Portal – e-Kadrovik za javni sektor

portal-e-kadrovik-za-javni-sektor-spletna

Portal – e-Kadrovik za javni sektor

Počisti
  • Opis
  • Koristi
  • Vsebina
  • Aktualno
  • Avtorji
  • Splošni pogoji

Opis

Spletno stičišče za HR-ovce vsebuje zbirko in komentarje delovnopravnih predpisov, relevantnih za javni sektor, strokovne napotke priznanih slovenskih strokovnjakov za področje javnega sektorja, uporabno kadrovsko dokumentacijo, s takojšnjo možnostjo urejanja, up-to date novice in trende s HR področja in predvsem takojšnje strokovne odgovore in obrazložitve na vaša vprašanja, s katerimi se srečujete v javnem sektorju.

 

  • Strokovne vsebine priznanih slovenskih strokovnjakov (brskanje po aktualnih in preverjenih informacijah)
  • Vprašanja in odgovori: pregledno po kategorijah
  • Kadrovska dokumentacija: uporabni vzorci, pogodbe, obrazci, pravilniki, zapisniki, preglednice, postopkovniki, vzorci odpovedi …
  • Opomnik s pomembnimi datumi: kadrovski koledarček
  • Aktualno: najnovejše kar se dogaja na kadrovskem področju
  • Javni razpisi: povezave do vseh pomembnih razpisov za delodajalce, z opomniki, kdaj razpis poteče
  • Video seminarji (posnetki aktualnih in pomembnih webinarjev)

 

»Portal e-Kadrovik nam je v veliko pomoč pri vsakdanjem delu. Večkrat posežemo po priročniku, spremljamo objave in časovni opomnik o aktualnih zadevah, še posebej pa nam pomagajo odgovori na naša vprašanja. Pripravljeni so strokovno in razjasnijo naše dileme, kar je toliko bolj pomembno, kadar gre za specifične okoliščine primera in v (katerihkoli) splošnih odgovorih ne najdemo rešitve.«

Kristina Božičvišja svetovalka za kadrovske zadeve - Občina Škofja Loka


 

Oglejte si portal tukaj

Naročniki prejmete dostop do celovitih informacij s kadrovskega področja za javni sektor:

  • organizacija in sistemizacija delovnih mest v javnem sektorju,
  • obveznosti javnega uslužbenca in delodajalca,
  • pogodba o zaposlitvi, s posebnostmi v javnem sektorju,
  • plačni sistem javnega sektorja,
  • zakonske novosti, relevantne za javni sektor,
  • novosti, interventni ukrepi na področju plač, povračil stroškov in drugih prejemkov iz delovnega razmerja,
  • pravno varstvo pravic javnih uslužbencev in alternativno reševanje sporov v javnem sektorju,
  • napotitve javnih uslužbencev na delo v tujino,
  • upravljanje s kadri v javnem sektorju,
  • pregled in komentarji aktualne sodne prakse.

Organizacija in sistemizacija delovnih mest

  • Organizacija in sistemizacija v javnem sektorju
  • Položaji in nazivi
  • Kadrovski načrti in kadrovske evidence

Obveznosti javnega uslužbenca in delodajalca ob zaposlitvi, prijava v obvezna socialna zavarovanja in postopek zaposlitve javnega uslužbenca

  • Obveznosti javnega uslužbenca ob zaposlitvi
  • Obveznosti delodajalca ob zaposlitvi
  • Prijava delavca v obvezna socialna zavarovanja – novosti ureditve
  • Urejanje, razporejanje in evidentiranje delovnega časa
  • Postopek zaposlitve javnega uslužbenca
  • Obveznosti delodajalca in delavca na področju varnosti in zdravja pri delu
  • Varovanje dostojanstva zaposlenih
  • Pravno varstvo pravic javnih uslužbencev in alternativno reševanje sporov v javnem sektorju
  • Ravnanje s podatki o javnih uslužbencih in varstvo osebnih podatkov
  • Informacije javnega značaja in obveznosti subjektov javnega sektorja

Pogodba o zaposlitvi

  • Obvezna vsebina pogodbe o zaposlitvi
  • Obveznosti pogodbenih strank: javnega uslužbenca in delodajalca
  • Posebnosti pogodbe o zaposlitvi:
  • Poskusno delo
  • Opravljanje pripravništva in posebnosti volonterskega pripravništva
  • Premestitev javnega uslužbenca
  • Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje

Novosti, interventni ukrepi na področju plač, povračil stroškov in drugih prejemkov iz delovnega razmerja

Prenehanje pogodbe o zaposlitvi

  • Ureditev prenehanja pogodbe o zaposlitvi po ZDR-1 in ZJU
  • Prenehanje pogodbe o zaposlitvi za določen čas
  • Redna in izredna odpoved pogodbe o zaposlitvi po ZDR-1
  • Varstvo nekaterih kategorij delavcev
  • Najnovejša odločba Ustavnega sodišča RS glede pravilnega vročanja odpovedi delovnega razmerja delavcu po pošti

Inšpekcijsko nadzorstvo

  • Splošno
  • Inšpekcijsko nadzorstvo v javnem sektorju
  • Inšpekcija za sistem javnih uslužbencev in inšpekcija za plače v javnem sektorju
  • Pristojnosti inšpektorjev Inšpektorata za delo
  • Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o inšpekciji dela (ZID-1A)

Plačni sistem javnega sektorja

  • Opredelitev temeljnih pojmov plačnega sistema
  • Plača
  • Ocenjevanje delovne uspešnosti javnih uslužbencev
  • Napredovanje javnih uslužbencev v višji plačni razred
  • Povračilo stroškov prevoza na delo in z dela v javnem sektorju
  • Urejanje plač in drugih prejemkov zaposlenih v nevladnih organizacijah
  • Dodatno kolektivno pokojninsko zavarovanje za javne uslužbence
  • Odprava anomalij pri vrednotenju delovnih mest v javnem sektorju
  • Dodatki kot del plače zaposlenih v javnem sektorju

Napotitev javnega uslužbenca na delo v tujino in plačilo za delo v tujini

  • Napotitev na delo v tujino
  • Razmejitev med napotitvijo na delo v tujino in napotitvijo zaposlenega na službeno potovanje v tujino
  • Plača in drugi prejemki javnih uslužbencev, napotenih na delo v tujini

Učinkovito upravljanje s kadri v javnem sektorju

  • Letni pogovor s sodelavcem

VZORCI NA PORTALU

  • Postopki zaposlovanja
  • Pogodba o zaposlitvi
  • Sklepanje pogodbe o zaposlitvi
  • Med delovnim razmerjem
  • Letni pogovor s sodelavcem
  • Odpoved pogodbe o zaposlitvi
  • Pravice, obveznosti ter odgovornosti javnih uslužbencev
  • Splošni akti
  • Uporabno
  • Uporabne preglednice

Na portalu tokrat preberite in uporabite sledeče dodatne vsebine:

AKTUALNO:

Na portal e-Kadrovik sproti dodajamo vse informacije v zvezi s COVID-19 in interventnimi ukrepi, pomembnimi tudi za javni sektor: – Zakon o začasnih ukrepih za omilitev in odpra-vo posledic COVID-19 (ZZUOOP) – pojasnila do-ločb za javni sektor – Dodani so tudi že številni odgovori na vaša vprašanja (Vsebina izjave delavca v primeru višje sile – varstvo otroka, Refundacija za 3 dnevno odsotnost brez bolniškega lista, Izjava delodajalca iz 61. člena PKP5, Čakanje na delo na podlagi razglašene epidemije in številni drugi, ki jih dnevno dodajamo) – Redno pa dodajamo tudi vse pomembne novice in obvestila uradnih institucij (ZZZS, ZRSZ, FURS, NIJZ, ministrstva za delo)

UPORABNO:

  • dodajamo vse trenutno aktualne vzorce (npr. sklep o določitvi del in nalog, ki se opravljajo v nevarnih pogojih dela ter časovnega obdobja opravljanja del in nalog v nevarnih pogojih (velja od 19. 10. 2020), dodani so tudi prenovljeni obrazci: odločba o imenovanju v naziv, aneks za premestitev, sklep o razporeditvi delovnega časa, sklep o odobritvi izrednega dopusta in še več)

  • vsi naročniki prejmete tudi dostop do webinarjev, ki so v tem trenutku najbolj aktualni: Izplačevanje redne delovne uspešnosti v 2020, Ukrepi PKP5 za javni sektor. (spremljate jih lahko pod zavihkom na portalu – video seminarji).

Na portalu e-Kadrovik pa spremljajte tudi aktualne novice, razpise in pomembne datume za kadrovike.

Avtorji

Andrej Tomšič

dr. Simona Šarotar Žižek

dr. Simona Šarotar Žižek, izredna profesorica managementa poslovanja, specializirana za upravljanje človeških virov in organizacijsko vedenje. Specialne teme so: dobro počutje in celovitost zaposlenih, management stresa in raznolikosti zaposlenih, varnost in zdravje zaposlenih, komuniciranje in obvladovanje konfliktov, motiviranje, pripadnost, zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih, organizacijska energija, osebna in družbena odgovornost, družba 5.0, industrija 4.0,… Doktorirala je z temo »Vpliv psihičnega dobrega počutja na temelju zadostne in potrebne osebne celovitosti zaposlenega na uspešnost organizacije«. Je predstojnica študijske smeri »Management in organizacija poslovanja« in vodja Inštituta za management in organizacijo Univerze v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta. Je avtorica ali soavtorica številnih knjig, člankov v mednarodnih in slovenskih revijah, knjigah, znanstvenih in strokovnih konferencah. Njen opus zajema več kot 650 bibliografskih enot. Sodelovala je v več raziskovalnih projektih ("Celovit model za merjenje dobrega počutja zaposlenih v tranzicijskih organizacijah s primerjavo inovativnih in manj inovativnih praks" in "Sodobni model upravljanja človeških virov na področju turizma") in vodi tudi mednarodne projekte ("CHANCE-4-CHANGE" SMART PRODUCTION in REGIO HELP) in sodeluje v njih (GRENZ FREI). Je članica v raziskovalnem programu P5-0027: Prilagajanje slovenskega gospodarstva in razvojna identiteta Slovenije v EU. Aktivna je tudi kot strokovnjakinja na področju varnosti in zdravja pri delu Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti. Zato jo je pristojno ministrstvo imenovalo skupino slovenskih strokovnjakov pri EU-OSHA za področje varnosti in zdravja pri delu. Je tudi članica sveta vlade RS za aktivno staranje in medgeneracijsko sodelovanje. Svetuje v mednarodnih projektih kakor tudi podjetjem, je tudi izobraževalna trenerka, poslovna svetovalka, moderatorka, projektni vodja, voditeljica, scenaristka in režiserka javnih prireditev in dogodkov, urednica,... Poslovno je sodelovala (svetovanja ali predavanja) z Ljudskimi univerzami, Mariborsko razvojno agencijo, Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Nacionalnim inštitutom za javno zdravje, Trgovinsko zbornico Slovenije, Zavodom za invalidsko in pokojninsko zavarovanje Slovenije, Združenjem bank Slovenije in vrsto gospodarskih subjektov.

mag. Brigita Osojnik

Mag. Brigita Osojnik je direktorica družbe Pabide d.o.o., davčna svetovalka z licenco Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije, s praktičnimi izkušnjami na področju davka na dodano vrednost, davka od dohodkov pravnih oseb, dohodnine, mednarodnih davkov, premoženjskih davkov, prispevkov za socialno varnost, sodelovanja v davčnih inšpekcijskih postopkih, pridobljenimi s 25-letnim delom na davčnem področju in predavateljica ter avtorica številnih strokovnih prispevkov za publikacije in portale na davčnem področju.

mag. Klemen Žibret

Je izkušen kadrovski manager in predavatelj, ki je v svoji dosedanji karieri je opravljal vodstvena in vodilna delovna mesta v gospodarstvu v slovenskih in tujih družbah na področju vodenja in organiziranja, svetovanja, prodaje, upravljanja s človeškimi viri ter razvoja zaposlenih. Prav tako je član v raznih strokovnih združenjih in vodi delovne skupine s področja plač in kadrov. Mag. Klemen Žibret je tudi imenovan oz. habilitiran višješolski in visokošolski predavatelj (za področje managementa in organizacije), avtor več člankov s področja vodenja in organiziranja, človeških virov, inovativnosti, komunikacije ter pisarniškega poslovanja. V zadnjih letih se vedno bolj ukvarja z delovanjem sodobno naravnane kadrovske funkcije, ki deluje kot poslovni partner podjetja in deluje razvojno ter trajnostno in s tem prispeva k zadovoljevanju potreb vseh vključenih deležnikov – tako lastnikov, poslovodstva, kakor tudi zaposlenih.

Miha Šercer

Miha Šercer, odvetnik partner v Odvetniški pisarni Šisernik-Šercer, predavatelj z bogato prakso v odvetništvu in s predhodnimi večletnimi izkušnjami iz različnih pravnih in vodstvenih funkcij v gospodarstvu. Že vrsto let redno predava na seminarjih in konferencah ter je avtor številnih strokovnih člankov in priročnikov, predvsem s področja delovnih razmerij in odškodninskega prava. Je soavtor knjige Odpoved pogodbe o zaposlitvi ter e-Komentarja ZDR-1.

Mojca Ramšak Pešec

Je univerzitetna diplomirana pravnica z opravljenim pravniškim državnim izpitom, ima več kot 23 let delovnih izkušenj v javni upravi. Skoraj 10 let (od 1. junija 2006 do 31.12.2015) je vodila direktorat, pristojen za organizacijo in upravljanje s kadri v javnem sektorju ter plačni sistem javnega sektorja. Do imenovanja na ta položaj je bila od leta 1993 dalje zaposlena na Generalnem carinskem uradu Carinske uprave RS in sicer v službi za kadrovske in splošne zadeve, katero je od leta 1997 do imenovanja na položaj generalne direktorice direktorata za javni sektor na Ministrstvu za javno upravo v leto 2006 tudi vodila. Glede na področje delovanja ima obsežne izkušnje in znanje tako pri oblikovanju sistemskih rešitev kot tudi pri izvajanju sistema in predpisov na področju plač in delovnih razmerij v javnem sektorju kot tudi na področji organizacije ter poslovanja v javnem sektorju. Vrsto let je članica več vladnih pogajalskih skupin za pogajanja s sindikati javnega sektorja, tako za sklepanje kolektivne pogodbe za javni sektor, kolektivne pogodbe za državno upravo, pravosodne organe in uprave lokalnih skupnosti, za pogajanja o interventnih ukrepih na področju plač in drugih prejemkov zaposlenih v javnem sektorju kot tudi v vladni pogajalski skupini za pogajanja s stavkovnimi odbori sindikatov javnega sektorja. Od leta 2006 dalje je tudi predsednica Komisije Vlade RS za pritožbe iz delovnih razmerij, že vrsto let pa tudi sodnica porotnica na Delovnem in socialnem sodišču v Ljubljani. Kot strokovnjakinja na področju organizacije državne uprave, uslužbenskega sistema in delovnih razmerij ter plačnega sistema javnega sektorja sodeluje na seminarjih in strokovnih srečanjih tako v Sloveniji kot v tujini. Je predavateljica v Centru za izobraževanje v pravosodju ter na Upravni akademiji. Je tudi avtorica več člankov z navedenih področij.

Štefka Korade Purg

Je univerzitetna diplomirana sociologinja z več kot 30-letnimi delovnimi izkušnjami v državni upravi, in sicer na področjih organiziranosti in sistemskega urejanja uprave in javnega sektorja, upravljanja kadrovskih virov s posebnim poudarkom na izvajanju in dograjevanju sistema javnih uslužbencev in tudi plačnega sistema ter sistemizacije delovnih mest, kjer je opravljala najzahtevnejše in tudi vodstvene naloge. Posebej pomembna je bila njena vloga v obdobju po letu 1994, ko je v Sloveniji potekala na eni strani reorganizacija državne uprave predvsem na teritorialni ravni z ustanovitvijo upravnih enot, na drugi strani pa uvajanje lokalne samouprave s pričetkom delovanja novih občin. Sodelovala je v številnih projektnih skupinah in v pogajalskih skupinah vlade za pogajanja s sindikati javnega sektorja. Teoretične in sistemske izkušnje, pridobljene na tem področju, je nadgradila s praktičnimi izkušnjami na zahtevnih delovnih mestih, kjer je vsakodnevno v praksi uporabljala znanja na področju organiziranosti in delovanja uprave, sistemizacije delovnih mest in plač ter finančnega poslovanja uprave. Kot predavateljica sodeluje tudi v procesih izpopolnjevanja in usposabljanja javnih uslužbencev, sodelovala pa je tudi na konferencah in posvetih doma in v tujini.

Tanja Bohl

Leta 2001 je zaključila študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Že v času študija je opravljala brezplačno prakso v odvetniški pisarni v Mariboru, po diplomi aprila 2001 pa je kot odvetniška pripravnica delala v pisarni odvetnika Veljka Jana v Škofji Loki. Septembra 2002 je zaključila obvezno sodno pripravništvo na Višjem sodišču v Ljubljani, septembra leta 2003 pa opravila državni pravniški izpit. Po opravljenem državnem pravniškem izpitu je odvetniško kandidaturo opravljala najprej v pisarni odvetnika Mira Senice v Ljubljani, nekaj let je bila odvetnica v Odvetniški pisarni Ulčar&partnerji iz Ljubljane, maja 2013 pa je ustanovila Odvetniško pisarno Bohl. Specializirana je za delovno in kazensko pravo, zaključuje tudi magistrski študij kazenskega prava. Je avtorica številnih publikacij s področja delovnega prava in predavateljica na različnih izobraževanjih za kadrovike.

Splošni pogoji

PORTAL (SPLETNI DOSTOP)

Dostopne podatke za portal boste prejeli na vaš elektronski naslov. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Naročnina na portal se samodejno podaljša ob koncu enoletnega obračunskega obdobja. Če želite naročnino na portal prekiniti, je o tem treba pisno opozoriti Založbo Forum Media najmanj 30 dni pred pričetkom novega obračunskega obdobja.

PORTAL (SPLETNI DOSTOP + TISKANA IZDAJA)

Dostopne podatke za portal boste prejeli na vaš elektronski naslov, priročnik v tiskani obliki in pripadajoče posodobitve pa na vaš poštni naslov. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Naročnina na portal se samodejno podaljša ob koncu enoletnega obračunskega obdobja.

Če želite naročnino na portal prekiniti, je o tem treba pisno opozoriti Založbo Forum Media najmanj 30 dni pred pričetkom novega obračunskega obdobja.

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.