in društva! Uporabite kodo za popust: MICRO20 (Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.)

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.